Precies zoals Beau dat deed bij zijn gasten.quote:
Ik zit constant hardop te lachen.quote:
Precies. Ik moet nog even die gezichten van de kamer van Cas bekijken. Zitten ook pareltjes bij volgens mij. Alle details zijn weer zo goedquote:
Als je het hier maar niet spoilert.quote:Op zondag 30 maart 2025 22:35 schreef noodgang het volgende:
Mooi man!
Kan ook al t hele seizoen vooruit kijken zie ik met NLZiet. Vrees dat ik deze er vrij snel doorheen heb gekeken
Het is golfer zonder hoofdletter.quote:Op zondag 30 maart 2025 23:17 schreef Firuze60 het volgende:
Ik kijk wel uit, kun jij je beheersen, Golfer?
Ik kijk ze lekker vooruit. Waarom nietquote:Op zondag 30 maart 2025 22:35 schreef noodgang het volgende:
Mooi man!
Kan ook al t hele seizoen vooruit kijken zie ik met NLZiet. Vrees dat ik deze er vrij snel doorheen heb gekeken
Een soort franse smeerworstquote:
Ik heb de eerste 2 minuten gekeken en lag al in een deuk. Dénise uit Lyon.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:38 schreef Breekfast het volgende:
En dat 'Bonjour Philippe' naar een willekeurige voorbijganger
Céline bedoel je. Anders klopt de grap nietquote:Op maandag 31 maart 2025 14:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 2 minuten gekeken en lag al in een deuk. Dénise uit Lyon.
Volgens mij stond er juist geen Céline, anders zou het er te dik bovenop liggen. Ik kan het mis hebben.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:13 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Céline bedoel je. Anders klopt de grap niet
Je hebt het mis.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:17 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij stond er juist geen Céline, anders zou het er te dik bovenop liggen. Ik kan het mis hebben.
De hele serie vooruit gekeken, zoooooo grappig! GVD, dat is een spoiler..quote:Op maandag 31 maart 2025 21:45 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb aflevering twee al gekeken. Echt in tijden niet zo iets grappigs gezien, ging kapot.
Het is Lyon, dat rijmt namelijk welquote:Op maandag 31 maart 2025 22:01 schreef Ceviche het volgende:
Wat een fantastisch programma weer
Maar ik dacht dat het Celine uit Dijon was? Dat verstond ik tenminste, ik vond het wel een goede grap maar dat valt wel weg als ze zogenaamd uit Lyon komt
Ik ook.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:45 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb aflevering twee al gekeken. Echt in tijden niet zo iets grappigs gezien, ging kapot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Ik snap de grap niet om eelijk te zijnquote:Op maandag 31 maart 2025 15:13 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Céline bedoel je. Anders klopt de grap niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |