quote:Op zondag 30 maart 2025 11:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En iedereen een broodje bij de soep.
[..]de reactie die ik wist dat zou komen
Jottum!quote:Op zondag 30 maart 2025 13:02 schreef derLudolf het volgende:
Ik ga maar alvast wat meuk inpakken voor Praag, geen zin om te klussen vandaag
Ik wou dus gisteren beginnen met de zolder te isoleren. Planken er af, glaswol tussen de balken, planken er weer op.
Er liggen planken van ca 7cm breed op. Dit zitten elke 60cm met drie spijkers vast![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 13:02 schreef derLudolf het volgende:
Oh jakkes. Heb de plinten ook afgekit maar voor die tijd tape op de muur en de plint gedaan.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jottum!
Wij kwamen erachter dat ook de plinten van ‘CanDo’ vervuilt zijn met siliconen. Top….
Waar stoppen ze die siliconen dan? Ik moet ook nog plinten bestellen en dit zegt me even niets.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jottum!
Wij kwamen erachter dat ook de plinten van ‘CanDo’ vervuilt zijn met siliconen. Top….
Dit is vanuit de fabriek. Dan verschijnen er dus ‘kraters’ in je verfwerk. (De plinten zijn al wit, maar wij willen ze iets minder hard wit.) Dit even hebben we al eens eerder gehad maar dat was een ander merk plint. Maakt dus helaas geen verschil. Hopelijk werkt het anti-siliconen spul nog van een jaar geleden, daarvan mocht ik bij de verfwinkel toentertijd wat opzuigen in een spuitje .quote:Op zondag 30 maart 2025 13:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh jakkes. Heb de plinten ook afgekit maar voor die tijd tape op de muur en de plint gedaan.
Ze komen ermee in aanraking. Geen idee hoe en waarom verder, maar het komt vaker voor dat oppervlakken ermee verontreinigd zijn, vertelden ze ook bij de verfwinkel hier. Het is vooral rete irritant wanneer je je plinten een kleurtje wil geven. Er bestaan wel middelen tegen die helpen hoor.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Waar stoppen ze die siliconen dan? Ik moet ook nog plinten bestellen en dit zegt me even niets.
Ah, op die manier. Wat irritant voor julliequote:Op zondag 30 maart 2025 13:42 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ze komen ermee in aanraking. Geen idee hoe en waarom verder, maar het komt vaker voor dat oppervlakken ermee verontreinigd zijn, vertelden ze ook bij de verfwinkel hier. Het is vooral rete irritant wanneer je je plinten een kleurtje wil geven. Er bestaan wel middelen tegen die helpen hoor.
En dan waarschijnlijk 7-duimers. Om zeker te weten dat de balk/plank vast zit. En eentje extra want je weet maar nooit.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:02 schreef derLudolf het volgende:
Ik wou dus gisteren beginnen met de zolder te isoleren. Planken er af, glaswol tussen de balken, planken er weer op.
Er liggen planken van ca 7cm breed op. Dit zitten elke 60cm met drie spijkers vast![]()
En ik vertrek 9 april. Dan ga ik naar Essen, hotel vlakbij het station. Volgende ochtend ontbijt (want ontbijt in Duitse hotelsquote:
Dat viel opzich nog mee, maar op het einde zaten wel iets dikkere exemplaren.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:31 schreef z80 het volgende:
[..]
En dan waarschijnlijk 7-duimers. Om zeker te weten dat de balk/plank vast zit. En eentje extra want je weet maar nooit.
ik stap ook pas in Düsseldorf in hoorquote:Op zondag 30 maart 2025 16:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En ik vertrek 9 april. Dan ga ik naar Essen, hotel vlakbij het station. Volgende ochtend ontbijt (want ontbijt in Duitse hotels) en dan tegen 10:30 richting het station.
Daar tref ik dennistd en Fles en de rest stapt een half uur later in Düsseldorf in. Of komt op eigen gelegenheid naar Praag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |