SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En dan ook nog eens een keertje OP zijn bij mijn glorieuze terugkeer
ik vertel alleen het verhaal, ik persoonlijk ben het er heel mee oneens dat het zo gaat en hoe makkelijk ook dan om dingen te jatten.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat boeit het jou dan?
Het is je te onbelangrijk er wat mee te gaan doen, waarom zou het ons dan in Wodansnaam moeten boeien?
maar ik ben ook gebonden aan bedrijfsregels? hun spullen en hun geld. En oke als ze zeggen laat het maar gaan en doe nog aangifte voor de show? be my Guest he?
Ik dat met bellen nog naar de politie ga ik eigenlijk al uit mijn boekje en spreek ik voor niet bedrijfsbeleid. maar vanuit mezelf.Do what you love, love what you do!![]()
* DerRabbit houd zich in om niet met een groter ijsjes in onze lieflijke madam haar DM te slidenquote:![]()
in haar DM is toch niet zo erg?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit houd zich in om niet met een groter ijsjes in onze lieflijke madam haar DM te sliden![]()
![]()
![]()
Doe maar niet, dat kunnen mijn oogjes niet aanquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit houd zich in om niet met een groter ijsjes in onze lieflijke madam haar DM te sliden![]()
![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
o nee, want je had niet zo'n brilquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doe maar niet, dat kunnen mijn oogjes niet aan![]()
![]()
![]()
![]()
Vorige keer was Danny jaloers op mijn ijsje toen hij zat mee te lezenquote:![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vorige keer was Danny jaloers op mijn ijsje toen hij zat mee te lezen![]()
![]()
![]()
Calippo bestequote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Nee maar zelfs met zo'n bril is het niet goed voor mijn oogjes denk ikquote:
Lang niet meer gehad, meestal ook alleen bij de snackbar..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
vind echt sommige denken makkelijk hierover he die gejatte spullen?
Als het van mezelf was, tja dan had ik wss meer moeite gedaan.
Maar ik heb geen zin in conflict met messentrekkers of soort van dat figuren. en uiteindelijk is het geld van bedrijf en kost mij niks.
is dat laf dan van mij denk je? naaaaa niet echt. moet me aan bedrijf regels houden en wat hun zeggen.
Ik persoonlijk zou er meer moeite mee hebben.Do what you love, love what you do!![]()
Is ook een groot bestand als ik weer 300 breed beeld foto's moet maken om mijn ijsje erop te krijgenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee maar zelfs met zo'n bril is het niet goed voor mijn oogjes denk ik
Heeft iemand een samenvatting van Kree zijn verhaal![]()
Ik vraag dit voor een vriend
En dan uiteindelijk wil je 't naar iemand mailen en is 't "file too large"quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is ook een groot bestand als ik weer 300 breed beeld foto's moet maken om mijn ijsje erop te krijgenWell, life can be a riot
I got the world to worry about![]()
En dan doe je het weer beveiligd en dan krijgt de ontvanger de melding 'pasword is to small'quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
En dan uiteindelijk wil je 't naar iemand mailen en is 't "file too large"
ik zou het graag zelf samenvatten, maar onderhand weet ik dat er hier zijn die dat beter kunnenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:29 schreef DerRabbit het volgende:
Do what you love, love what you do!![]()
Té veel moeite ik snap het welquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is ook een groot bestand als ik weer 300 breed beeld foto's moet maken om mijn ijsje erop te krijgen![]()
Spullen gestolen uit werkbus. Aangifte doen en er proberen iets uit te halen, het e.e.a terug te krijgen is moeilijk/moeite doen. Hij komt hier vragen om adviezen, worden gegeven, doet er niks mee, maar blijft wel con-stant in de zelfde cyclus van "het is kut... maar weet niet wat ik moet doen, maar...." En leest op kreeatieve wijze weer tussen alle regels door. Behalve wat 'ie MOET lezen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:29 schreef DerRabbit het volgende:
Dat is een beetje wat mij is opgevallen want heb 't volledige verhaal niet mee gekregen
Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: