Die gebruinde Thai?quote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
als zo'n pelikaan happen en kijken of het past
Moet gelijk denken aan dat filmpje van die pelikaan en die capibaraquote:Op zondag 30 maart 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
als zo'n pelikaan happen en kijken of het past
Maar ik wilde eigenlijk zonder goede reden heel lafjes dubbelzinnig doen over iets anders.quote:
Waarom ligt er eigenlijk kunstgras op het strand?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:57 schreef bitterbal het volgende:
kijk hier ben ik met mijn kite
[ afbeelding ]
Ja, weet ikquote:Op zondag 30 maart 2025 15:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar ik wilde eigenlijk zonder goede reden heel lafjes dubbelzinnig doen over iets anders.
voorkomt zand tussen je tenenquote:Op zondag 30 maart 2025 15:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom ligt er eigenlijk kunstgras op het strand?
jaquote:Op zondag 30 maart 2025 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet gelijk denken aan dat filmpje van die pelikaan en die capibara
Daar leg je de kite op om op te blazen zodat die niet in het zand ligtquote:Op zondag 30 maart 2025 15:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom ligt er eigenlijk kunstgras op het strand?
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
PSV Ajax kijken met woonbegeleider die voor Ajax is...
joeppie... updatesquote:Op zondag 30 maart 2025 15:09 schreef LTVDK het volgende:
Dacht gooi de PS5 weer eens een keertje aan om eindelijk te beginnen met Atomic Heart, heeft die nog even een update van 57,5 GB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:10 schreef Nizno het volgende:
net als dat je in de winkel staat en je klantenkaart vanuit de app wilt pakken... update...
ow en daarna ben je weer eens uitgelogd...Ik moet hier bijna van huilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
* Nizno geeft zakdoekjequote:Op zondag 30 maart 2025 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet hier bijna van huilen.
Het uieffect.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik besefte niet dat zo'n kite opblaasbaar was.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daar leg je de kite op om op te blazen zodat die niet in het zand ligt
En dan achteraf zeker nauwelijks iets van te merken?quote:Op zondag 30 maart 2025 15:09 schreef LTVDK het volgende:
Dacht gooi de PS5 weer eens een keertje aan om eindelijk te beginnen met Atomic Heart, heeft die nog even een update van 57,5 GB
Van welk onderdeel?quote:Op zondag 30 maart 2025 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
living the lifequote:Op zondag 30 maart 2025 14:57 schreef bitterbal het volgende:
kijk hier ben ik met mijn kite
[ afbeelding ]
Geen idee, heb het spel nog niet gespeeld, haal het net uit het plasticquote:Op zondag 30 maart 2025 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan achteraf zeker nauwelijks iets van te merken?
Ja er zit een tube in en zo krijgt hij zijn vorm. Anders is het gewoon slap ding. En die blaas je opquote:Op zondag 30 maart 2025 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik besefte niet dat zo'n kite opblaasbaar was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |