Ik eigenlijk ook niet. Ha ha. Net 2 achter elkaar. Morgen maar weer verder.quote:
Even wachten, even wachten....je krijgt zometeen de complete spoilerpolitie over je heen gewalst.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik heb de hele serie gebinged, echt briljant! Die Moordspel-aflevering was de beste, ik kwam niet meer bij! Ron Boshard vermoord, Eva die niet begrijpt dat het een spel is en helemaal hysterisch wordt, Ton die op z'mn dooie akkertje het lijk in een tapijt rolt en afvoert, Diederik die gewaterboard wordt in de wc.
Dit is uit de aflevering die afgelopen zondag op TV was.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Even wachten, even wachten....je krijgt zometeen de complete spoilerpolitie over je heen gewalst.
Gelukkig voor je dan, hier ook alles achter elkaar gezien weet niet meer precies in welke aflevering wat gebeurt. Alleen al het feit dat je de moordspelaflevering de beste vond kan al een spoiler zijn..quote:Op donderdag 24 april 2025 18:28 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dit is uit de aflevering die afgelopen zondag op TV was.
Wat voor appels heb je gebruikt, Ton, Aardappelen.quote:Op zondag 27 april 2025 21:27 schreef golfer het volgende:
Tarten Tartin Taart.
Proeven met hand voor de mond, zoals Jannie het altijd doet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Slobeend op 03-05-2025 18:34:44 ]
Moet nog uitgezonden worden?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:28 schreef Slobeend het volgende:
Weet niet zo goed wat we met de laatste aflevering moeten, toch wel de minste, ook meer conceptueel? -Knip-
Ik ook, lang niet zo gelachen.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:19 schreef VoMy het volgende:
Ik vond het een uitstekend seizoen, hilarische scenes.
Zoveel persiflages, gelukkig heb ik in mijn leven redelijk veel troep gekeken anders waren veel details me ontschoten. En dan kende ik dat hele fluitlied van Henry van Loon niet eens. Blijkbaar is het origineel ook geschreven door de regisseur Peter van de Witte. Erg meta allemaal.quote:
Ja de ultieme grap en onverholen sneer door Ebbinge & co is wel, dat het belachelijk maken van pulp-tv, alleen herkenbaar is als je die pulp-tv zelf wel eens hebt gezien.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:53 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zoveel persiflages, gelukkig heb ik in mijn leven redelijk veel troep gekeken anders waren veel details me ontschoten. En dan kende ik dat hele fluitlied van Henry van Loon niet eens. Blijkbaar is het origineel ook geschreven door de regisseur Peter van de Witte. Erg meta allemaal.
Wist je dat deze Promenade het meeste Promenade is van alle Promenades?quote:Op zondag 4 mei 2025 14:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit was wel de Promenadeste van alle Promenades wat mij betreft. Heerlijke tv.
Daarom juist zo grappig..quote:Op zondag 4 mei 2025 14:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja de ultieme grap en onverholen sneer door Ebbinge & co is wel, dat het belachelijk maken van pulp-tv, alleen herkenbaar is als je die pulp-tv zelf wel eens hebt gezien.
#360gradenzelfreflectie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |