Nee ze hadden al besloten te gaan slapenquote:Op zondag 30 maart 2025 23:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Moeten ze nou in enen naar bed van BB ofzo laten gezellig bij het vuur toen oproep voor batterijwissel en toen SL en nu zijn ze allemaal bijna uitgekleed om naar bed te gaan, erg raar
Oh OK niet meegekregen ze zaten nog aardig te keuvelen nah naar bed zei duimelot......quote:Op zondag 30 maart 2025 23:15 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee ze hadden al besloten te gaan slapen
Nee, Ze waren aan het kletsen opeens geluid, Jordy rent als een gek naar binnen. SL. Ik dacht wow ze krijgen haardblokjes en na de SL was iedereen opeens op de slaapkamer.quote:Op zondag 30 maart 2025 23:15 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee ze hadden al besloten te gaan slapen
Haha, nou ja hij zei wel letterlijk dat ie de vraagstelling negatief vond. Maar hoe dan ook is het een goede en terecht vraag imo, hoe ie ook geformuleerd wordt.quote:Op zondag 30 maart 2025 23:10 schreef Folies het volgende:
Ik had juist meer het idee dat Jordy bedoelde, het is maar net hoe je die vraag stelt.
Ja dat was vroeger, hier het zelfde 1x in de week douche en rest van de week in het lavetquote:Op zondag 30 maart 2025 23:27 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Vroeger deden we niet anders en met fluitketel water koken geen geiser en geen douche
Ja hadden wij alletwee nietquote:Op zondag 30 maart 2025 23:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja dat was vroeger, hier het zelfde 1x in de week douche en rest van de week in het lavet
Ik zie dat anders, en Jordy ook.quote:Op zondag 30 maart 2025 23:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha, nou ja hij zei wel letterlijk dat ie de vraagstelling negatief vond. Maar hoe dan ook is het een goede en terecht vraag imo, hoe ie ook geformuleerd wordt.
Ja maar stelen en dingen achterhouden enz is ook gewoon negatief gedrag (tenminste daar zal een groot deel vd mensheid het met me eens zijn denk ik), dus dan kan je verwachten dat datzelfde gevoel ook in de vraagstelling komt in de meeste gevallen.quote:Op zondag 30 maart 2025 23:37 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik zie dat anders, en Jordy ook.
Was het leuk zo in de kroeg, of heb je weer in de kroeg gezeten. Zoiets bijvoorbeeld.
Ja hèhè, tuurlijk kán datquote:Op zondag 30 maart 2025 23:44 schreef Folies het volgende:
Boeit mij het, ik geef hem gelijk dat je vragen op een verschillende manier kan stellen waardoor je een ander antwoord of reactie kan krijgen. En maakt de formulering dus wel degelijk uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |