Ligt meer aan de passes van psv...die zijn er nog nietquote:Op zondag 30 maart 2025 14:55 schreef fetX het volgende:
Saibari probeert een bal door 4 man heen te spelen.
Ik gun Taylor een mooie transfer, maar zie niet goed in hoe die kan worden opgevangen volgend jaarquote:Op zondag 30 maart 2025 14:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ondertussen is Taylor die Veerman op ALLE fronten voorbij.
Dat had ik je voor de wedstrijd ook al wel kunnen vertellenquote:Op zondag 30 maart 2025 14:57 schreef Karzai het volgende:
ajax loert op de counter psv moet het spel maken
mjaquote:Op zondag 30 maart 2025 14:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat had ik je voor de wedstrijd ook al wel kunnen vertellen
Feyenoord speelt weer om 16:45.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:58 schreef tong80 het volgende:
Grappig hoe Ajax speelt. Ik begin het bijna normaal te vinden. Te triest gewoon. Volgend jaar voorspel ik niet veel beters. Flikker die Italiaan er snel uit as het kan.
mee eensquote:Op zondag 30 maart 2025 14:58 schreef tong80 het volgende:
Grappig hoe Ajax speelt. Ik begin het bijna normaal te vinden. Te triest gewoon. Volgend jaar voorspel ik niet veel beters. Flikker die Italiaan er snel uit as het kan.
ajax heeft gewoon beperkte kwaliteit momenteel , hij haalt er het beste uitquote:Op zondag 30 maart 2025 14:58 schreef tong80 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |