SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet op iets warms.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Verse zeker? Ik uit blikquote:Op zondag 30 maart 2025 12:11 schreef loveislikeakiss het volgende: [..] woah ik heb ook ananas in de koelkast komt wel dichtbij zo
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
het is wel opvallend dat ik eigenlijk dingen in het algemeen zeg en niemand persoonlijk aanval?
En jullie doen dat wel naar mij?
weet niet je kunt het objectief houden he ook?
Maargoed snap wel moet iemand zijn om op te zeiken. is ok hoor hou nog van jullieDo what you love, love what you do!![]()
Kan vanavond nogquote:Op zondag 30 maart 2025 12:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb niet eens een pizza gehad deze week nog
die in de koelkast wel jaquote:
maar is zo'n 3 bakjes voor 5 euro deal
en dudje wilde granaatappelpitjes en dino wilde mango dus zo
heb ook in blik
heb ook mandarijn in blikHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh die heb ik nooit gegeten wel meloen er vanquote:Op zondag 30 maart 2025 12:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die in de koelkast wel ja
maar is zo'n 3 bakjes voor 5 euro deal
en dudje wilde granaatappelpitjes en dino wilde mango dus zo
heb ook in blik
heb ook mandarijn in blik"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee, ik zeik niet op jou maar ik zie je dingen roepen waarvan ik weet: oei maak die fout nou niet, van denken keuzes van het management te kunnen beïnvloeden.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:12 schreef kree het volgende:
het is wel opvallend dat ik eigenlijk dingen in het algemeen zeg en niemand persoonlijk aanval?
En jullie doen dat wel naar mij?
weet niet je kunt het objectief houden he ook?
Maargoed snap wel moet iemand zijn om op te zeikebn. is ok hoor hou nog van jullie
Ik hoop dat je wat doet met de input.
Als je zulke zaken post dan kun je reactie verwachten.
Anders graag in je posts erbij zetten: hier hoeft geen reactie op.How can I make this topic about me?![]()
Zo maar eens cadeautjes inpakken, het is tijd voor weer een gezellige kringverjaardag
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Gezellig toch lekker taart eten en hapjesquote:Op zondag 30 maart 2025 12:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo maar eens cadeautjes inpakken, het is tijd voor weer een gezellige kringverjaardag
misschien straks tergu naar de sportschool
wilde wandelen maar ik waai weg
kan ik beter binnen een helingsproefje doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nee hoor ik concludeer alleen ff feiten nu?quote:
En ben ik niet zielig over, maar je moet bedenken als ik wat zeg algemeen he of als vraag.
Dat soms ik het beetje zat ga worden dat iedereen persoonlijk dingen aanhaalt op mij enzo?
Bedoel doe ik toch ook niet bij jullie?
En geloof me ik weet er genoeg bij iedereen om heel drama mee te maken en iemand zo in slecht daglicht te zeggen.
Hier ben ik het ook niet mee eens, en tis dat ik niet zo moeilijk ben. maar anders allemaal TR gehad.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: