Vorig jaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ja die vergeet ik altijd, want die rijdt minder koersenquote:
Tussen Lombardije en de Tour zo te zien vier eendagskoersen en de Dauphiné en dat is hetquote:Op zondag 30 maart 2025 16:22 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
oh ja die vergeet ik altijd, want die rijdt minder koersen
Het is net of gebroken botten je uit koers houden.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tussen Lombardije en de Tour zo te zien vier eendagskoersen en de Dauphiné en dat is het
https://www.procyclingstats.com/rider/remco-evenepoel
Alles voor de puntjes.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kopman Rex mooi z'n eigen sprint gereden.
Op deze manier loop je ze vooral mis.quote:
Het is ook niet zo dat Girmay heel veel sterke sprints heeft afgeleverd dit jaar.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op deze manier loop je ze vooral mis.
Helpt ook niet mee dat je team je continu in de steek laat.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:25 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat Girmay heel veel sterke sprints heeft afgeleverd dit jaar.
Rex was wel goed vandaag.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Helpt ook niet mee dat je team je continu in de steek laat.
En heeft niets met die benen gedaan.quote:
Dat mag inderdaad al een paar maanden niet meer.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:22 schreef heywoodu het volgende:
Wat lult Bobbie nou over of je wel of niet mag juichen als je zo in het peloton over de meet komt?
Even ter info voor @heywoodu nog de transfers ookquote:Op zondag 30 maart 2025 16:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat mag inderdaad al een paar maanden niet meer.
Ook nog even melden dat het tegenwoordig Omloop het Nieuwsblad is, niet meer Omloop het Volk!quote:Op zondag 30 maart 2025 16:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Even ter info voor @:heywoodu nog de transfers ook
https://www.procyclingsta(...)have-been-reshuffled
Ronde van Spanje is niet meer in aprilquote:Op zondag 30 maart 2025 16:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook nog even melden dat het tegenwoordig Omloop het Nieuwsblad is, niet meer Omloop het Volk!
Kampioenschap van Zurich bestaat helaas niet meer.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Ronde van Spanje is niet meer in april
Ah, wist niet dat hij nog geblesseerd was. Excuses, Remco!quote:Op zondag 30 maart 2025 16:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is net of gebroken botten je uit koers houden.
Huh, waar wordt die plek in de Wereldbeker nu door ingenomen?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kampioenschap van Zurich bestaat helaas niet meer.
GP Lugano?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh, waar wordt die plek in de Wereldbeker nu door ingenomen?
Pfannenstiel genot. Jammer dat Züri-Metzgete inderdaad niet meer bestaat in prof verbandquote:Op zondag 30 maart 2025 16:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kampioenschap van Zurich bestaat helaas niet meer.
Ze hebben deze week de E3 prijs bij de mannen gekeken en denken dat dit de bedoeling is?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:43 schreef vaarsuvius het volgende:
een brede, rechte weg, waarom gaan ze er steeds bij liggen?
De mannen overtreffen van afgelopen woensdag wordt anders een hele klusquote:Op zondag 30 maart 2025 16:43 schreef DIJK het volgende:
De vrouwen hebben weer moeite om op de fiets te blijven zitten
ELB is de nieuwe Roglic?quote:
Ze zitten hier met twee supersterke knechten én een Trek dat ook alles controleert.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Zal lastig worden voor SD Worx om dit te controleren.
Justine is dan ook wel een sympathiek figuur binnen het over het algemeen onsympathieke vrouwenpeloton.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:28 schreef Felagund het volgende:
Ze zijn wel fan van Ghekiere he bij Sporza.
Hoe heet die dame. Is volgens mij echt een lekker wijfquote:Op zondag 30 maart 2025 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit duo moet echt eens uit elkaar gehaald gaan worden. Te chanant voor woorden.
Ine Beyenquote:Op zondag 30 maart 2025 17:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe heet die dame. Is volgens mij echt een lekker wijf
Die voelt zich wederom genaaid.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:46 schreef DiegoFuser het volgende:
Hoe zou Sersj hier thuis naar zitten te luisteren?
Ik kan mij niet voorstellen dat er niets gebeurd is tussen Ine en Ruben.quote:
Die gaat gewoon de sprint aantrekken.quote:
Het is ook afgelopen nu.quote:
Het werd haar ook niet echt moeilijk gemaakt.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Wel knap gedaan door Kopecky. Die heeft de laatste kilometer de sprint aangetrokken.
Hadden jij en ik ook nog gekund in dit peloton vol slappe vaatdoekenquote:Op zondag 30 maart 2025 17:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Wel knap gedaan door Kopecky. Die heeft de laatste kilometer de sprint aangetrokken.
Werd nog even fijntjes uit de wind gezet door Visma, die in extremis ook nog even hun bijdrage wilden leveren aan deze prachtig onverwachte overwinning van Wiebes.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het werd haar ook niet echt moeilijk gemaakt.
Die is inmiddels ingeruild voor Olivier Deschacht.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:46 schreef DiegoFuser het volgende:
Hoe zou Sersj hier thuis naar zitten te luisteren?
6e allertijden al volgens de PCS-lijst nu, al is die natuurlijk wel in het voordeel van de huidige generatie renners omdat er nu veel meer grote wedstrijden zijn.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:53 schreef Faraday01 het volgende:
100 overwinningen op je 26edat is Pogacar-esk
Vos inhalen wordt wel een hele klusquote:Op zondag 30 maart 2025 18:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
6e allertijden al volgens de PCS-lijst nu, al is die natuurlijk wel in het voordeel van de huidige generatie renners omdat er nu veel meer grote wedstrijden zijn.
Lijkt mij zo goed als onmogelijk, ook omdat Vos inmiddels een derde jeugd heeft en nog steeds uitslagen rijdt.quote:
En volgens een rekenmethode die Steef zelf bedacht heeft.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
6e allertijden al volgens de PCS-lijst nu, al is die natuurlijk wel in het voordeel van de huidige generatie renners omdat er nu veel meer grote wedstrijden zijn.
Hij gaat de hoogtestage sowieso niet halen. Dus zelfs al zou hij fysiek hersteld zijn dan gaat hij nooit in goede vorm zijn.quote:
Qua type toch wel anders? Laporte gaat mee ter ondersteuning van de kopmannen, Kooij neem je mee om ook vol voor de vlakke etappes te gaanquote:Op zondag 30 maart 2025 19:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hij gaat de hoogtestage sowieso niet halen. Dus zelfs al zou hij fysiek hersteld zijn dan gaat hij nooit in goede vorm zijn.
Kooij als vervanger van Laporte naar de Tour is zo ontzettend logisch, dus dat zullen ze vast niet gaan doen.
Ik vind het sowieso onzin om met een heel team volledig in dienst van Vingegaard te gaan rijden. Kooij heeft verder ook helemaal geen treintje nodig, als Campenaerts en/of Wout hem van voren afzetten in het laatste kilometer is het al voldoende.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Qua type toch wel anders? Laporte gaat mee ter ondersteuning van de kopmannen, Kooij neem je mee om ook vol voor de vlakke etappes te gaan
Misschien moet hij net als Fem eens een langere tijd weg van de fiets. Die arme jongen stond al op standje Brienenoord voor de start.quote:
Dat is het probleem, dat weten ze niet.. alle waarden en dergelijke zijn goed, maar hij fietst achteruitquote:
Las op wielerflits dat die te lang in Spanje had getraind en heimwee had naar zijn “koeikes”quote:Op zondag 30 maart 2025 19:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Misschien moet hij net als Fem eens een langere tijd weg van de fiets. Die arme jongen stond al op standje Brienenoord voor de start.
Mentaal denk ik.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is het probleem, dat weten ze niet.. alle waarden en dergelijke zijn goed, maar hij fietst achteruit
Oh, dacht dat je bedoelde dat Kooij de rol van Laporte zou overnemen.. maar zeker als Vingegaard in de Dauphine (of de volgende koers waar hij start) niet laat zien dat hij de strijd met Pogi aan kan, kun je Kooij prima de kans geven ja.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso onzin om met een heel team volledig in dienst van Vingegaard te gaan rijden. Kooij heeft verder ook helemaal geen treintje nodig, als Campenaerts en/of Wout hem van voren afzetten in het laatste kilometer is het al voldoende.
Dat klopt, maar ergens vind ik het wel een goede methode, met een sterke focus op overwinningen. In de normale PCS ranking kun je met ereplaatsen ook erg hoog eindigen, dat is in deze ranking bijna onmogelijk.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En volgens een rekenmethode die Steef zelf bedacht heeft.
Desondanks staat Wout nog boven Mathieu die meer overwinningen en veel meer monumenten heeft.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ergens vind ik het wel een goede methode, met een sterke focus op overwinningen. In de normale PCS ranking kun je met ereplaatsen ook erg hoog eindigen, dat is in deze ranking bijna onmogelijk.
Perfect is het natuurlijk nooit, Wout heeft natuurlijk wel 9 keer een etappe gewonnen in de Tour en vele ereplaatsen in klassiekers en het WK, dat tikt ook aan. Daarnaast rijdt Matje relatief weinig.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Desondanks staat Wout nog boven Mathieu die meer overwinningen en veel meer monumenten heeft.
Over welke ranking gaat dit?quote:Op zondag 30 maart 2025 20:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Desondanks staat Wout nog boven Mathieu die meer overwinningen en veel meer monumenten heeft.
All time rankings van PCS:quote:
Moser op 3, jeetje.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
All time rankings van PCS:
https://www.procyclingstats.com/rankings/me/all-time (Mannen)
https://www.procyclingstats.com/rankings/we/all-time (Vrouwen)
Wout is het wel even kwijt geloof ik, en ik denk dat het niet terugkomt.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Perfect is het natuurlijk nooit, Wout heeft natuurlijk wel 9 keer een etappe gewonnen in de Tour en vele ereplaatsen in klassiekers en het WK, dat tikt ook aan. Daarnaast rijdt Matje relatief weinig.
Serieusquote:Op zondag 30 maart 2025 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeroen heeft niet eens geel gekregen.
Wat een flopsysteem.
Ik moet mezelf corrigeren, hij heeft toch een gele kaart gekregen.quote:
quote:Jules Hesters beleeft bewogen ochtend en moet met ladder uit hotelkamer klimmen voor de start van Gent-Wevelgem
Jules Hesters (26) kende niet de ideale voorbereiding op Gent-Wevelgem. Voor de start zat hij namelijk vast in zijn hotelkamer. De deur ging niet meer open en dus zat er maar een ding op: langs het raam naar buiten. Dat lukte met behulp van een ladder en het leverde ook leuke beelden op.
De hotels in België zijn dus van dezelfde onderhoudskwaliteit als de wegen?quote:
Wout was intrinsiek tot vorig jaar ook beter dan Mathieu. Alleen Mathieu pakt de laatste jaren wel de beste krenten uit de pap. Maar mocht Mathieu dit jaar RVV of PB winnen, dan zal hij waarschijnlijk Wout wel gaan passeren in de eeuwige ranking.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
In 2023 is Mathieu hem echt wel voorbij gegaan hoor, zeker na het voorjaar toen van Mathieu (winst MSR en PR)quote:Op maandag 31 maart 2025 08:55 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Wout was intrinsiek tot vorig jaar ook beter dan Mathieu. Alleen Mathieu pakt de laatste jaren wel de beste krenten uit de pap. Maar mocht Mathieu dit jaar RVV of PB winnen, dan zal hij waarschijnlijk Wout wel gaan passeren in de eeuwige ranking.
Het beste is bij Wout er wel vanaf.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wout is het wel even kwijt geloof ik, en ik denk dat het niet terugkomt.
Terwijl Matje nog steeds beter wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |