SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Molens draaien trouwens meestal van maandag tot en met vrijdag.
Op zaterdag en zondag hebben ze wiekend.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Laatste keer picnic service gaat hard achteruit.
Eerst al kreeg je de statiegeld niet meer terug maar verrekenen ze het met je volgende bestelling.
En nu komen ze alleen nog maar voor bestellingen onder de £60- in de ochtenden savonds voor ¤40- bestellingen komen ze niet meer
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja eerst ff klanten paaien en daarna steeds verder uitkledenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eerst al kreeg je de statiegeld niet meer terug maar verrekenen ze het met je volgende bestelling.
En nu komen ze alleen nog maar voor bestellingen onder de £60- in de ochtenden savonds voor ¤40- bestellingen komen ze niet meer![]()
Tering wat een geldquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
En nu komen ze alleen nog maar voor bestellingen onder de £60- in de ochtenden savonds voor ¤40- bestellingen komen ze niet meer
Well, life can be a riot
* Homijn onderdrukt zijn neiging om matige woordgrappen te maken over PicNic, uitkleden en kleedjes.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Maar dat was het altijd alquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Albert Heijn is ook minimaal 50 euro.![]()
Daarom Flink. Het scheelt op een week boodschappen misschien 5-6 euro. Maar je hebt het wel "meteen" in huis. Bij mij duurt 't 15-30 minuten.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Albert Heijn is ook minimaal 50 euro.Well, life can be a riot
En waarom zou je het meteen willen hebben?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Daarom Flink. Het scheelt op een week boodschappen misschien 5-6 euro. Maar je hebt het wel "meteen" in huis. Bij mij duurt 't 15-30 minuten.![]()
Ik had exact die vraag ook in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
En waarom zou je het meteen willen hebben?How can I make this topic about me?![]()
Ja idd ik haalde daar vaak de maaltijd boodschappen diepvries spul en de frisdranken etc zit altijd tussen de 40 en 50 euro in nu moet je minimaal voor 60 bestellen anders heb je alleen bezorgtijden van tussen 08:00 en 09:00 enzo dat gaan we niet doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja eerst ff klanten paaien en daarna steeds verder uitkledenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Lekker kappen met die picnic iddquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja idd ik haalde daar vaak de maaltijd boodschappen diepvries spul en de frisdranken etc zit altijd tussen de 40 en 50 euro in nu moet je minimaal voor 60 bestellen anders heb je alleen bezorgtijden van tussen 08:00 en 09:00 enzo dat gaan we niet doen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: