Zijn vrouwelijke vrienden.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn vriendinnen?
Hij heeft nog nooit een relatie gehad.
Mogen mensen het anders zien, ik vind het ook best tricky als zij mijn vriendin zou zijn zou ik daar niet blij mee zijnquote:
??quote:Op zondag 30 maart 2025 09:25 schreef engine het volgende:
[..]
Maar big brother ging jordy toch laten winnen of geldt dat alleen als je iets niet leuk vindt?
Ze verveelt zich en kan niet stil zitten. Heeft niks met stemmen te makenquote:Op zondag 30 maart 2025 09:39 schreef riri het volgende:
Dat overdreven schoonmaken van Sharice deze laatste week doet ze ook omdat ze weet dat sommige kijkers bewoners die schoonmaken voordeel geven want het is natuurlijk raar als je weet dat dat hele decor straks gewoon na deze week helemaal afgebroken wordt en bij het grof vuil terecht komt
En ik zou iemands vriendin niet zijn als ik weet dat diegene achter mijn gedrag wat dat betreft iets achter zoekt wat er helemaal niet isquote:Op zondag 30 maart 2025 09:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mogen mensen het anders zien, ik vind het ook best tricky als zij mijn vriendin zou zijn zou ik daar niet blij mee zijn
Inderdaad maar volgens sommige doet hij jolien slecht neerzetten voor eigen gewin.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:28 schreef riri het volgende:
Zo, Jordy en ook Mattheus zijn er ook tegenover Jolien heel open over wat ze er net over in de keuken bij de afwas over zeiden, ze zeggen nu ook hetzelfde tegen Jolien recht in haar gezicht dus zijn er heel open over, zo doe je dat met vrienden
De hut moet worden schoongehouden en iemand moet het doenquote:Op zondag 30 maart 2025 09:39 schreef riri het volgende:
Dat overdreven schoonmaken van Sharice deze laatste week doet ze ook omdat ze weet dat sommige kijkers bewoners die schoonmaken voordeel geven want het is natuurlijk raar als je weet dat dat hele decor straks gewoon na deze week helemaal afgebroken wordt en bij het grof vuil terecht komt
Hij doet dat wel met de wetenschap dat iedereen mee kan luisteren.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad maar volgens sommige doet hij jolien slecht neerzetten voor eigen gewin.
We hebben dat al veel gezien in de voormalige series, maar hun zijn recordhouders.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:46 schreef Dotteke het volgende:
9 graden buiten, 9.46 uur en het hele spul zit alweer buiten.
dat kan je toch nooit wetenquote:Op zondag 30 maart 2025 09:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij doet dat wel met de wetenschap dat iedereen mee kan luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |