SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee morgen vroege dienst en dinsdag ookquote:Op zondag 30 maart 2025 08:18 schreef gebrokenglas het volgende: [..] Succes! Morgen ben je wel vrij, neem ik aan?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
vroege dienst na de verandering van de klok hakt er altijd wel ff inHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik begin over een uur en gisteren om 7u. Dus op zich is dat een goede overgangquote:Op zondag 30 maart 2025 08:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
vroege dienst na de verandering van de klok hakt er altijd wel ff inWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
dat scheeltquote:Op zondag 30 maart 2025 08:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik begin over een uur en gisteren om 7u. Dus op zich is dat een goede overgangmogguhquote:leuk dat je het vraagt! ik heb “Mold Breaker” Corn Tiramisu gemaaktquote:wat heb je snorlax als ontbijt gegeven?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ben ik blij dat ik gister geen avonddienst had
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Allemaal gedoe?quote:Op zondag 30 maart 2025 08:29 schreef Moeraskat het volgende:
Ben ik blij dat ik gister geen avonddienst hadHow can I make this topic about me?![]()
tenzij het in je cao staat zou je van 2 naar 3 gewoon uitbetaald moeten krijgen afgelopen nachtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hey KWquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Paulquote:
quote:
9 uur is niet vroegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh ToT
Mini bij mama?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat-ie zo naar toe.quote:
Hij heeft er weinig zin in, maar goed...
Hij zit nu lekker boterhammetjes te eten en kleurplaten in te kleuren.![]()
![]()
Nee maar dan kon ik nog minder slapenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En heeft papa even tijd om te gaan sporten?quote:Op zondag 30 maart 2025 09:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat-ie zo naar toe.
Hij zit nu lekker boterhammetjes te eten en kleurplaten in te kleuren.How can I make this topic about me?![]()
Ja.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee maar dan kon ik nog minder slapen
Het is al kwart over negen
How can I make this topic about me?![]()
Weet ik niet. Volgens mij compenseren ze dit met het andere keer verzetten van de klokquote:Op zondag 30 maart 2025 08:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
tenzij het in je cao staat zou je van 2 naar 3 gewoon uitbetaald moeten krijgen afgelopen nachtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja dat wordt lastig inderdaad, want moeten mensen die van zomer- naar wintertijd gaan salaris teruggeven?How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 09:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En heeft papa even tijd om te gaan sporten?
Deze week maar 1x geweest.![]()
![]()
Ik heb je sportschool even gebeld dat je eraan komt, ze verslikten zich in de koffie en ze zetten zich schrap. Alle schroeven gaan ze even extra aandraaien, de kabels nalopen op sterkte, en ze hopen dat je de boel een beetje heel houdt.
quote:Op zondag 30 maart 2025 09:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb je sportschool even gebeld dat je eraan komt, ze verslikten zich in de koffie en ze zetten zich schrap. Alle schroeven gaan ze even extra aandraaien, de kabels nalopen op sterkte, en ze hopen dat je de boel een beetje heel houdt.![]()
![]()
![]()
Daar is Justin. Wat ben je laat man! Het is al kwart over geweest
Ja weekend hequote:Op zondag 30 maart 2025 09:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Daar is Justin. Wat ben je laat man! Het is al kwart over geweest![]()
![]()
Maar doet het tochquote:Op zondag 30 maart 2025 09:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee dat zou niet uit mogen maken![]()
![]()
De weekende bij mama zijn wel kort of niet? Of is dit eenmalig van alleen een zondag?quote:Op zondag 30 maart 2025 09:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat-ie zo naar toe.
Hij zit nu lekker boterhammetjes te eten en kleurplaten in te kleuren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dottiequote:Op zondag 30 maart 2025 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De weekende bij mama zijn wel kort of niet? Of is dit eenmalig van alleen een zondag?![]()
![]()
Dat ligt toch niet aan het feit dat je Mini hebt, die gaat overdag toch naar school?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Jussiequote:
De laatste tijd zijn de weekenden bij mama idd wel kort; ze heeft een druk sociaal leven.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De weekende bij mama zijn wel kort of niet? Of is dit eenmalig van alleen een zondag?
Ter compensatie ziet ze hem doordeweeks wel een middagje tot na het avondeten.![]()
Hij is gewoon luiquote:Op zondag 30 maart 2025 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ligt toch niet aan het feit dat je Mini hebt, die gaat overdag toch naar school?![]()
![]()
Hij kan toch niet meer van de maart troon gestoten wordenquote:Op zondag 30 maart 2025 09:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee dat zou niet uit mogen maken
Klopt, deze week had ik ook allerlei andere afspraken; thuisbegeleiding, gemeente enz.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ligt toch niet aan het feit dat je Mini hebt, die gaat overdag toch naar school?![]()
Jij zegt hetquote:ik dacht wat een kutsmoesje
Wij prikken daar zo doorheenquote:Op zondag 30 maart 2025 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij zegt hetik dacht wat een kutsmoesje
![]()
![]()
thuisbegeleiding?quote:Op zondag 30 maart 2025 09:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, deze week had ik ook allerlei andere afspraken; thuisbegeleiding, gemeente enz.
Ja andere dingen lopen ook gewoon door. Straks nog minder tijd als je vriendin hier is
quote:Op zondag 30 maart 2025 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij kan toch niet meer van de maart troon gestoten worden![]()
![]()
Zo rollen wijquote:
Ja Mini heeft begeleiding thuis vanwege zijn autisme.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thuisbegeleiding?
Ja andere dingen lopen ook gewoon door. Straks nog minder tijd als je vriendin hier is
Die komt ook af en toe 's ochtends als hij op school is zodat ik wat verder kan bijpraten.![]()
O oke, hopelijk helpt hem dat. Wist niet dat hij autisme had.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Mini heeft begeleiding thuis vanwege zijn autisme.
Die komt ook af en toe 's ochtends als hij op school is zodat ik wat verder kan bijpraten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ToT geeft er regelmatig een slinger aanquote:
Zo de 2 minuten zijn voorbij...uitgeslingerd?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja was weer lekkerquote:Op zondag 30 maart 2025 09:36 schreef Dotteke het volgende:
Zo de 2 minuten zijn voorbij...uitgeslingerd?![]()
![]()
quote:
oe lekkuhhhhhhhquote:
quote:
quote:
Dat is ook zo.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij kan toch niet meer van de maart troon gestoten wordenHow can I make this topic about me?![]()
Daar lig ik nog in, maar zomertijdquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dan zou het eerder laat zijnquote:Op zondag 30 maart 2025 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar lig ik nog in, maar zomertijd![]()
![]()
Dan ga je toch even, wie let je?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik dus ook nietquote:Op zondag 30 maart 2025 09:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Onthoud het niet altijd wat ik gedroomd heb![]()
![]()
Ja lekker, groot gelijkquote:Op zondag 30 maart 2025 09:53 schreef Lovely het volgende:
Best wel, maar ik bleef nog lekker liggen in bed![]()
![]()
MogguhI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nah ik hoef geen punten.. kom toch niet veel hoger meer en morgen de laatste dag
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Een topic speciaal voor mij
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik zit ff te piekeren over stuk promo tekst voor de OR
Nu9 ben ik niet zo heel moeilijk om wat te typen Maarja over mezelf enzo is altijd lastig
Lol moet ff beginnetje hebbenDo what you love, love what you do!![]()
Het id meer moet me even bedenken dat dat officieel is emzo ook Lolquote:
Kan er niet ecjt gekkigheid inzettemDo what you love, love what you do!![]()
Gewoon Chat GPT vragenquote:Op zondag 30 maart 2025 10:18 schreef kree het volgende:
[..]
Het id meer moet me even bedenken dat dat officieel is emzo ook Lol
Kan er niet ecjt gekkigheid inzettem![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:18 schreef kree het volgende:
[..]
Het id meer moet me even bedenken dat dat officieel is emzo ook Lol
Kan er niet ecjt gekkigheid inzettenDo what you love, love what you do!![]()
Goed team welquote:Op zondag 30 maart 2025 10:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat werd me geadviseerd al door mijn campagne team![]()
Vanavond weer de mol kijken
Lol haha Stel grappenmdakers zijn het Ze hadden iig mooie poster gephotoshopped alquote:
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:20 schreef kree het volgende:
[..]
Lol haha Stel grappenmdakers zijn het Ze hadden iig mooie poster gephotoshopped al![]()
![]()
Vragen om een dikke bolkquote:
Hey aequequote:
Niet zo zwaar aan tillen kree. Gewoon schrijven en dan redigerenTrotste mama van Ambar
Ik ben Kree en ik ben 42 jaar oudquote:Op zondag 30 maart 2025 10:17 schreef kree het volgende:
Ik zit ff te piekeren over stuk promo tekst voor de OR
Nu9 ben ik niet zo heel moeilijk om wat te typen Maarja over mezelf enzo is altijd lastig
Lol moet ff beginnetje hebben
Ik hou van kletsen dat kan ik de klok rond
Luistere naar mij want anders blijf ik door ratelen
Jullie moet het wel met mij eens zijn anders blijf ik doorgaan![]()
Ik hou niet van drama, maar dan moeten jullie wel luisteren
Hoop dat ik je een stukje opweg geholpen heb
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben Kree en ik ben 42 jaar oud
Hoop dat ik je een stukje opweg geholpen heb![]()
![]()
Weet maar ben er niet goed in Lolquote:Op zondag 30 maart 2025 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet zo zwaar aan tillen kree. Gewoon schrijven en dan redigeren
Zat te de denken regel kort wie ik ben en wat voor fucntie(s) in kort en wat ik nu doe
Omdát de meeste van kantoor zullen denken wie is kree
En dan kort even iets dat we vertegenwoordigd zijn of willen ook vanuit ons team blablsbla
Lol Maar moet zeg maar beetje oke zijn voor iedereen om te lezenDo what you love, love what you do!![]()
41quote:Op zondag 30 maart 2025 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben Kree en ik ben 42 jaar oud
Hoop dat ik je een stukje opweg geholpen heb
Tegen de tijd dat jij het af hebt ben je 42quote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij het af hebt ben je 42![]()
![]()
Nee want moet t morgen inleverenquote:Op zondag 30 maart 2025 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij het af hebt ben je 42Do what you love, love what you do!![]()
Heel kort gewoon naam, functie, waarom je de OR in wilt en wat je gaat bijdragen in de OR.
KlaarTrotste mama van Ambar
O dan zou ik maar eens opschietenquote:![]()
Stel je zelf voor en dan een korte toelichting waarom jij de beste kandidaat bent hiervoor en waarom je het interssant bedrijf vindtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die tekst is min of meef wel hoe ik ben ja
Lol ok nu nog iets ervan maken dat ze me serieus nemen ook van de kantoor pikken En kutjesDo what you love, love what you do!![]()
Met zo'n visie wordt het natuurlijk nooit watquote:Op zondag 30 maart 2025 10:31 schreef kree het volgende:
Die tekst is min of meef wel hoe ik ben ja
Lol ok nu nog iets ervan maken dat ze me serieus nemen ook van de kantoor pikken En kutjesTrotste mama van Ambar
O ja vertel ook even waar jou intresse liggenquote:Op zondag 30 maart 2025 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan zou ik maar eens opschieten![]()
Stel je zelf voor en dan een korte toelichting waarom jij de beste kandidaat bent hiervoor en waarom je het interssant bedrijf vindtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gehehe ik dacht er haast over om die photoshop foto in te sturen van mijn collega'squote:Op zondag 30 maart 2025 10:32 schreef JustinK het volgende:
Beste kantoor pikken en kutjes,
Blablabla..
Gr,
kree
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:32 schreef JustinK het volgende:
Beste kantoor pikken en kutjes,
Blablabla..
Gr,
kree
Je kende kree z'n visie nog niet?quote:Op zondag 30 maart 2025 10:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met zo'n visie wordt het natuurlijk nooit wat![]()
Dat is de visie hoe er vaak gedacht wordt vanuit de werkvloer Maargoed daar red ik het niet mee met stemmen?quote:Op zondag 30 maart 2025 10:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met zo'n visie wordt het natuurlijk nooit wat
Moet het liever verwoorden zeg maarDo what you love, love what you do!![]()
Om te weten wat ze juist niet moeten doen.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zondag 30 maart 2025 10:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Om te weten wat ze juist niet moeten doen.![]()
![]()
Zeg maar hoe zeg ik in paar zinnen dat hele personeel op de vloer er soms totaal niet eens is met beslissingen vanuit kantoor die de hele situatie niet kennen uit praktijk
En dat we er totaal klaar mee zijn met ze en al dat bs gelul.
Zoiets alleen in lieve woorden die niemand voor zijn voeten stoot gelijk die op kantoor zit?Do what you love, love what you do!![]()
Heb de hele week al vergqeljkingen met trump gehad enzo Hahaha
Echt katwijk humor want zat daar toevallig en hingen de a4 al op overalDo what you love, love what you do!![]()
Geachte ???quote:Op zondag 30 maart 2025 10:34 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is de visie hoe er vaak gedacht wordt vanuit de werkvloer Maargoed daar red ik het niet mee met stemmen?
Moet het liever verwoorden zeg maar
Ik ben Kree en werk al (aantal jaar of maanden) voor (?) Dan leg je in het kort uit wat je functie is. Ik heb (vul hier het aantal jaar in) ervaring [noem wat taken en/of situaties. bla bla zoiets als beginnetje?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu al? Maar het is nog geen juni.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Als er dan een nieuw seizoen wordt aangekondigd denk ik weleens "zal ik kijken" maar nee.quote:
Nog nooit gezien.
Hoorde laatst dat mensen beter te spreken zijn over de Belgische dan de Nederlandse.![]()
Ja Thanks dat is een goeien Het genoegen is mss ok woordje erinquote:Op zondag 30 maart 2025 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geachte ???
Ik ben Kree en werk al (aantal jaar of maanden) voor (?) Dan leg je in het kort uit wat je functie is. Ik heb (vul hier het aantal jaar in) ervaring [noem wat taken en/of situaties. bla bla zoiets als beginnetje?Do what you love, love what you do!![]()
Gaan we de hele periode van OR kree zijn huiswerk doen ja?Trotste mama van Ambar
Gehehe Nee! Maar ben alleen niet goed in stukjes schrijven over mezelf Rest komt wel aardig goed nl om over dingen te pratenquote:Op zondag 30 maart 2025 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaan we de hele periode van OR kree zijn huiswerk doen ja?Do what you love, love what you do!![]()
Jij bent de man in het veld, in de buitendienst.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:27 schreef kree het volgende:
[..]
Weet maar ben er niet goed in Lol
Zat te de denken regel kort wie ik ben en wat voor fucntie(s) in kort en wat ik nu doe
Omdát de meeste van kantoor zullen denken wie is kree
En dan kort even iets dat we vertegenwoordigd zijn of willen ook vanuit ons team blablsbla
Lol Maar moet zeg maar beetje oke zijn voor iedereen om te lezen
En dat de kantoorwerkers gewoon op kantoor moeten blijven als het mooi weer is.![]()
Als al he want heb er 2 kandidaten nog bij die de hele dag op kantoor zitten
En daar zit 300 man wssDo what you love, love what you do!![]()
Ja dat is speerpunt, ok dit helpt me met inspiratiequote:Op zondag 30 maart 2025 10:43 schreef maily het volgende:
[..]
Jij bent de man in het veld, in de buitendienst.Do what you love, love what you do!![]()
Ofquote:Op zondag 30 maart 2025 10:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ja Thanks dat is een goeien Het genoegen is mss ok woordje erin
Iets van dat je je zelf wilt ontplooien. dat je graag de belangen van de organisatie behartigd en er voor je collega's wilt zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De Belgen zijn de bedenkers van de mol en ja die is een stuk beterquote:Op zondag 30 maart 2025 10:40 schreef maily het volgende:
[..]
Als er dan een nieuw seizoen wordt aangekondigd denk ik weleens "zal ik kijken" maar nee.
Nog nooit gezien.
Hoorde laatst dat mensen beter te spreken zijn over de Belgische dan de Nederlandse.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hmms ontplooien is weer te Dan lijkt het sollicitatie en slijmbal achtig en daar krijg ik weer juist niet de stemmem mee vanuit werkveld ofzoquote:Op zondag 30 maart 2025 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of
Iets van dat je je zelf wilt ontplooien. dat je graag de belangen van de organisatie behartigd en er voor je collega's wilt zijn.Do what you love, love what you do!![]()
quote:quote:quote:Op zondag 30 maart 2025 10:46 schreef drakin het volgende:
[..]
De Belgen zijn de bedenkers van de mol en ja die is een stuk beterMorguhquote:![]()
Het is simpel Voor alles uit het veld moet ik zeg maar zeggen dat hele kantoor en organisaqtie ruk is
Vanaf kantoor dus juist weer niet. Heerlijk deze house of cardsDo what you love, love what you do!![]()
Ok zal zo wel ff wat typen En mogen jullie er nog wat over zeggenDo what you love, love what you do!![]()
Goede bron welquote:Op zondag 30 maart 2025 10:54 schreef maily het volgende:
NWS / AI neemt het internet over: menselijke creativiteit op de terugweg?![]()
Ik zie het ook meer en meer op Youtube; allerlei lulverhalen van mensen die iets op Reddit hebben gezet of zo, wat dan kracht wordt bijgezet met AI-filmpjes.
Het ziet er best relatief overtuigend uit, buiten het feit dat mensen soms 7 vingers aan 1 hand hebben of 2 linker handen hebben. (Niet dat ze onhandig zijn met klussen, maar fysiek dus.)
![]()
Nu kan je het nog zien aan die vingers etc., maar dat wordt ook steeds beter...quote:Op zondag 30 maart 2025 10:56 schreef ToT het volgende:
Ik zie het ook meer en meer op Youtube; allerlei lulverhalen van mensen die iets op Reddit hebben gezet of zo, wat dan kracht wordt bijgezet met AI-filmpjes.
Het ziet er best relatief overtuigend uit, buiten het feit dat mensen soms 7 vingers aan 1 hand hebben of 2 linker handen hebben. (Niet dat ze onhandig zijn met klussen, maar fysiek dus.)
![]()
En ja, dat ChatGPT; die Johnny Somali (nuissance streamer die van het ene Aziatische land naar het andere reist om daar zo veel mogelijk mensen over de zeik te krijgen) wordt regelmatig van allerlei streaming platforms verbannen.
Hij probeert dan terug te komen door ze een excuus-berichtje te sturen die hij door ChatGPT laat maken!En hij streamt dan ook echt live dat hij dat doet he!
![]()
![]()
Klopt ja, er zitten vaak nog wat storingen en dergelijke in, maar ik denk dat het over een jaar of 5 verdomd moeilijk wordt om te kunnen zien wat echt is en wat niet.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nu kan je het nog zien aan die vingers etc., maar dat wordt ook steeds beter...![]()
Ik denk al eerderquote:Op zondag 30 maart 2025 10:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja, er zitten vaak nog wat storingen en dergelijke in, maar ik denk dat het over een jaar of 5 verdomd moeilijk wordt om te kunnen zien wat echt is en wat niet.![]()
![]()
allang al gezegd dit, dat AI draait ons de nek om uiteindelijk.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nu kan je het nog zien aan die vingers etc., maar dat wordt ook steeds beter...
het kan gewoon niet goed blijven gaan he? en als leuke gimmick wat het nu is. het is idd al bijna niet meer te herkennen.
Gelukkig zag iedereen in de EU dit aankomen en hebben ze alvast regelgeving voor het ontspoort?
Owh wacht, die kunnen net aan met mobiel omgaan die daar zitten.
Die worden ook nog niet realistisch gemaakt met AI: ze hebben ronde brilletjes op en scheuren uit hun pyjama!quote:![]()
![]()
haat het om te zeggen, maar jullie zullen terug denken aan deze post over paar jaar en denken.
ja mss had die kree toch gelijk
Dat heb je verdiendquote:Op zondag 30 maart 2025 11:00 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Jabest druk geweest. Nu even zitten
![]()
![]()
dts regels?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:00 schreef kree het volgende:
over 10 jaar jongens dan komen er regels. x1000
![]()
De keuken is een grote chaos, want ik was gisteren begonnen aan wat dingen op te hangen.
Ik wil bezig met naaiwerk, mijn boek uitlezen en heb zin om brood te pakken.
Maar kom niet van de bank af.
Mijn hoofd
Trotste mama van Ambar
quote:Op zondag 30 maart 2025 11:01 schreef kree het volgende:
haat het om te zeggen, maar jullie zullen terug denken aan deze post over paar jaar en denken.
ja mss had die kree toch gelijk![]()
![]()
vraag het chatgtpquote:Op zondag 30 maart 2025 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
De keuken is een grote chaos, want ik was gisteren begonnen aan wat dingen op te hangen.
Mijn hoofd
Lol ik snap je. ik zit ook ff met gedachten maar krijg weer geen letter opgeschreven. ookDo what you love, love what you do!![]()
Nee en neequote:Op zondag 30 maart 2025 11:03 schreef kree het volgende:
[..]
vraag het chatgtp
Lol ik snap je. ik zit ook ff met gedachten maar krijg weer geen letter opgeschreven. ookTrotste mama van Ambar
First things firstquote:Op zondag 30 maart 2025 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn hoofd![]()
![]()
hmmms als ik jou een beetje ken dan denk jij dat het niet zo vaart zal lopen, maar toch he, ik voorzie er problemen in (of wordt zelf een te oude fart hiervoor).quote:
nu zijn er nog voordelen die iedereen gebruikt ook, maar als je ff doordenkt. dan is het wss niet zo goed idee.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: