ik kan datquote:
Met z'n allen naar Spanje?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Nou, tot zo ver de zonsverduistering.
Op naar volgend jaar!
Wat is wegquote:
Volk van buut'n?quote:
Zo'n vreemdeling zeker, die verdwaald is zekerquote:
ik heb de buurman gisteren in rotterdam gevraagd een raam bij mij thuis open te zetten. Kan het alvast een beetje doorluchtenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:29 schreef Nizno het volgende:
ramen boven wagenwijd open, achterdeur en de voordeur open
Dit vind ik dus echt het lekkerste weer. Niet te warm en goed om het kleine beetje wind even door het hele huis heen te krijgen
ja dan heb je in elk geval niet die oude muffige geur er in zitten van dat de boel zo lang dicht heeft gezetenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb de buurman gisteren in rotterdam gevraagd een raam bij mij thuis open te zetten. Kan het alvast een beetje doorluchten
ja hij zei dat het een beetje vreemd rook en hij zei ook dat er veel dode vliegjes in de vensterbank liggen. Geen idee waar die vandaan komenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dan heb je in elk geval niet die oude muffige geur er in zitten van dat de boel zo lang dicht heeft gezeten
Komen die niet op dat lijk af dat in de badkamer ligt verstopt?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij zei dat het een beetje vreemd rook en hij zei ook dat er veel dode vliegjes in de vensterbank liggen. Geen idee waar die vandaan komen
de vriezer is er mee gekapt, allemaal bedorven lichaamsdelenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komen die niet op dat lijk af dat in de badkamer ligt verstopt?
vliegjes komen door onmogelijke kiertjesquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij zei dat het een beetje vreemd rook en hij zei ook dat er veel dode vliegjes in de vensterbank liggen. Geen idee waar die vandaan komen
hm dacht dat ik die had opgeruimdquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komen die niet op dat lijk af dat in de badkamer ligt verstopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |