Ik ook, lang niet zo gelachen.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:19 schreef VoMy het volgende:
Ik vond het een uitstekend seizoen, hilarische scenes.
Zoveel persiflages, gelukkig heb ik in mijn leven redelijk veel troep gekeken anders waren veel details me ontschoten. En dan kende ik dat hele fluitlied van Henry van Loon niet eens. Blijkbaar is het origineel ook geschreven door de regisseur Peter van de Witte. Erg meta allemaal.quote:
Ja de ultieme grap en onverholen sneer door Ebbinge & co is wel, dat het belachelijk maken van pulp-tv, alleen herkenbaar is als je die pulp-tv zelf wel eens hebt gezien.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:53 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zoveel persiflages, gelukkig heb ik in mijn leven redelijk veel troep gekeken anders waren veel details me ontschoten. En dan kende ik dat hele fluitlied van Henry van Loon niet eens. Blijkbaar is het origineel ook geschreven door de regisseur Peter van de Witte. Erg meta allemaal.
Wist je dat deze Promenade het meeste Promenade is van alle Promenades?quote:Op zondag 4 mei 2025 14:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit was wel de Promenadeste van alle Promenades wat mij betreft. Heerlijke tv.
Daarom juist zo grappig..quote:Op zondag 4 mei 2025 14:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja de ultieme grap en onverholen sneer door Ebbinge & co is wel, dat het belachelijk maken van pulp-tv, alleen herkenbaar is als je die pulp-tv zelf wel eens hebt gezien.
#360gradenzelfreflectie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |