Ur Su La !!quote:Op zondag 30 maart 2025 11:50 schreef Filosoofert het volgende:
Wij zijn de de redelijkheid zelve en hebben betrouwbaarheid waar andere landen op kunnen bouwen
[ afbeelding ]
Zo maat kijk wat een bombshellquote:
Dit is geil !quote:Op zondag 30 maart 2025 12:13 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Zo maat kijk wat een bombshell
[ afbeelding ]
Maar ze is nog steeds knap, daar niet van
Daarom wordt al die ophef gecreëerd. Gefeliciteerd, je bent een brave burgerquote:Op zondag 30 maart 2025 11:08 schreef Filosoofert het volgende:
Dankzij die gekkigheid over de hele wereld begin ik steeds meer verbondenheid te voelen met andere Europeanen. We komen er toch achter dat we het samen zullen moeten doen
🇪🇺
Als het niet lukt de mensen o op een positieve manier achter de EU gedachte te krijgen, dan maar met een gemeenschappelijke vijand.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:15 schreef Filosoofert het volgende:
Ja ik weet dat Europa ≠ EU maar wist niet goed hoe ik het dan moest omschrijven, dit gevoel is nieuw voor mij.
Ook wij doen gewoon mee
[ afbeelding ]
Wowquote:Op zondag 30 maart 2025 11:11 schreef sp3c het volgende:
Fuck Europa net zoals hard als Amerika en de rest
Ze hebben Trump in het Witte huis gezet om de eu eensgezind te krijgen!!!quote:Op zondag 30 maart 2025 13:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daarom wordt al die ophef gecreëerd. Gefeliciteerd, je bent een brave burger
En Putin gehersenspoeldquote:Op zondag 30 maart 2025 14:45 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ze hebben Trump in het Witte huis gezet om de eu eensgezind te krijgen!!!
Ken jij hem persoonlijk? Ik niet, de media zeggen dat hij slecht is maar hij heeft mij niks geflikt!!!1!!quote:
Wie zegt dat die wel bestaat? Ik heb hem nog nooit in het echt gezien.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:08 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ken jij hem persoonlijk? Ik niet, de media zeggen dat hij slecht is maar hij heeft mij niks geflikt!!!1!!
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wie zegt dat die wel bestaat? Ik heb hem nog nooit in het echt gezien.
Het is niet wat er gebeurt, dat is maar beperkte invloed op, het is hoe het gebruikt en geframed wordtquote:Op zondag 30 maart 2025 14:45 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ze hebben Trump in het Witte huis gezet om de eu eensgezind te krijgen!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |