abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 mei 2025 @ 20:03:06 #276
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217800853
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 19:50 schreef TLC het volgende:
Yolanthe :') wandelende cosmetische chirurgie reclame :')

Waarom is ze nog ehm 'bekend' ?
Ex van Wesley…Maar ze doet ook goede dingen hè, zoals de stichting ‘free a girl’.
Ik denk dat ik wel ga kijken. Ze lijkt me sympathieker dan een Sylvie Meis. :D

Ze heeft dus een ongeluk gehad begrijp ik? Zouden die beelden echt zijn?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_217801160
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_217801945
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 08:44 schreef TLC het volgende:

[..]
Ik dacht eerst 'waar ken ik hem ook alweer van ?' maar ineens wist ik t :!

Thomas Shelby ! :D
Vond je er iets aan? Ik vond het echt tegenvallen. Ik snap de achterliggende gedachte en waar het over gaat. En ik houd van traag in films en series, maar dit was voor mij zelfs te traag.
pi_217801950
Denk wel dat hij zijn hele tekst van de hele film in een paar uur heeft kunnen leren.
pi_217803216
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 22:00 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Vond je er iets aan? Ik vond het echt tegenvallen. Ik snap de achterliggende gedachte en waar het over gaat. En ik houd van traag in films en series, maar dit was voor mij zelfs te traag.
Het kost idd moeite om wakker te blijvenn :z :O
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_217803326
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netflix Tudum 2025 - VS 2025 1:30 uur - Live zondag 02:00 uur - Netflix Original | Variété
Vier dit feest van je favoriete series en films mee tijdens dit wereldwijde live-event voor fans, vol sterren, speciale optredens en exclusieve onthullingen.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 09:46:57 #282
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_217804159
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 08:15 schreef Aether het volgende:
Netflix Tudum 2025 - VS 2025 1:30 uur - Live zondag 02:00 uur - Netflix Original | Variété
Vier dit feest van je favoriete series en films mee tijdens dit wereldwijde live-event voor fans, vol sterren, speciale optredens en exclusieve onthullingen.
Grootste nieuws wordt waarschijnlijk weer een prijsverhoging
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_217804878
quote:
18s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Of nog meer sport en live reality shows waar niemand op zit te wachten. Maar ik ga wel naar deze presentatie kijken (als ik wakker ben). ;)
pi_217805493
quote:
18s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Staat er niet bij :?
https://www.netflix.com/tudum/features/tudum-2025-the-live-event
pi_217814094
Tudum Live is in HD 5.1, valt tegen. Zal wel gedaan zijn om de stream niet te laten klappen zoals vaker bij live events.. :+
pi_217814654
Chucky - VS S02 2021 16 | Horror
Moordpop Chucky loopt vrij rond en het aantal doden blijft maar stijgen. Drie vastberaden tieners proberen hun stadje te redden van de kleine verschrikking en zijn volgelingen.

Fire Country - VS S01 2022 16 | Drama
Bode Donovan volgt een brandweeropleiding, op zoek naar verlossing en strafvermindering. Hij wordt geconfronteerd met bosbranden, maar ook met zijn moeilijke verleden.

Love in Taipei - VS 2023 AL 1:36 uur | Boek, Comedy, Feelgood, Romantisch
Tijdens een zomerreis naar Taipei moet een medisch student de balans vinden tussen verwachtingen van ouders, romantiek en een passie voor dans. Naar een roman van Abigail Hing Wen.

Punch-Drunk Love - VS 2002 12 1:35 uur | Comedy, Drama, Offbeat, Romantisch
Barry, die woedeaanvallen heeft, probeert te ontsnappen aan doorlopende intimidatie. Hij bloeit helemaal op wanneer hij Lena ontmoet, die verliefd op hem wordt.
pi_217815134
pi_217820443
Begonnen aan Karma.
  zondag 1 juni 2025 @ 17:20:25 #289
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_217821263
quote:

Zij valt in de categorie BN-ers die bekend zijn omdat ze bekend zijn.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217823969
Maar weer eens Goodfellas gekeken, meesterlijke film _O_
pi_217826427
Ad Astra - VS 2019 12 2:03 uur | Drama, Intellectueel, Sci-Fi
De reis naar Mars van een astronaut verandert in een moeizame missie om zijn vermiste vader te vinden en een zoektocht naar antwoorden in de ruimte en in zichzelf.

Bridesmaids - VS 2011 12 2:04 uur | Comedy
Wanneer een parttimebakker het bruidsmeisje wordt van haar beste vriendin, verpest ze de grote dag bijna door haar bewijsdrang ten opzichte van de andere bruidsmeisjes.

Håkan Bråkan & Josef | Max & Josef - Double Trouble! - Zweden 2004 AL 1:22 uur | Boek, Comedy, Familiefilm
Håkan Bråkans ouders hebben het druk met zijn nieuwe zusje, dus sluit hij vriendschap met de pratende schildpad Josef, die hem overhaalt om iets roekeloos te doen.

De Lego Ninjago-film - Australië/Canada/Denemarken/VS 2017 6 1:41 uur | Comedy, Familiefilm
Lloyd en zijn vrienden zijn geheime ninja's die robots inzetten om hun stad te beschermen tegen de kwaadaardige Lord Garmadon, die toevallig de vader van Lloyd is.

Rango - VS 2011 6 1:49 uur | Avontuur, Comedy, Familiefilm
Een avontuurlijke huiskameleon strandt in de woestijn en komt terecht in Dirt, een ruig grensstadje dat dringend een sheriff én water nodig heeft.

Sikandar - India 2025 16 2:13 uur | Actie, Drama
Na een tragisch ongeluk besluit de machtige Sikandar de minder bedeelden te beschermen. Hij zet daarbij alle middelen in om corruptie en hebzucht te bestrijden.

Straight Outta Compton - VS 2015 12 2:26 uur | Drama
Halverwege de jaren 80 rijst de rapgroep N.W.A. op in de gewelddadige straten van Compton. De leden veranderden de hiphopcultuur drastisch met hun rauwe, provocerende teksten.

Vanilla Sky - VS 2001 12 2:16 uur | Duister, Psychologisch, Romantisch, Thriller
Een man die alles heeft -- geld, een knap uiterlijk, een mooie vrouw -- lijkt alles te verliezen wanneer zijn gezicht gruwelijk wordt verminkt bij een auto-ongeluk.
pi_217834773
Closer - VS 2004 12 1:43 uur | Drama
De op lust en bedrog gebaseerde relaties van twee stellen raken hopeloos verstrikt en steeds meer gespannen door de vele leugens en onzekerheden.

Daddy Day Care - VS 2003 AL 1:32 uur | Comedy, Familiefilm
Als een huisvader zijn baan verliest, grijpt hij zijn kans. Hij begint een kinderopvang bij hem thuis, waar de kinderen de boel op stelten zetten.

Fien en Teun Gaan Kamperen - VS 2023 AL 1:06 uur | Kinderfilm
Het avontuur roept als Fien en Teun voor het eerst gaan kamperen. Vriendelijke dieren en leuke liedjes genoeg, maar eerst moeten ze leren hoe ze een tent opzetten.

GoodFellas - VS 1990 16 2:25 uur | Boek, Drama, Duister, Misdaad
Martin Scorsese's meesterwerk over de maffia gaat over het leven en de misdaden van de echte gangster Henry Hill, die verandert van een grote wiseguy in een kroongetuige.

I Saw the Light - VS 2015 12 2:03 uur | Boek, Drama
Terwijl de roem en het fortuin van countryzanger Hank Williams toenemen, worstelt hij met overmatig drugs- en alcoholgebruik en een reeks moeilijke relaties.

Mission: Impossible - Fallout - VS 2018 12 2:28 uur | Actie, Spionage
Ethan Hunt en zijn team moeten na een mislukte missie samenwerken met de CIA en een paar oude bekende om de wereld te behoeden voor een nucleaire ramp.

Mission: Impossible - Ghost Protocol - VS 2011 12 2:14 uur | Actie, Spionage
Superagent Ethan Hunt en zijn team worden beschuldigd van het plegen van een bomaanslag op het Kremlin. Ze gaan op een gevaarlijke missie om hun onschuld te bewijzen.

Mission: Impossible - Rogue Nation - VS 2015 12 2:12 uur | Actie, Spionage
Superspion Ethan Hunt stuit op een mysterieuze agent en leidt zijn team tijdens een ongeautoriseerde missie om de sinistere organisatie 'The Syndicate' te stoppen.

The Remains of the Day - VK 1993 AL 2:14 uur | Boek, Drama, Romantisch
In dit historische drama van Merchant-Ivory zorgt een plichtsgetrouwe butler voor het huishouden van zijn lord en knijpt hij een oogje dicht voor zijn nazisympathieën.

Sara - La donna nell'ombra | Sara - Woman in the Shadows - Italië S01 2025 14 - Netflix Original | Boek, Drama, Misdaad, Mysterie
Na de verdachte dood van haar zoon gaat een voormalig geheim agent weer aan het werk. Ze onderzoekt een reeks misdrijven die steeds grimmiger worden.

Starsky & Hutch - VS 2004 12 1:41 uur | Actie, Comedy, Satire
Geheim agenten en partners Starsky en Hutch moet hun meningsverschillen bijleggen om een belangrijke zaak op te lossen met enige hulp van informant Huggy Bear.

That's My Boy - VS 2012 12 1:56 uur | Comedy
De spanningen tussen een nare vader en zijn zoon lopen hoog op als de vader besluit om in te trekken bij de zoon en diens verloofde net voor hun huwelijk.

The Wedding Ringer - VS 2015 12 1:41 uur | Comedy
Een internetondernemer is verloofd met een knappe vrouw. Hij durft niet toe te geven dat hij geen vrienden heeft en huurt daarom bruidsjonkers in via Best Man Inc.
pi_217835094
quote:

Omdat ze ooit het neukerdje was van Jan Smit en daarna kabouter Wesley.
pi_217838281
quote:

Ze heeft geacteerd in de Turkse versie van Police Academy dus even dimmen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Makamba_ op 03-06-2025 13:20:23 ]
pi_217838328
quote:
7s.gif Op donderdag 29 mei 2025 07:44 schreef Aether het volgende:

Dept. Q - VK S01 2025 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Misdaad, Mysterie, Offbeat
Een arrogante, maar briljante politieagent moet als hoofd van een nieuwe afdeling een team van buitenbeentjes leiden om oude zaken in Edinburgh op te lossen.
E01 was bijzonder aardig, hopelijk zo verder ^O^.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_217839079
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 13:19 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
E01 was bijzonder aardig, hopelijk zo verder ^O^.
Dit is toch hetzelfde verhaal als die Deense filmreeks?
pi_217839464
Ik zag dat op 11 juni een documentaire komt over die imploderende duikboot naar de Titanic, lijkt me interessant :)
pi_217839557
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 14:46 schreef Funzel het volgende:

[..]
Dit is toch hetzelfde verhaal als die Deense filmreeks?
So it seems, die kende ik niet.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_217844272
DNA DO CRIME - Brazilië S02 2023 16 - Netflix Original | Actie, Drama, Misdaad
In deze explosieve dramaserie geïnspireerd op waargebeurde misdaden volgen federale agenten een DNA-spoor tot buiten de grens van Brazilië om een roofoverval op te lossen.

La primera vez | Eva Lasting - Colombia S03 2024 16 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Een mysterieus tienermeisje arriveert op een jongensschool in het Colombia van de jaren 70. Ze breekt er stereotypen en regels... en een paar harten.

Power Moves with Shaquille O'Neal - VS S01 2025 9 - Netflix Original | Documentaire
In deze openhartige docuserie zoeken NBA-legendes Shaquille O'Neal en Allen Iverson een aanstormend talent om de nalatenschap van Reebok nieuw leven in te blazen.
pi_217854376
Barracuda Queens - Zweden S02 2023 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad
Een groep jonge vrouwen in een rijke buitenwijk van Stockholm raakt diep in de schulden en plant een serie buitengewone diefstallen. Geïnspireerd op waargebeurde feiten.

LEGO® DREAMZzz - VS S03 2024 6 | Kinderserie
Mateo, Izzie en hun vrienden belanden in de Droomwereld, een rijk van magie en fantasie waar ze hun creativiteit moeten gebruiken om duistere krachten te bestrijden.

Focus - VS 2015 12 1:44 uur | Comedy, Drama
Drie jaar nadat meesteroplichter Nicky Spurgeon de romance met zijn protégé heeft verbroken, staan ze tijdens zijn complexe nieuwe scam recht tegenover elkaar.

Ginny & Georgia - VS S03 2023 16 - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
De vrijgevochten Georgia en haar kinderen Ginny en Austin verhuizen naar het noorden om een frisse start te maken, maar merken dat de weg niet is geplaveid met rozen.

The Polar Express - VS 2004 6 1:39 uur | Avontuur, Boek, Familiefilm
Op kerstavond stapt een jongen op een magische trein en reist naar de Noordpool. Hij ontdekt de betoverende wonderen van vriendschap en het kerstgevoel.

Tires - VS S02 2024 16 - Netflix Original | Comedy
In de autogarage van zijn vader probeert een onhandige manager de klantenservice te verbeteren en de omzet te verhogen terwijl hij zijn lastige neef in het gareel moet houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')