SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Meestal zijn ze niet lekker maar casa di mama en deze nieuwe zijn prima te doen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Kaasbroodjesquote:Op zondag 30 maart 2025 01:51 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaa zou hier ook niet meer lukken nu denk.Trust nobody![]()
En die vega is lekker en die spinaziequote:Op zondag 30 maart 2025 01:52 schreef aeque het volgende:
Meestal zijn ze niet lekker maar casa di mama en deze nieuwe zijn prima te doen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja ook nooit zo problemen mee, oke elke dag tja dan gaart het saai worden. maar vind die diepvries nog ok te eten.quote:Op zondag 30 maart 2025 01:52 schreef aeque het volgende:
Meestal zijn ze niet lekker maar casa di mama en deze nieuwe zijn prima te doen.Do what you love, love what you do!![]()
iglo diepvries ben ik ik nog fan fan. die zakken die je ff dan in pan doet en op bord gooit en maaltijd.quote:
arDo what you love, love what you do!![]()
GastonThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ga zo maar slapen
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lust je geen pizza?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zal vast over het met mij delen gaan.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
???quote:Op zondag 30 maart 2025 01:56 schreef kree het volgende:
[..]
no way. terugtrekkende aanvallende front ben jij danWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
nou zonder aannames te doen. we zijn er neit over uit ditquote:
Gehehe.
maar oke je mag naar bed hoor. neem je niet kwalijk.
Waar heb je het overquote:Op zondag 30 maart 2025 01:59 schreef kree het volgende:
[..]
nou zonder aannames te doen. we zijn er neit over uit dit
Gehehe.
maar oke je mag naar bed hoor. neem je niet kwalijk.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-03-2025 03:00
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4006 / +124 / +0 / 10837 / 11951
2. _UserName_ / 1262 / +16 / +0 / 1350 / 1748
3. KoningWouter / 1104 / +1 / +0 / 4160 / 4724
4. Dr.Mikey / 947 / +14 / +3 / 1236 / 1584
5. KillemWieft / 945 / +40 / +0 / 726 / 1092
6. Moeraskat / 720 / +19 / +6 / 4417 / 4795
7. gebrokenglas / 718 / +82 / +0 / 2684 / 3106
8. HappyCharly / 536 / +24 / +0 / 2281 / 2569
9. kree / 525 / +14 / +6 / 2285 / 2602
10. hemarookworst / 525 / +33 / +10 / 1837 / 2195
11. loveislikeakiss / 501 / +1 / +0 / 1729 / 2054
12. Bally-b / 492 / +38 / +0 / 84 / 155
13. devzero / 469 / +0 / +0 / 428 / 547
14. sp3c / 450 / +0 / +0 / 642 / 800
15. Lovely / 448 / +2 / +0 / 2465 / 2883
16. mario390 / 443 / +18 / +0 / 261 / 414
17. loveyoulongtime / 348 / +38 / +0 / 1561 / 1764
18. ToT / 327 / +12 / +0 / 2264 / 2446
19. Grotetijd / 308 / +20 / +0 / 1520 / 1731
20. Pinnenmutske / 307 / +0 / +0 / 659 / 871SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik volg je echt niet nu, sorry. Geen idee waar je het over hebt nuquote:
Slaap lekker mensen
Opeens een uur laterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
gehehe nee en heb niet eens zin om uit te leggen.quote:Op zondag 30 maart 2025 03:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik volg je echt niet nu, sorry. Geen idee waar je het over hebt nu
LOL.Do what you love, love what you do!![]()
ik vind jullie altijd opstandig tegen als ook wat zeg he?
Dat is herkenbaar? of altijd kritiek op leveren?
Of discussie. dat maakt me dus niet uit, maar hoop wel dat jullie snappen dat ik die dingen zeg hier om een reden. en ijk niet een mee luller benDo what you love, love what you do!![]()
Schrok welquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
tja het valt me op he?
Dat maar gezegd hebbende. voor de rest vind ik het wel leuk hier.Do what you love, love what you do!![]()
GelukkigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
geen kritiek heb ik. maar oke vind soms alles beetje lafjes en ipv bolk te zeggen zeg eens iets waar jij achter staat of over denkt?
maakt iig mooiere discussie.Do what you love, love what you do!![]()
BolkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
maakt jou tijden nog uit?quote:
bij mij niet he want lag halve dag gister te slapen. moet alleen wel weer in ritme maandag zijn.
![]()
R.I.P DTS.![]()
het is wel grappig want kom hier midden in nachten. en mensen die grootste meningen hebben.
Oke uitzonderingen he nagegeven, maar meeste hebben toch gewoon dag baan enzo. en vraag ik me dus wel eens af.
thuiswerkers?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
ik is de VOC tijd toen fok Great again was en we nachten doorhaalden.
Make DTS great again,
DTS first and only DTS first.........Do what you love, love what you do!![]()
Kree soms voel ik mij ook ingehaald door de tijd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
jemig weekend nog. nouja zwaar teleur gesteld in dat niemand hier meer is.
ik ook maar ben blij dat je er benquote:Op zondag 30 maart 2025 03:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kree soms voel ik mij ook ingehaald door de tijd.
Okë niemand....quote:Op zondag 30 maart 2025 03:37 schreef kree het volgende:
jemig weekend nog. nouja zwaar teleur gesteld in dat niemand hier meer is.![]()
![]()
kijk bv ik luister ff grove opname terug van oefenen met bandje, maar is weer christelijk. ju ben ik benieuwd naar jullie ff kritische idee erover. maargoed gaat het me heit om christelijk ofzo.
En denk alweer, tja krijg alleen gezeik als ik het post hier openbaar.Do what you love, love what you do!![]()
Lang die jonge levensstijl gehad toch verantwoordelijkheid komt later wel. Maar alle vanzelfsprekendheid in dingen zijn veel minder geworden alles ook duurder en straks zijn we opeens veertig zonder de schaapjes op het droge te hebben weet je wel. Soms zou ik willen dat we terug in de tijd konden gaan om mezelf een schop onder de kont te geven weet je wel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
haha ik ook. maargoed ben 41 dus onderhand.quote:Op zondag 30 maart 2025 03:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lang die jonge levensstijl gehad toch verantwoordelijkheid komt later wel. Maar alle vanzelfsprekendheid in dingen zijn veel minder geworden alles ook duurder en straks zijn we opeens veertig zonder de schaapjes op het droge te hebben weet je wel. Soms zou ik willen dat we terug in de tijd konden gaan om mezelf een schop onder de kont te geven weet je wel.Do what you love, love what you do!![]()
nu moet ik zeggen echt iedreeeeen schat mij jonger in als zeg maar begin 30?Do what you love, love what you do!![]()
Heb ik ook man mid twintig werd ik laatst nog geschat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja wij mannen verouderen toch minder als vrouwen denk enzo.quote:Op zondag 30 maart 2025 03:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb ik ook man mid twintig werd ik laatst nog geschat.
Sorry vrouwen fok
Als wijnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Samequote:Op zondag 30 maart 2025 03:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lang die jonge levensstijl gehad toch verantwoordelijkheid komt later wel. Maar alle vanzelfsprekendheid in dingen zijn veel minder geworden alles ook duurder en straks zijn we opeens veertig zonder de schaapjes op het droge te hebben weet je wel. Soms zou ik willen dat we terug in de tijd konden gaan om mezelf een schop onder de kont te geven weet je wel.
Nu komt t niet meer goedTrust nobody![]()
Ben trots op wat je hebt bereikt.quote:Op zondag 30 maart 2025 03:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lang die jonge levensstijl gehad toch verantwoordelijkheid komt later wel. Maar alle vanzelfsprekendheid in dingen zijn veel minder geworden alles ook duurder en straks zijn we opeens veertig zonder de schaapjes op het droge te hebben weet je wel. Soms zou ik willen dat we terug in de tijd konden gaan om mezelf een schop onder de kont te geven weet je wel.En probeer nog meer te bereiken als het lukt.
![]()
hoezo niet meer goed?quote:
moet toch ff zeggen en weet zeker afgezien van mezelf. he. dat er heel veel mensen wel drama hadden en waar het wel goed mee kwam?
Je moet wel beetje positief inzien he?Do what you love, love what you do!![]()
Ja bij jou welquote:Op zondag 30 maart 2025 03:52 schreef kree het volgende:
[..]
hoezo niet meer goed?
moet toch ff zeggen en weet zeker afgezien van mezelf. he. dat er heel veel mensen wel drama hadden en waar het wel goed mee kwam?
Je moet wel beetje positief inzien he?Trust nobody![]()
nouja jij niet dan? tis niet dat ik er ooit ff over wilde praten met je, maar wilde je zelf niet.quote:
Kijk ik ben nou ook niet degene waar alles voor de wind ging he dus kan heeeeeel veel stuken ellens snappen maar ook niet alles.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ken je verhaalquote:Op zondag 30 maart 2025 03:58 schreef kree het volgende:
[..]
nouja jij niet dan? tis niet dat ik er ooit ff over wilde praten met je, maar wilde je zelf niet.
Kijk ik ben nou ook niet degene waar alles voor de wind ging he dus kan heeeeeel veel stuken ellens snappen maar ook niet alles.Trust nobody![]()
Ben er ook bang voor.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
aaaah jij ziet zelf niet zoveel hoop dus?quote:Op zondag 30 maart 2025 04:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Balen wel
Maar jij hebt toch n fijne toekomst? Met je vriendin gaan samenwonen?
hoe denk je dat ik erin sta anders? niet heel anders eigenlijk hoor?Do what you love, love what you do!![]()
Okquote:Op zondag 30 maart 2025 04:06 schreef kree het volgende:
[..]
aaaah jij ziet zelf niet zoveel hoop dus?
hoe denk je dat ik erin sta anders? niet heel anders eigenlijk hoor?Trust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: