SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Zwaai dan maar als je voorbij komtquote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag gaat @:nattekat zijn hor maken
Volgens mij heb ik geen klokken meer die ik handmatig moet verzetten.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:00 schreef LTVDK het volgende:
Nu staat de klok in de woonkamer tenminste weer de goede tijd omdat ik met wintertijd geen zin had om hem van de muur te halen
Half jaar te vroeg op je werk aangekomen?quote:Op zondag 30 maart 2025 10:00 schreef LTVDK het volgende:
Nu staat de klok in de woonkamer tenminste weer de goede tijd omdat ik met wintertijd geen zin had om hem van de muur te halen
Dat ding hangt er ook alleen maar voor de sier, de wijzer zijn ook altijd heel slecht leesbaarquote:Op zondag 30 maart 2025 10:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik geen klokken meer die ik handmatig moet verzetten.
quote:
Ja, maar wat voor kleur rood?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag laatst een oude vleugel-Mercedes in een soort roodachtigs, vonk mooi
Die moet hier ook nog ja.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:07 schreef LTVDK het volgende:
En de wekker en klok op de oven moet ik nog wel handmatig aanpassen
Ik merk superveel enthousiasme.quote:
Ja superrood.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar wat voor kleur rood?
Dat is wel heel belangrijk.
Lichtrood, donkerrood, bordeauxrood?quote:
quote:
Uren, dagen (nu weer) gezocht nog maar kon hem niet meer terugvinden.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lichtrood, donkerrood, bordeauxrood?
Oh?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |