Dagje citytrippen in eigen stadquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:07 schreef Karzai het volgende:
Pilsje doen bij het americain hotel
[ afbeelding ]
Zou hem niet helemaal voluit zetten. Weet niet wat je hebt staan, maar niet iedere versterker/speaker combo is beveiligd tegen opblazen van je speakers op vol volume.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:16 schreef Ama het volgende:
Oké ja ik moet zo weg maar misschien ga ik het proberen wanneer ik terug ben maar ik zal dan wel geen Electric Callboy ofzo aanzetten.
Als er electriciteit is zou je wel nog wat andere hobby's kunnen uitvoeren, zoals houtbewerkenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:16 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb al eerder eens gekeken voor andere dingen, ik zou een garagebox kunnen betalen om m'n eigen werkruimte in te maken. Maar die dingen hebben dus nul verwarming, en geen wateraansluiting of afvoer. Dus een doka is een beetje onpraktisch. Een paar honderd meter van m'n huis staan af en toe een paar van die dingen te huur, maar het is dus erg bare bones.
Of metalen origami beestjes in elkaar lassenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als er electriciteit is zou je wel nog wat andere hobby's kunnen uitvoeren, zoals houtbewerken
Dan moet je alles gaan buigen in plaats van vouwen?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of metalen origami beestjes in elkaar lassen
Drankje op een terras, en een drankje op een terras, en een drankje op een terras, of een drankje. Op een terras.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:23 schreef Karzai het volgende:
Doe ik wel vaker hoor, genoeg te doen hier
Lijkt niet op een lekker speciaalbiertje?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:23 schreef Karzai het volgende:
Doe ik wel vaker hoor, genoeg te doen hier
Dat is voor gays wij drinken hier gewoon Heinekenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Lijkt niet op een lekker speciaalbiertje?
Amsterdam is toch overstroomd met gay's?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is voor gays wij drinken hier gewoon Heineken
Herfstbok? Het is godverdomme maart, ben jij wel goed?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Amsterdam is toch overstroomd met gay's?Herfstbok kunnen ook store heterosexual drinken.
Jullie hebben een beetje beperkt beeld van Amsterdam en zien alleen wat er in de media komtquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Amsterdam is toch overstroomd met gay's?Herfstbok kunnen ook store heterosexual drinken.
We missen gewoon het zicht op onderbelichte lokale specialiteiten zoals Heineken.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jullie hebben een beetje beperkt beeld van Amsterdam en zien alleen wat er in de media komt
Niet-autisten kunnen dat de hele jar doordrinken.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Herfstbok? Het is godverdomme maart, ben jij wel goed?
Marketing technisch heeft die dat heel slim gespeeld jaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Freddie heeft het merk groot gemaakt en is er miljardair mee geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |