SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Maar is het ook gelukt?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:03 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb ooit een sonnet geschreven om een falende NWS-mod weg te krijgen. Dat waren nog eens tijden.
Cool!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:03 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb ooit een sonnet geschreven om een falende NWS-mod weg te krijgen. Dat waren nog eens tijden.
Jij en DJ11 zijn sowieso creatief met taal. Vind ik altijd leuk.quote:
Shakespeare would approve.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:03 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:09 schreef DJ11 het volgende:
Lykke Li - I Follow Rivers (The Magician remix)
Ja, maar jij kiest er bewust voor. En ik niet. Dit is sowieso niet muziek die ik geweldig vind.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:09 schreef DJ11 het volgende:
Weet je nog waar we het eerder vanavond over hadden, Melting?
Bij Lykke Li is het zo dat haar nummer alleen in een remix- en in een cover-versie een hit is geworden.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
In die popquiz was er ook een coverronde. Men draaide het (vaak onbekende) origineel en wij moesten dan de bekende cover (titel + artiest) op schrijven
Dat is nog best lastig.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
In die popquiz was er ook een coverronde. Men draaide het (vaak onbekende) origineel en wij moesten dan de bekende cover (titel + artiest) op schrijven
Was ook best wel.quote:
Ik had haar een beetje verdrongen eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bij Lykke Li is het zo dat haar nummer alleen in een remix- en in een cover-versie een hit is geworden.
Misschien moet ik die rubriek binnenkort maar eens gaan doen...
Ze heeft verder ook niet echt hits gehad. Ze heeft nog wel op een paar nummers van Röyksopp meegezongen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had haar een beetje verdrongen eigenlijk.
En toch zijn er beroerdere versies van dat nummer
Waar waren jullie mod van?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Symph en ik waren ook ooit mod. Alleen niet tegelijk dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |