Nee maar nog wel prima om doorheen te kijken naar de zonsverdusteringquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar niks meer om ze op af te spelen volgens mij.
kom je bij jou nog wel eens oude pc games op cd tegen of weet je dat niet?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja hoor worden nog veel verkocht bij de kringloop, 1 euro p/s
ik heb gisteren nog singeltjes gekocht die zijn 50 cent
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die heb ik niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:49 schreef mschol het volgende:
oh en uiteraard een bluray speler bij de tv
ja regelmatigquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
kom je bij jou nog wel eens oude pc games op cd tegen of weet je dat niet?
er hangt nog een zwart ding aan de muur die kan dienen als schilderij of tvquote:
doodzondequote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:52 schreef Karzai het volgende:
maar het meeste wordt weggegooid geen interesse meer voor
nou dan kan Karzai al die spelletjes in plaats van weg te gooien wel in een doos doen en opsturen naar Scholliequote:
dat gaat wat ver.. probleem is dat er ook best veel meuk is hoor..quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou dan kan Karzai al die spelletjes in plaats van weg te gooien wel in een doos doen en opsturen naar Schollie
De spinnen hier in huis die ze opeet zijn niet giftig maar ik probeer wel te voorkomen dat de kat dingen eet wat een duur grapje kan worden bij de dierenarts.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
neem de kat mee. ze heeft daar oneindige ruimte
dat is ook niet helemaal waar maar het ligt erg aan de gamesquote:
een nestje in je huis?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:02 schreef Nattekat het volgende:
Er ligt een dode mug op mijn raamkozijn. Waar komt die nou weer vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |