SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou ja, dat. Dus ik ga op een nette manier melden dat ik een andere, minder verantwoordelijke uitdaging wil, maar dat mijn hart voor de zaak niet is gestopt, en ik dus waar nodig ondersteunquote:Op zaterdag 29 maart 2025 06:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, die vrijheid is wel wenselijk. Jyske heeft de hoogste prioriteit, punt.Of voor nu nog: ik ben er nog niet over uit.. weet immers niet wat zij mij kunnen/willen bieden
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nou, als een topic 301 reacties heeft (inclusief fipo), dan sluit het topic en moet er een nieuwe aangemaakt worden. Soms duurt dat even. Dat gebeurde erquote:
Nee, ik bedoelde Moeraskat.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 06:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou, als een topic 301 reacties heeft (inclusief fipo), dan sluit het topic en moet er een nieuwe aangemaakt worden. Soms duurt dat even. Dat gebeurde erHow can I make this topic about me?![]()
Al wat brandjes te blussenquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ach jaaaaaaa eerst even koffie.![]()
Fijne van de zaterdag is dat je rustig kunt opstarten voordat iedereen er is.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, gelukkig voor een ander team.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 06:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pffff. Heb je nog niet eens koffie gehad, nu al gedoe!![]()
Maar belooft wel wat.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb al punten geschreven vanmorgen over klimaatadaptieve maatregelenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 06:54 schreef Moeraskat het volgende:
Ach jaaaaaaa eerst even koffie.![]()
Fijne van de zaterdag is dat je rustig kunt opstarten voordat iedereen er is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zo eens wat 1 april grappen bekoekeloeren voor op de FP dinsdag
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We zijn gewaarschuwdquote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:10 schreef _UserName_ het volgende:
Zo eens wat 1 april grappen bekoekeloeren voor op de FP dinsdag
How can I make this topic about me?![]()
Vanmiddag ook weer ff werken, lekker op't fietsie.. met auto is geen doorkomen aan met de marktTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Over de stoepquote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:14 schreef _UserName_ het volgende:
Vanmiddag ook weer ff werken, lekker op't fietsie.. met auto is geen doorkomen aan met de markt
nee, want ook daar is geen doorkomen aan. Over de weg tussen de auto's schieten.. die duitsers stoppen voor elke scheetquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Een romantisch etentje met enorme gehaktballenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:27 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier wel!
ToT in ONZ / [GBF] [Paint] Gehaktballen, overal en nergens.
En goeiemorgen, luitjes!
Dat zijn leuke ballenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:27 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier wel!
ToT in ONZ / [GBF] [Paint] Gehaktballen, overal en nergens.
En goeiemorgen, luitjes!
Moggûh
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-03-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3882 / +146 / +0 / 10534 / 11630
2. _UserName_ / 1248 / +21 / +2 / 1338 / 1732
3. KoningWouter / 1103 / +3 / +0 / 4129 / 4692
4. KillemWieft / 945 / +23 / +40 / 713 / 1078
5. Dr.Mikey / 942 / +136 / +12 / 1204 / 1546
6. Moeraskat / 704 / +6 / +9 / 4270 / 4642
7. gebrokenglas / 679 / +44 / +43 / 2604 / 3006
8. HappyCharly / 522 / +12 / +10 / 2182 / 2458
9. hemarookworst / 509 / +40 / +27 / 1801 / 2150
10. kree / 505 / +0 / +0 / 2127 / 2432
11. loveislikeakiss / 500 / +15 / +0 / 1725 / 2049
12. Bally-b / 492 / +0 / +38 / 84 / 155
13. devzero / 469 / +0 / +0 / 428 / 547
14. sp3c / 450 / +0 / +0 / 642 / 800
15. Lovely / 446 / +14 / +0 / 2329 / 2726
16. mario390 / 443 / +9 / +18 / 259 / 412
17. loveyoulongtime / 339 / +4 / +29 / 1471 / 1671
18. ToT / 315 / +4 / +0 / 2152 / 2326
19. Pinnenmutske / 307 / +2 / +0 / 646 / 853
20. StevenHyde / 302 / +19 / +0 / 1061 / 1284SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Mario wil op plek 15 komen. Maar dat moet lukken, nog maar 4 punten erbij.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een romantisch etentje met enorme gehaktballenJa dit was 1 van de leukere painttopic-series!quote:![]()
![]()
nachtje doorhalen, redt ie top 10 ook wel, is maar een uurtje stilte nodigquote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Mario wil op plek 15 komen. Maar dat moet lukken, nog maar 4 punten erbij.
Denk dat ik 2 nachten ga doorhalen, ik bolk 'm platquote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Precies. nog 2 nachten aan kansen...
Is dat normaal op een zaterdagochtend? In elk geval zijn er echt genoeg kansen om punten te pakken.How can I make this topic about me?![]()
jazeker, we kijken hoe lang ze door kan slapen. De teller staat op van 23u tot 3u en van half 4 tot nu and countingquote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Is de kleine deerne nog aan het slapen dan?
Oke, ze komt overdag wel vaker voor de voeding maar da's overdagTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat is mooi lang al.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
jazeker, we kijken hoe lang ze door kan slapen. De teller staat op van 23u tot 3u en van half 4 tot nu and countingHow can I make this topic about me?![]()
dat vinden wij ook! Mooiste is dat ze van de voeding van +/-23u door kan slapen tot 5-6 uur, dan hoeven we er in de nacht niet meer uitTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
jazeker, we kijken hoe lang ze door kan slapen. De teller staat op van 23u tot 3u en van half 4 tot nu and counting![]()
![]()
Nee, het is ons echt gegund, een droombabyquote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is ook geen huilbaby.... Het gaat echt lekker....
Ik moet steeds denken aan een collega van vroeger.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is ook geen huilbaby.... Het gaat echt lekker....
Die sjokte een keer ongelooflijk moe de werkvloer op, plofte achter zijn bureau neer, liet zijn hoofd op zijn armen zakken en bleef zo een hele tijd zitten. Iedereen keek hem doodstil aan tot hij zijn hoofd ophief en hij enorm vermoeid zei: "Ik heb een huilbaby..."
![]()
Die was echt doodop dus.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moet steeds denken aan een collega van vroeger.
Die sjokte een keer ongelooflijk moe de werkvloer op, plofte achter zijn bureau neer, liet zijn hoofd op zijn armen zakken en bleef zo een hele tijd zitten. Iedereen keek hem doodstil aan tot hij zijn hoofd ophief en hij enorm vermoeid zei: "Ik heb een huilbaby..."
Had beter thuis kunnen blijven. Of hij kwam op zijn werk want daar was het tenminste even rustig.How can I make this topic about me?![]()
De teamleider reageerde direct met: "Je gaat je niet ziek melden omdat je baby 's nachts huilt he!!!"quote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die was echt doodop dus.
Had beter thuis kunnen blijven. Of hij kwam op zijn werk want daar was het tenminste even rustig.![]()
Ja doei, daar gaat een teamleider niet over.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:52 schreef ToT het volgende:
[..]
De teamleider reageerde direct met: "Je gaat je niet ziek melden omdat je baby 's nachts huilt he!!!"How can I make this topic about me?![]()
De teamleider kan helpen door te vragen: wat heb je nodig? Later beginnen, eerder weg, of even wat minder werk?
Dat soort dingen.How can I make this topic about me?![]()
Dit dus idd!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja doei, daar gaat een teamleider niet over.![]()
Nee, het is sowieso heel rustig de laatste tijd, zeker in de nacht/ochtendquote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Is dat normaal op een zaterdagochtend? In elk geval zijn er echt genoeg kansen om punten te pakken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:ZO dat is snelquote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:58 schreef _UserName_ het volgende:
En precies hierom wil ik mijn functie niet terugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey ToTquote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:52 schreef ToT het volgende:
[..]
De teamleider reageerde direct met: "Je gaat je niet ziek melden omdat je baby 's nachts huilt he!!!"
Dat neemt misschien wel weer toe bij de start van de nieuwe maand.How can I make this topic about me?![]()
Ja, zijn gangetje en bij jou?quote:
Heb je al een datum dat je vriendin komt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Jussiequote:
Hoe is het met Jussie, weer helemaal opgeknapt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Paulquote:
Ja al lang, was maar paar daagjesquote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met Jussie, weer helemaal opgeknapt?![]()
Hoe gaat ie met Dot?![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja al lang, was maar paar daagjes![]()
Hoe gaat ie met Dot?
Hier wel oke
quote:Hey Paul, Wie o wie gaat BB winnen denk je
Jordy, maar mag ik al topic over onze nieuwe romance maken heequote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]Hey Paul, Wie o wie gaat BB winnen denk je
hiihih
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Lijf doet een beetje moeilijk momenteel.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat houdt niet overWel weer iets beter dan laatst?
En een beetje veel moe.
Maar we moeten gewoon doorgaan met ademhalen dan komt alles goed
Welke nieuwe romance?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Jordy, maar mag ik al topic over onze nieuwe romance maken heehiihih
Dat is wel verstandig jaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijf doet een beetje moeilijk momenteel.
En een beetje veel moe.
Maar we moeten gewoon doorgaan met ademhalen dan komt alles goed![]()
voor Dot
![]()
Je bent een schat. thnxquote:
Hey KW hoe is het, nog steeds zo goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo, voeding gehad, nieuwe kleertjes en luier.. nu lekker bij papa chillen
Dat is allemaal suggestief toch, dat is wat mensen denkenquote:
Ze wil echt Jeff, wij gaan toch niet mee met die roddels van SM?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaloers welquote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:23 schreef _UserName_ het volgende:
Zo, voeding gehad, nieuwe kleertjes en luier.. nu lekker bij papa chillen![]()
Hey Dot!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey KW hoe is het, nog steeds zo goed?
Gaat wel oke, lekker geslapen.
Hoe is het met jou?![]()
ze zitten toch aan elkaar enzoquote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is allemaal suggestief toch, dat is wat mensen denken
Ze wil echt Jeff, wij gaan toch niet mee met die roddels van SM?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Fijn te horen, weet je al wanneer je aan het vrijww kanquote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hey Dot!
Gaat wel oke, lekker geslapen.
Hoe is het met jou?
Hier rolt alles gewoon door
AAn wie zit Jolien nu niet dan,quote:
Ach sharice huiltWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, nog steeds niet gehoord. Had een wachtrij van 8 tot 12 weken dus moet ik nog even op wachten helaas...quote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen, weet je al wanneer je aan het vrijww kan
Hier rolt alles gewoon door![]()
Is er b ij jullie niet een soort van repear house? Of lijkt je dat niets?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet gehoord. Had een wachtrij van 8 tot 12 weken dus moet ik nog even op wachten helaas...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat was eens per maand bij de kringloop. Deed ik ook eventjes; was mega leuk. Maar iets wat altijd is weet ik niet. Lijkt me wel cool om te doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is er b ij jullie niet een soort van repear house? Of lijkt je dat niets?![]()
Nou vraag UNquote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat was eens per maand bij de kringloop. Deed ik ook eventjes; was mega leuk. Maar iets wat altijd is weet ik niet. Lijkt me wel cool om te doen.
Misschien tot die tijd, omdat je aangeeft zo graag iets te willen doenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja naja ik ben nu aangemeld voor die dagbestedingsclub. Ga eerst dat wel even proberen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat ik leuk zou vinden is een soort van maatjes project of zo. Waar je gewoon 1x per week een kopje koffie kunt drinken met elkaar. Zag van de week zoiets op het nieuws dat ze een keer per week ergens een paar uurtjes bij elkaar komen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien tot die tijd, omdat je aangeeft zo graag iets te willen doen![]()
Hebben ze dat bij jou ook ergens?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat ik leuk zou vinden is een soort van maatjes project of zo. Waar je gewoon 1x per week een kopje koffie kunt drinken met elkaar. Zag van de week zoiets op het nieuws dat ze een keer per week ergens een paar uurtjes bij elkaar komen.![]()
Is een slechte morgenquote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Het wordt weer hoog tijd dat het herfst wordt.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heerlijk..
Maar dan lekker binnen blijvenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Neehee.. lente weerquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Het wordt weer hoog tijd dat het herfst wordt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hier ben ik veiligquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heerlijk..
Maar dan lekker binnen blijven
Hier ben ik sterk
Hier ben ik heilig
Dit is mijn kerkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hier ben ik veilig
Hier ben ik sterk
Hier ben ik heilig
Dit is mijn kerk![]()
![]()
Heyquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hier ben ik veilig
Hier ben ik sterk
Hier ben ik heilig
Dit is mijn kerk![]()
![]()
Heb je al genoeg gehad.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zijn weer in de sportschool
Dudje gaat zo want die heeft gisteren zitten zuipen en merkt het iets te goedHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat wordt zwaar voor 'mquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zijn weer in de sportschool
Dudje gaat zo want die heeft gisteren zitten zuipen en merkt het iets te goed![]()
Ja hij is er klaar mee nuquote:
Ik ga nog even doorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Succes!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja hij is er klaar mee nu
Ik ga nog even door![]()
Leuke dromen?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:15 schreef HappyCharly het volgende:
Word ook gewoon moe wakker van hoop dromen vannacht![]()
Wel fijn gevoel dat je dan niet hoeft te werkenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:16 schreef HappyCharly het volgende:
Dat je helemaal wazig wakker wordt
Vsn huh welke dag, moet ik werken? Ohnee weekend![]()
![]()
Ja dat scheelt!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wel fijn gevoel dat je dan niet hoeft te werkenTrust nobody![]()
Ik douche niet koudquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een koude douche om wakker te worden
BrrrTrust nobody![]()
Je hoofd even leeg maken door een wandeling te makenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt, vol hoofd van dromen. Maar wel wakker."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Thanks voor je adviezenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je hoofd even leeg maken door een wandeling te maken
Het is oké zoTrust nobody![]()
wel koud volgens mijn, maar ik ga zo ook buiten kijken, wie weet kom ik buurvrouw @MissHobje tegenquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Heerlijk weer wel wat wolkjes hier en straks zonverduisering"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Joh echt??quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja en komende week gaat het weer richting de 20 gradenTrust nobody![]()
je mag daar niet in kijken zonder zoeen brilquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:23 schreef Lovely het volgende:
Heerlijk weer wel wat wolkjes hier en straks zonverduiseringWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Duh dat weet ik ook wel..quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:24 schreef Paul het volgende:
[..]
je mag daar niet in kijken zonder zoeen bril"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: