SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
yup geloof -5 euro extra betalen. dus valt mee.quote:
maar ok kan me best voorstellen want ik heb in positie van op randje leven gezeten enzo wel en kan alles net.
nu ben ik nog niet klaar er mee maar is meer duo en car. duo krijgt nog 18000 euro van me.Do what you love, love what you do!![]()
Kree om antwoord te geven op je vraag:
Hoe ik op deze leeftijd me nog druk kan maken over psv-ajax. Ben bijna niet in staat om die wedstrijd fatsoenlijk te kijken. Zo spannend vind ik dat.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
dat heb ik met F1 en Maxquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:55 schreef StevenHyde het volgende:
Hoe ik op deze leeftijd me nog druk kan maken over psv-ajax. Ben bijna niet in staat om die wedstrijd fatsoenlijk te kijken. Zo spannend vind ik dat.
ja jullie moeten duidelijker vragen als ik beter moet uitleggen.
Do what you love, love what you do!![]()
Lief van het gebedjequote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:37 schreef kree het volgende:
[..]
echt en om je even thumbs op te geven. ik heb je nooit echt gehaat en snap deel wel. maar kon je nooit helemaal begrijpen. Maar uiteindelijk is het ding wat je zelf moet doen he. en voor jezelf ook meer als hier.
En hoop en meen ik echt dat dat je lukt ook. ik doe er gebedje over voor je.
Trust nobody![]()
Het is ook weer mooi hoor. Verheug me elk weekend op Ajax. En kan ook wel relativeren in het leven. Maar zo'n wedstrijd tegen de ploeg waar ik echt niks mee heb, dat is echt zo spannend.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
dat gaat ergens om hequote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Het is ook weer mooi hoor. Verheug me elk weekend op Ajax. En kan ook wel relativeren in het leven. Maar zo'n wedstrijd tegen de ploeg waar ik echt niks mee heb, dat is echt zo spannend.
Ook al heeft het niks met je eigen leven te makenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jazeker, een verrijking van je leven zo'n hobbyquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat gaat ergens om he
Ook al heeft het niks met je eigen leven te maken
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
persoonlijke vraagquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jazeker, een verrijking van je leven zo'n hobby
ben je getrouwd?
samenwonend?
als je niet wil antwoorden ook prima hoorThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Beidenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
persoonlijke vraag
ben je getrouwd?
samenwonend?
als je niet wil antwoorden ook prima hoor
Ahh echt?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:55 schreef StevenHyde het volgende:
Hoe ik op deze leeftijd me nog druk kan maken over psv-ajax. Ben bijna niet in staat om die wedstrijd fatsoenlijk te kijken. Zo spannend vind ik dat.
Wat schattig
Trust nobody![]()
die kleine dame had ik onthoudenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
En mini bastogne koekje niet te vergeten
daar heb je het ook vaker over
quote:2 maanden terug tegen Feyenoord werd het te spannend en ging ik het laatste kwartier ipv kijken een rondje rijden in de auto met radioverslag aan. Toen scoorde Ajax 2-1 en ging ik toeteren op klaarlichte dag zondagmiddag
Zullen ze elkaar niet lekker vind. Meneer bastognekoek is er nogquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hahahahahaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]2 maanden terug tegen Feyenoord werd het te spannend en ging ik het laatste kwartier ipv kijken een rondje rijden in de auto met radioverslag aan. Toen scoorde Ajax 2-1 en ging ik toeteren op klaarlichte dag zondagmiddag
GeweldigTrust nobody![]()
jij bent dan ook lang van stofquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
GOEIE TT!!!
Niet gelezen overigens.
Nou zal ik jou eens wat vertellen? En toen ging...........................en dat ging.................en zus............... en toen.......................en daarna................en dus.................... en tja..............................quote:Lach met een schone bips![]()
Apetapetaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:13 schreef HappyCharly het volgende:
Heb n melodie in mijn hoofd maar geen idee waar t bij hoort
Lach met een schone bips![]()
Je bent zelluf een TTquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
GOEIE TT!!!
Niet gelezen overigens.![]()
Nee ze wachten maar tot ik er klaar mee benquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt he, je wil de wereld niet laten ontploffen?
Dat klinkt onheilspellend!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee ze wachten maar tot ik er klaar mee ben![]()
![]()
Ja hoor, gaat wel goed. Ben lekker chipjes aan het eten.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:20 schreef StevenHyde het volgende:
Gaat het nogsteeds goed met je wouter?![]()
![]()
Welke hedde dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat wel goed. Ben lekker chipjes aan het eten.Lach met een schone bips![]()
Goed te horen. Ik ga chips eten en wat potjes sjoelen nuquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat wel goed. Ben lekker chipjes aan het eten.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Krijg je over een half jaartje wel terug.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja kutzooi, weer uur weekend geroofd.
Wordt alleen maar ff geleend.![]()
![]()
Doe dat!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goed te horen. Ik ga chips eten en wat potjes sjoelen nu![]()
![]()
Kom er net achterquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja kutzooi, weer uur weekend geroofd.Trust nobody![]()
Ieder half jaar uurtje terug zou beter passen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Krijg je over een half jaartje wel terug.
Wordt alleen maar ff geleend.Lach met een schone bips![]()
gewoon afschaffenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ieder half jaar uurtje terug zou beter passen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
oww schaf me maar afquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
We schaffen jou toch ook niet af? En ook jij bent tijdloos
ik vind het helemaal prim
Gaan we niet doenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
oww schaf me maar af
ik vind het helemaal prim
Hey loveyoultquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
GOEIE TT!!!
Niet gelezen overigens.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jussie
Zoals Franske Timmermans ooit zei "pak diegene even vast en zeg, ook jij hoort erbij".. Dikke virtuele knuffel dus voor jouquote:
Zeihij dat?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zoals Franske Timmermans ooit zei "pak diegene even vast en zeg, ook jij hoort erbij".. Dikke virtuele knuffel dus voor jouTrust nobody![]()
okquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zoals Franske Timmermans ooit zei "pak diegene even vast en zeg, ook jij hoort erbij".. Dikke virtuele knuffel dus voor jou
dit is niet ok
beetje frans timmermans gebruiken om me bang te makenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ok
dit is niet ok
beetje frans timmermans gebruiken om me bang te maken
Jij LAAT je toch niet bangmaken?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ok
dit is niet ok
beetje frans timmermans gebruiken om me bang te maken![]()
![]()
Haha, ze heeft nog een geheim wapen hequote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze is doodsbang voor TimmerFrans![]()
@greysbonesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij begint met frans te quotenquote:
weet je hoe eng dat isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze is doodsbang voor TimmerFrans
Ik kan er wel ff een bolhoed op painten en er wat smurfen naast zetten?![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij begint met frans te quoten
weet je hoe eng dat is![]()
![]()
bleghhh die tanden ookquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan er wel ff een bolhoed op painten en er wat smurfen naast zetten?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wel eens, en eenmaal dat ik vertrek wens ik jullie allemaal veel timmerfransjes toe hierquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij begint met frans te quoten
weet je hoe eng dat is
quote:
Ik post hier dus dat spreekt boekdelen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeee kijk eens wie we daar hebben. Lang niet gezien. Alles goed?
@gebrokenglas want ik ben te lui om mobiel 2x te kopiëren: bij de Dirk over het algemeen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
godvergeten hele EU omgekochtquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wel eens, en eenmaal dat ik vertrek wens ik jullie allemaal veel timmerfransjes toe hier
meer he
dat is geen probleem hier in NL om zo iemand in de regering te hebbenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb die maar één keer in een-moment gezien.
Toen de overledenen van de MH17-ramp terug in Nederland kwamen.![]()
Top vent is dat die Fransje.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Aaaaaquote:
Ach we hebben ook nog Markie Mark die de hele defensie kapot bezuinigd heeft en nu roept "WE MOETEN MEER GELD IN DEFENSIE PROPPEN"quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
godvergeten hele EU omgekocht
meer he
dat is geen probleem hier in NL om zo iemand in de regering te hebben
Politici..... Wie neemt ze nog serieus? Zou trouwens die van milieu wel eens defensief willen nemen.Lach met een schone bips![]()
Neequote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:38 schreef kree het volgende:
ff denken zal ik nog wat eten bestellen?
eigenlijk wel lekker.Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach we hebben ook nog Markie Mark die de hele defensie kapot bezuinigd heeft en nu roept "WE MOETEN MEER GELD IN DEFENSIE PROPPEN"
Politici..... Wie neemt ze nog serieus? Zou trouwens die van milieu wel eens defensief willen nemen.
Hij heeft net op lichtblauw geklikt.![]()
![]()
De vraag stellen is 'm beantwoordenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:38 schreef kree het volgende:
ff denken zal ik nog wat eten bestellen?
eigenlijk wel lekker.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat zei mijn moeder vandaag ook ineens toen ik langs gingWhut!
![]()
![]()
ik heb het allemaal maar losgelatenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach we hebben ook nog Markie Mark die de hele defensie kapot bezuinigd heeft en nu roept "WE MOETEN MEER GELD IN DEFENSIE PROPPEN"
Politici..... Wie neemt ze nog serieus? Zou trouwens die van milieu wel eens defensief willen nemen.
het maakt toch geen ruk uit wat we vinden
ze doen allemaal maar wat
lobby aan de macht en nl naar de ;kl....Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Klopt en goeie instellingquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb het allemaal maar losgelaten
lobby aan de macht en nl naar de ;kl....
En ondertussen neukt Trump ons allemaal de moeder, koopt China hier alles op, zit Poetin met z'n broek op de enkels en z'n soldaatje in zijn hand naar Europa te kijken enz enz enz.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
lobby aan de macht en nl naar de ;kl....![]()
Aaahquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat zei mijn moeder vandaag ook ineens toen ik langs ging![]()
![]()
Beterquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
lobby aan de macht en nl naar de ;kl....![]()
![]()
ik moet zeggen arnie alberts ( ja kan hem gewoon nog steeds zo noemen) had daar best wat zinnigs over te zeggenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
En ondertussen neukt Trump ons allemaal de moeder, koopt China hier alles op, zit Poetin met z'n broek op de enkels en z'n soldaatje in zijn hand naar Europa te kijken enz enz enz.
dat we niet met een NL-se bril naar Trump of Amerika moeten kijkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En zo lang we onze bek houden want we hebben het zo goed zal er nooit iets veranderen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
En ondertussen neukt Trump ons allemaal de moeder, koopt China hier alles op, zit Poetin met z'n broek op de enkels en z'n soldaatje in zijn hand naar Europa te kijken enz enz enz.Lach met een schone bips![]()
maar dat is de crux, het blijft altijd veranderen en nooit blijft iets hetzelfdequote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En zo lang we onze bek houden want we hebben het zo goed zal er nooit iets veranderen.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Er is ook geen waar, fout, of misschien in dit vraagstuk. Er is alleen een iets dat ons aanstuurt in wat wij normaal moeten vinden. Maar is het dat ook?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
maar dat is de crux, het blijft altijd veranderen en nooit blijft iets hetzelfdeLach met een schone bips![]()
Sorry koekiequote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
Jeetje wat een diepgang voor de zaterdagavond![]()
En heeeeeey
Echt he.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Een prima winkelquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik post hier dus dat spreekt boekdelen.
@:gebrokenglas want ik ben te lui om mobiel 2x te kopiëren: bij de Dirk over het algemeen.
How can I make this topic about me?![]()
Altijd zo diepgaand met jouquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hey jij mag altijd diepgaan dat weet jehvj
Mind blown vraagstukken ditquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er is ook geen waar, fout, of misschien in dit vraagstuk. Er is alleen een iets dat ons aanstuurt in wat wij normaal moeten vinden. Maar is het dat ook?
geen duidelijk antwoord op'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Krijg net een foto binnen van een vriend van mij. Foto uit 2014, scheelt een kilootje of 60... Tering, komt wel ff binnen.
Tijd om weer terug te gaan naar dat fysiek.Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik moet mijn bed opmaken. Daar heb ik geen zin in. Dus ik ga nu een koekje pakken
Beter dan groente!![]()
![]()
Dat zal een boost gevenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik moet mijn bed opmaken. Daar heb ik geen zin in. Dus ik ga nu een koekje pakken
de kracht om het misschien toch te gaan doen
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Helaas is mijn fiets kaduuk dus kan vanavond niet langs komen om jouw koekie te etenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
Van wie moet dat?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik moet mijn bed opmaken. Daar heb ik geen zin in. Dus ik ga nu een koekje pakken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:56 schreef Grotetijd het volgende:
Krijg net een foto binnen van een vriend van mij. Foto uit 2014, scheelt een kilootje of 60... Tering, komt wel ff binnen.
Tijd om weer terug te gaan naar dat fysiek.![]()
![]()
Kut was verkeerde topic hiervoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Mind blown vraagstukken dit
geen duidelijk antwoord opLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mijn maag is niet zo blij afgelopen 2/3 dagen dus ik kots het toch binnen 10 minuten weer uit!
![]()
Zonde van je schone bed.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mijn maag is niet zo blij afgelopen 2/3 dagen dus ik kots het toch binnen 10 minuten weer uit![]()
Te zwaar voor hier?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kut was verkeerde topic hiervoor.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Beterschap iigquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mijn maag is niet zo blij afgelopen 2/3 dagen dus ik kots het toch binnen 10 minuten weer uit'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Knuffel voor jouquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:56 schreef Grotetijd het volgende:
Tijd om weer terug te gaan naar dat fysiek.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ben je al lekkertjequote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ag gaat ook wel weer over. Zo word ik wel ooit een skinny bitch
Thank youquote:
Is allemaal m'n eigen schuld geweest, maar wel weer ff confronterend.
Toen vond ik mezelf dik, terwijl er hooguit 10 kilo aan zat die er "niet hoorde" nu kijk ik terug en is't "wow... was ik gewoon SLANK?!Well, life can be a riot
Je bent altijd mijn skinny bitch wijffiequote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het bitch deel misschien maar skinny niet hoor
Het gaat niet om schuld. Life happens. Het is gebeurt je hebt het nu geconstateerd en doorquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Thank you
Toen vond ik mezelf dik, terwijl er hooguit 10 kilo aan zat die er "niet hoorde" nu kijk ik terug en is't "wow... was ik gewoon SLANK?!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je bent altijd mijn skinny bitch wijffie![]()
![]()
En zo zul je over 10 jaar ook denken dat je vandaag niet zo druk had moeten maken over dingen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Thank you
Toen vond ik mezelf dik, terwijl er hooguit 10 kilo aan zat die er "niet hoorde" nu kijk ik terug en is't "wow... was ik gewoon SLANK?!
Voornemens zijn goed maar 60kg terug hoeft ook niet manBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Deze manquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
En zo zul je over 10 jaar ook denken dat je vandaag niet zo druk had moeten maken over dingen.
Voornemens zijn goed maar 60kg terug hoeft ook niet man![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
En zo zul je over 10 jaar ook denken dat je vandaag niet zo druk had moeten maken over dingen.
Nou...... 60kg terug is voor mijn mobiliteit, gezondheid, en uberhaupt kwaliteit van leven/levensverwachting toch wel nodig hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Voornemens zijn goed maar 60kg terug hoeft ook niet man
Well, life can be a riot
komt wel goed.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou...... 60kg terug is voor mijn mobiliteit, gezondheid, en uberhaupt kwaliteit van leven/levensverwachting toch wel nodig hoor
niet allemaal tegelijk.![]()
Heb je al een plan hoe je dit wilt gaan aanpakken?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou...... 60kg terug is voor mijn mobiliteit, gezondheid, en uberhaupt kwaliteit van leven/levensverwachting toch wel nodig hoor![]()
Stress kan rare dingen met je doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik snap de wereld niet, waarom druk maken over wat er morgen kan gebeuren?How can I make this topic about me?![]()
ik snap de wereld ook nietquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik snap de wereld niet, waarom druk maken over wat er morgen kan gebeuren?
en sommige mensen al helemaal niet
die vallen je aan en lopen hard weg
daar kun je wat mee
#talkinginriddlesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Klopt, weet ik alles van. En ik geef serieus geen neuk meer om wat er komen gaat. Ik zie het wel. En dat moment voelde zo bevrijdend.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Stress kan rare dingen met je doen.Lach met een schone bips![]()
Zo ver ben ik nog lang niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, weet ik alles van. En ik geef serieus geen neuk meer om wat er komen gaat. Ik zie het wel. En dat moment voelde zo bevrijdend.How can I make this topic about me?![]()
Ben er al mee bezig zelfsquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb je al een plan hoe je dit wilt gaan aanpakken?Er is al 30 van af, vandaar de "nog 60" (ik was bijna 180 kilo op m'n zwaarst) calorieën tellen. Frisdranken drink ik sowieso zelden, maar als ik ze drink zonder suiker. Koffie zonder suiker, thee probeer ik ook zonder suiker. Koken doe ik zoutloos.
Scheelt dat ik niet rook/drink/drugs gebruik![]()
Nu nog mezelf een schop onder m'n vette hol geven en wat meer wandelen
Well, life can be a riot
Ik ben bij jequote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap de wereld ook niet
daar kun je wat mee
#talkinginriddles
![]()
Corvettes zijn ook gaaf, tot aan de C5
Hier krijg je toch een natte Foef van!?Well, life can be a riot
Praat eens wat liever tegen jezelf. Dat je dik bent geworden is geen reden om negatief tegen/over jezelf te praten. Waar dan ook. Je werkt er aan.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben er al mee bezig zelfsEr is al 30 van af, vandaar de "nog 60" (ik was bijna 180 kilo op m'n zwaarst) calorieën tellen. Frisdranken drink ik sowieso zelden, maar als ik ze drink zonder suiker. Koffie zonder suiker, thee probeer ik ook zonder suiker. Koken doe ik zoutloos.
Nu nog mezelf een schop onder m'n vette hol geven en wat meer wandelen![]()
Kleine stapjes eerst vieren. Maar vooral niet achterom kijken naar die 11 jaar terug, maar blij zijn met iedere verbetering. Hoop dat je een manier kunt vinden om dit te bewerkstelligen die goed bij je past zodat t vol te houden is.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou...... 60kg terug is voor mijn mobiliteit, gezondheid, en uberhaupt kwaliteit van leven/levensverwachting toch wel nodig hoorBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Deze manquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kleine stapjes eerst vieren. Maar vooral niet achterom kijken naar die 11 jaar terug, maar blij zijn met iedere verbetering. Hoop dat je een manier kunt vinden om dit te bewerkstelligen die goed bij je past zodat t vol te houden is.
De kleine stapjes worden ook zeker gevierdWell, life can be a riot
Lopen, fietsen en zwemmen maat. Ik ben in 2 jaar van 142 kilo naar 82 gegaan...quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben er al mee bezig zelfsEr is al 30 van af, vandaar de "nog 60" (ik was bijna 180 kilo op m'n zwaarst) calorieën tellen. Frisdranken drink ik sowieso zelden, maar als ik ze drink zonder suiker. Koffie zonder suiker, thee probeer ik ook zonder suiker. Koken doe ik zoutloos.
Nu nog mezelf een schop onder m'n vette hol geven en wat meer wandelenLach met een schone bips![]()
Eens, het is een proces dat kost tijd.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Praat eens wat liever tegen jezelf. Dat je dik bent geworden is geen reden om negatief tegen/over jezelf te praten. Waar dan ook. Je werkt er aan.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Doen er mensen stom tegen je?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap de wereld ook niet
daar kun je wat mee
#talkinginriddles
quote:![]()
maar blijkbaar heb ik dat verdiend![]()
tis wat het isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Prestatiequote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lopen, fietsen en zwemmen maat. Ik ben in 2 jaar van 142 kilo naar 82 gegaan...ik zit inmiddels op -46 in 6 maanden
![]()
![]()
Dat is ook zo. Werk er ook aan.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Praat eens wat liever tegen jezelf. Dat je dik bent geworden is geen reden om negatief tegen/over jezelf te praten. Waar dan ook. Je werkt er aan.
Dat hele negatieve is iets wat er is ingeslopen. Het moment dat ik die zeg 180 kilo bereikte begon ik mezelf steeds meer als minderwaardig te zien, en zelfs nu steeds meer mensen weer dingen met mij ondernemen en mij graag om hun heen hebben en ik zelf ook echt wel zie dat de weegschaal naar beneden gaat en goed bezig ben, is er iets wat mij tegenhoud om heel positief over mezelf te praten. Weet dat ik genoeg positieve kwaliteiten bezit, maar dat echt uitspreken is lastig. Wat raar is, want van mezelf uit ben ik absoluut geen negatieveling
En het is gewoon lastig om de schommeling te zien. Het is niet dat ik extreem yo-yo. Maar ik ben nu 1.5 jaar bezig ongeveer, en had ook wel 50-60 Kilo kwijt kunnen zijn in theorie. Maar goed, leven gebeurt. he.Well, life can be a riot
Moeten we de dok knokploeg oproepen?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
tis wat het is![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Prestatieik zit inmiddels op -46 in 6 maanden
![]()
![]()
Echt super veel respect voor. Zou ik zelf echt niet de discipline voor hebben denk ik.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lopen, fietsen en zwemmen maat. Ik ben in 2 jaar van 142 kilo naar 82 gegaan...Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wow! Goede prestatiequote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lopen, fietsen en zwemmen maat. Ik ben in 2 jaar van 142 kilo naar 82 gegaan...
Well, life can be a riot
Heb je niet verdiendquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
tis wat het is'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Die is voor achterstallige betalingen?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Moeten we de dok knokploeg oproepen?![]()
neuhhquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Moeten we de dok knokploeg oproepen?
ik laat het los
genoeg op mijn bordje zonder me daar druk om te gaan maken
c'est la vieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is maar een gewicht he, het zegt inderdaad niets over jou als persoon.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Werk er ook aan.
Dat hele negatieve is iets wat er is ingeslopen. Het moment dat ik die zeg 180 kilo bereikte begon ik mezelf steeds meer als minderwaardig te zien, en zelfs nu steeds meer mensen weer dingen met mij ondernemen en mij graag om hun heen hebben en ik zelf ook echt wel zie dat de weegschaal naar beneden gaat en goed bezig ben, is er iets wat mij tegenhoud om heel positief over mezelf te praten. Weet dat ik genoeg positieve kwaliteiten bezit, maar dat echt uitspreken is lastig. Wat raar is, want van mezelf uit ben ik absoluut geen negatieveling![]()
Hier op fok of irl? Je verdiend het niet hoor. Ken je nog niet zolang maar je bent een eerlijke lieve vrouw wat ik heb ervarenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
tis wat het isBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
power vrouw 😘quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
neuhh
ik laat het los
genoeg op mijn bordje zonder me daar druk om te gaan maken
c'est la vie'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
dat is liefquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hier op fok of irl? Je verdiend het niet hoor. Ken je nog niet zolang maar je bent een eerlijke lieve vrouw wat ik heb ervaren
Is al jaren terug hoor, ben inmiddels wel weer wat zwaarder. Maar voel me ook beter dan op 82 kilo. Denk heb wel mijn happy spot bereikt. En eet wat ik wil, maar blijf ook bewegen en dus voel me goed.quote:Lach met een schone bips![]()
Het is inderdaad maar gewicht. Maar als je zó zwaar bent belemmert het je wel in doen/laten.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het is maar een gewicht he, het zegt inderdaad niets over jou als persoon.
Op het laatst kon ik amper nog fatsoenlijk naar de supermarkt lopen 200 Meter verder op
Ben gedurende Zomer 2023 15 kilo afgevallen, toen tijdens m'n relatie weer wat gestagneerd en uiteindelijk nog een kilo of 8 afgevallen tijdens, na de break-up echt in 3 maanden weer 15 Kilo er af en nu al een paar maanden schommel ik zo rond datzelfde gewichtDat frustreert
Well, life can be a riot
voordeel je hebt straks een lekker fris schoon bedje om in te slapenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
Jaa ik ga met frisse tegenzin mijn bed opmaken!
Ik weet er alles vanquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het is inderdaad maar gewicht. Maar als je zó zwaar bent belemmert het je wel in doen/laten.
Op het laatst kon ik amper nog fatsoenlijk naar de supermarkt lopen 200 Meter verder op
Ben gedurende Zomer 2023 15 kilo afgevallen, toen tijdens m'n relatie weer wat gestagneerd en uiteindelijk nog een kilo of 8 afgevallen tijdens, na de break-up echt in 3 maanden weer 15 Kilo er af en nu al een paar maanden schommel ik zo rond datzelfde gewichtDat frustreert
ik ben in de afgelopen 6 maanden 46 kilo afgevallen
![]()
![]()
Ja dat is nu ook de motivatiequote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
voordeel je hebt straks een lekker fris schoon bedje om in te slapen![]()
Happy spot gaat het ook om.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is al jaren terug hoor, ben inmiddels wel weer wat zwaarder. Maar voel me ook beter dan op 82 kilo. Denk heb wel mijn happy spot bereikt. En eet wat ik wil, maar blijf ook bewegen en dus voel me goed.
Mijn "gezonde gewicht" zit rond de 70 Kilo. Denk dat ik me dan te dun ga vindenDus als ik ooit weer op die 90-95 beland vind ik dat ook wel een mooie "happy spot"
Goed van je dat je nu tevreden met jezelf bent. Is ook lastigTrots op je!
Well, life can be a riot
Joh ik heb paar weken geleden met frisse tegenzin mijn baard eraf moeten halen omdat ie naar kots bleef stinkenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
Jaa ik ga met frisse tegenzin mijn bed opmaken!Lang werk om te groeien, weg in paar minuten
Dat is echt onwijs veel! Hoe heb je dat gedaan? Respectquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik weet er alles vanik ben in de afgelopen 6 maanden 46 kilo afgevallen
Well, life can be a riot
ly!!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joh ik heb paar weken geleden met frisse tegenzin mijn baard eraf moeten halen omdat ie naar kots bleef stinkenLang werk om te groeien, weg in paar minuten
Had jij een baard?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joh ik heb paar weken geleden met frisse tegenzin mijn baard eraf moeten halen omdat ie naar kots bleef stinkenLang werk om te groeien, weg in paar minuten
En naar kots?
oeiHow can I make this topic about me?![]()
Waarom heb jij in je baard gekotst?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Waarom heb jij in je baard gekotst?
Deze vielen wat zwaar op de maag.![]()
![]()
Die zijn wel ernstig lekkerquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vielen wat zwaar op de maag.
Well, life can be a riot
Het hangt ook van je lichaamsbouw af, er is geen perfect gewicht. Ik ben vrij breed dus zal ook nooit een slanke den worden. En de lengte speelt ook mee. Niemand is hetzelfde. Ik voel me nu met mijn 1m81 en 90kg en ja die brede schouders had ik altijd al prima. Maar iemand van mijn lengte met andere lichaamsbouw en tenger is zal zich bij 75kg misschien beter voelen. It is what it is.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Happy spot gaat het ook om.
Mijn "gezonde gewicht" zit rond de 70 Kilo. Denk dat ik me dan te dun ga vindenDus als ik ooit weer op die 90-95 beland vind ik dat ook wel een mooie "happy spot"
Goed van je dat je nu tevreden met jezelf bent. Is ook lastigTrots op je!
zonder koekies?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Prestatieik zit inmiddels op -46 in 6 maanden
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
PiepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
PiepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar scheer em elke week naar 3mm, dus dan komt er nooit eten ofzo in dat is te kort dus is nooit gaan ruikenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja ziek, en wassen van de baard bleef maar doorgaan. Toen gewoon in 1x de hele baard eraf.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Had jij een baard?
En naar kots?
oeiLach met een schone bips![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-03-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4006 / +146 / +124 / 10837 / 11951
2. _UserName_ / 1262 / +21 / +16 / 1350 / 1748
3. KoningWouter / 1104 / +3 / +1 / 4153 / 4717
4. KillemWieft / 945 / +23 / +40 / 726 / 1092
5. Dr.Mikey / 944 / +136 / +14 / 1217 / 1561
6. gebrokenglas / 718 / +44 / +82 / 2677 / 3099
7. Moeraskat / 704 / +6 / +9 / 4270 / 4642
8. HappyCharly / 536 / +12 / +24 / 2252 / 2536
9. kree / 516 / +0 / +11 / 2207 / 2517
10. hemarookworst / 512 / +40 / +30 / 1819 / 2173
11. loveislikeakiss / 501 / +15 / +1 / 1729 / 2054
12. Bally-b / 492 / +0 / +38 / 84 / 155
13. devzero / 469 / +0 / +0 / 428 / 547
14. sp3c / 450 / +0 / +0 / 642 / 800
15. Lovely / 448 / +14 / +2 / 2465 / 2883
16. mario390 / 443 / +9 / +18 / 259 / 412
17. loveyoulongtime / 344 / +4 / +34 / 1515 / 1716
18. ToT / 324 / +4 / +9 / 2248 / 2428
19. Pinnenmutske / 307 / +2 / +0 / 656 / 867
20. Grotetijd / 307 / +5 / +19 / 1488 / 1699SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Vast wel!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zal het bij lylt net zo zijn gegaan?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zal het bij lylt net zo zijn gegaan?
Nee ik mag 2x pw iets dat minder gezond is zoals koekie. Maar momenteel kots ik toch alles weer uitquote:![]()
![]()
Fijn dat je geen baard hebt danquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik mag 2x pw iets dat minder gezond is zoals koekie. Maar momenteel kots ik toch alles weer uit
Is ook zo, slanke den zal ik ook nooit worden. Heb daar de bouw niet voor. Vandaar dat voor mij op zich 1.75 en 90 kg wel oke is. Als ik foto's van mezelf van toen bekijk was ik toen slank. Al vraag ik mij wel oprecht af, stel ik ben 90 kilo over 2 jaar.. Hoe gaat mijn lijf er uit zienquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het hangt ook van je lichaamsbouw af, er is geen perfect gewicht. Ik ben vrij breed dus zal ook nooit een slanke den worden. En de lengte speelt ook mee. Niemand is hetzelfde. Ik voel me nu met mijn 1m81 en 90kg en ja die brede schouders had ik altijd al prima. Maar iemand van mijn lengte met andere lichaamsbouw en tenger is zal zich bij 75kg misschien beter voelen. It is what it is.Ben ik dan nog steeds "slank" of is 't een hobbezak? Maar dat is dan weer een zorg voor later
Well, life can be a riot
Heb je een maagverkleining?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik mag 2x pw iets dat minder gezond is zoals koekie. Maar momenteel kots ik toch alles weer uitDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
hahahhaaquote:Well, life can be a riot
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Is ook zo, slanke den zal ik ook nooit worden. Heb daar de bouw niet voor. Vandaar dat voor mij op zich 1.75 en 90 kg wel oke is. Als ik foto's van mezelf van toen bekijk was ik toen slank. Al vraag ik mij wel oprecht af, stel ik ben 90 kilo over 2 jaar.. Hoe gaat mijn lijf er uit zienBen ik dan nog steeds "slank" of is 't een hobbezak? Maar dat is dan weer een zorg voor later
Mooie vlecht erinquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
nou nog roodharig en ik smeltquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
34.quote:
Ik verwacht echt wel dat mijn huid gaat hangen, dat hou je gewoon niet tegen. Het enige waar ik wat "bang" voor ben is de mate van HOE het dan gaat hangen. Verwacht niet dat het tot over m'n knieen gaat hangen zoals bij die mensen van 600 lbs life. Maar het zal sowieso geen heel fraai gezicht worden. En ergens houd mij dat ook tegen om "beter m'n best" te doen met het afvallen. Het resultaatKlinkt heel raar, want he.. wat heb je liever. Ben je liever gezond met overhangende huid, of ongezond en te dik?
Well, life can be a riot
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Hitster blijft leuk net de poema’s acda en de munnink en skik achter elkaar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat eerste dus: gezond met overhangende huidquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
34.
Ik verwacht echt wel dat mijn huid gaat hangen, dat hou je gewoon niet tegen. Het enige waar ik wat "bang" voor ben is de mate van HOE het dan gaat hangen. Verwacht niet dat het tot over m'n knieen gaat hangen zoals bij die mensen van 600 lbs life. Maar het zal sowieso geen heel fraai gezicht worden. En ergens houd mij dat ook tegen om "beter m'n best" te doen met het afvallen. Het resultaatKlinkt heel raar, want he.. wat heb je liever. Ben je liever gezond met overhangende huid, of ongezond en te dik?
Deze baard had ikquote:niet zo lang... Maar echt tijd ingestoken, en toen buikgriep en als ik kots dan komt het uit mond en neus.... Ik had de hele baard steeds vol. En was zo zielig in bed en dan rook ik het zuur van kotsen in de baard terwijl ik op bed lag... Dus eraf, huid deed ook pijn van wassen steeds.
Precies. Maar nu mezelf nog overtuigen om gewoon door te gaan en van die -30 kilo -60 te maken en niet bang te zijn voor hoe het er uit komt te zien want dat weet je toch niet van te voren.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat eerste dus: gezond met overhangende huidWell, life can be a riot
quote:Hee man! Is de show al begonnen?
Ik vrees dat ik niet mee ga luisteren deze keer: ben behoorlijk duf en ga op tijd slapen vanwege de zomertijd.![]()
![]()
Kree komt óók weer ff binnen hoorquote:_____!
Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze baard had ikniet zo lang... Maar echt tijd ingestoken, en toen buikgriep en als ik kots dan komt het uit mond en neus.... Ik had de hele baard steeds vol. En was zo zielig in bed en dan rook ik het zuur van kotsen in de baard terwijl ik op bed lag... Dus eraf, huid deed ook pijn van wassen steeds.
Zoooo dan zeg!
![]()
langzaam afvallen zorgt voor minder hanghuid en sporten, al scheelt het niet heel erg veel.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
34.
Wat kan jou het schelen hoe het eruit komt te zien? Ten eerste: je hebt kleren aan dus dan zie je al amper wat, en ten tweede: heeeeel boeiend wat een ander ervan vindt. Not.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies. Maar nu mezelf nog overtuigen om gewoon door te gaan en van die -30 kilo -60 te maken en niet bang te zijn voor hoe het er uit komt te zien want dat weet je toch niet van te voren.
Een goede bekende van mij heeft twee uur gedraaid en nu is ene Melting bezig.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man! Is de show al begonnen?
Ik vrees dat ik niet mee ga luisteren deze keer: ben behoorlijk duf en ga op tijd slapen vanwege de zomertijd.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Neen man, ik was 37 ofzo en en 2 jaar 60 kilo eraf. Je bent nog jong dus je huid is nog soepel... Komt goedquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
34.
Ahhhh check!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:39 schreef Homijn het volgende:
[..]
Een goede bekende van mij heeft twee uur gedraaid en nu is ene Melting bezig.
Ach ja, volgende keer probeer ik wel weer in te tunen!![]()
![]()
![]()
En anders kan-ie hier nog tips lezen: KLB / Huid zit te strak en is te jongquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neen man, ik was 37 ofzo en en 2 jaar 60 kilo eraf. Je bent nog jong dus je huid is nog soepel... Komt goed![]()
Is ook zo, hebt kleren aan. En wat een ander er van vind zal mij ook m'n reet roesten. Maar het is vooral, ga ik blijer zijn met wat ik nu heb als ik in de spiegel kijk of wanneer alles er af is en het een soort golf aan huid is geworden?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat kan jou het schelen hoe het eruit komt te zien? Ten eerste: je hebt kleren aan dus dan zie je al amper wat, en ten tweede: heeeeel boeiend wat een ander ervan vindt. Not.
Well, life can be a riot
Wat is dit voor libelle forum?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
En anders kan-ie hier nog tips lezen: KLB / Huid zit te strak en is te jongLach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: