SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik hoop wel dat ze er bij een nieuw seizoen masked singer er een momentje van maken met een montage ofzo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zal jou eens...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones haalt Jus uit de oven![]()
Zullen we Bas Van Toor, Willem van Hanegem en André van Duin Jan Boskamp en Willeke Alberti nog maar even hier laten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Internationaal hoop ik dat Sharon en Ozzy Osbourne het jaar nog volmaken en Alberto, en Octaaf.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-03-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3869 / +96 / +133 / 10490 / 11579
2. _UserName_ / 1246 / +15 / +21 / 1323 / 1715
3. KoningWouter / 1103 / +58 / +3 / 4129 / 4692
4. Dr.Mikey / 925 / +38 / +131 / 1183 / 1519
5. KillemWieft / 905 / +3 / +23 / 697 / 1053
6. Moeraskat / 694 / +29 / +5 / 4243 / 4608
7. gebrokenglas / 636 / +127 / +44 / 2574 / 2952
8. HappyCharly / 509 / +4 / +9 / 2159 / 2430
9. kree / 505 / +1 / +0 / 2127 / 2432
10. loveislikeakiss / 498 / +45 / +13 / 1719 / 2038
11. hemarookworst / 479 / +21 / +37 / 1778 / 2118
12. devzero / 469 / +24 / +0 / 428 / 547
13. Bally-b / 454 / +1 / +0 / 78 / 146
14. sp3c / 450 / +36 / +0 / 642 / 800
15. Lovely / 444 / +13 / +12 / 2324 / 2719
16. mario390 / 425 / +40 / +9 / 255 / 402
17. ToT / 315 / +22 / +4 / 2152 / 2326
18. Pinnenmutske / 307 / +14 / +2 / 644 / 851
19. loveyoulongtime / 306 / +9 / +0 / 1419 / 1596
20. StevenHyde / 293 / +54 / +10 / 1036 / 1254SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Graag.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zullen we Bas Van Toor, Willem van Hanegem en André van Duin Jan Boskamp en Willeke Alberti nog maar even hier laten.
Nederland is maar matig bezig, het is pas Maart maar het lijstje is al lang.
Mag ik aan jouw lijstje ook Aad van Toor en Herman Kortekaas toevoegen?Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ozzy ben ik ergens wel bang voorquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Internationaal hoop ik dat Sharon en Ozzy Osbourne het jaar nog volmaken en Alberto, en Octaaf.![]()
Hoop vooral op Willie Nelson en Brian WilsonWell, life can be a riot
Nlub
Well, life can be a riot
is nodig soms
morgen weer benen dag, moet wel de rust ervoor nemenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
gaan we hem vandaag inkoppen bij het touwtrekken?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zeker adriaan en kokiquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Graag.
Nederland is maar matig bezig, het is pas Maart maar het lijstje is al lang.
Mag ik aan jouw lijstje ook Aad van Toor en Herman Kortekaas toevoegen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nu maar weer two point hospital. Maar wel beetje opzoek naar wat anders weer.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Kom Marvel Rivalsquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oeh leukquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nu maar weer two point hospital. Maar wel beetje opzoek naar wat anders weer.
Sims?Trust nobody![]()
Ziet er wel leuk uit. Maar heb gewoon maar een laptop, zonder los toetsenbord enzo dus denk niet ideaal.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
25 jaar terug eens gedaan, maar ik vind het wel weer leuker om wat te kunnen bouwen enzoquote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ohja dat is lastig sowieso kan je tot level 10 alleen quickplayquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit. Maar heb gewoon maar een laptop, zonder los toetsenbord enzo dus denk niet ideaal.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Simcityquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
25 jaar terug eens gedaan, maar ik vind het wel weer leuker om wat te kunnen bouwen enzoTrust nobody![]()
Lekker gewerkt pikquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
WE WON
WE
ARE
THE CHAMPIONS
MY FRIENDS![]()
Zondag verliezen zekerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja heb bijv city skylines wel. Kan dat wellicht wel ff spelen zo, tnx voor t opweg helpenquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
jij ook jij ookquote:
redshoe deed hard zijn best
paul is een watje
moonlight is tof
etc etcHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Sluit ik me bij aanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij ook jij ook
paul is een watje
moonlight is tof
etc etc![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Geef!quote:Well, life can be a riot
Oooooh heerlijk. Krijg een appje dat de creativiteitsclub van mijn dochter morgenochtend niet doorgaat. UITSLAPENNNNNNNNBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Anders had ik morgenochtend een vriendinnetje van der moeten ophalen en ze wegbrengen. Nu gewoon in mijn bed blijven liggen tot zolang het kan (hoop niet dat de buren weer gaan graven in de tuin)Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nou hopelijk lekker lang uitslapen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:59 schreef StevenHyde het volgende:
Anders had ik morgenochtend een vriendinnetje van der moeten ophalen en ze wegbrengen. Nu gewoon in mijn bed blijven liggen tot zolang het kan (hoop niet dat de buren weer gaan graven in de tuin)![]()
![]()
word hij uit zichzelf wakker om half 6 en kan hij niet meer in slaap komenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja heb bijv city skylines wel. Kan dat wellicht wel ff spelen zo, tnx voor t opweg helpen
Trust nobody![]()
Huhquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij ook jij ook
paul is een watje
moonlight is tof
etc etcTrust nobody![]()
Football managerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat gaat dus sowieso gebeuren jaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
word hij uit zichzelf wakker om half 6 en kan hij niet meer in slaap komenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
zouden we ook op fok moeten hebbenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Speel ik al mega veel. Bewijs:
[ afbeelding ]
X aantal posts
X aantal likes
X aantal uur
In spel gewonnen met X
Fok!stokverplaatser
etc
etcHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
DIt is een geniaal idee jaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zouden we ook op fok moeten hebben
X aantal posts
X aantal likes
X aantal uur
In spel gewonnen met X
Fok!stokverplaatser
etc
etc
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Geef nog meer!quote:
Well, life can be a riot
Ook mooiquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja voor jouw de 10x bolk award![]()
![]()
Brrrr, beste beving wel in Myanmar en delen van Thailand vandaagWas wel ff schrikken toen ik het las.
Lach met een schone bips![]()
Ja heftige beeldenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
Brrrr, beste beving wel in Myanmar en delen van Thailand vandaagWas wel ff schrikken toen ik het las.
![]()
![]()
bekenden daar?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ha vet! Ik ben afgehaakt in 2017 toen mijn laptop het toen niet meer trok, jammer wel vroeger veel plezier aan beleefd al sinds cm2.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Speel ik al mega veel. Bewijs:
[ afbeelding ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet gezienquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
Is je vriendin veilig?Trust nobody![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik had geen idee, had lekker uitgeslapen tot 11u en naar werk gegaan. Toen ik op werk kwam las ik op telefoon berichtje van mijn stiefdochter. "I'm ok dad, no need to worry". Dus toen nieuws maar ff aangeslingerd. En toen las ik het pas. Maar maak me wel zorgen over de verwoesting in Myanmar. Dat zal wat wezen als dat in kaart gebracht is.quote:
Thailand wat ik van al mijn bekenden hoor valt wel redelijk mee, ook al is dat daar ook kut. Maar Myanmar en de situatie waar ze in zaten al. Ik hou mijn hart vast
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:16 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben zooooo moe
En ik blijf zoooooo op![]()
![]()
Nice cm2 is ook mijn eerste. Game is wel best wat veranderd tov 17. Denk wel ff wennen maar dan vindt je het vast ook wel weer tofquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha vet! Ik ben afgehaakt in 2017 toen mijn laptop het toen niet meer trok, jammer wel vroeger veel plezier aan beleefd al sinds cm2.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja, waar zij zit klein trillinkje gehad. Niks bijzonders.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niet gezien
Is je vriendin veilig?Lach met een schone bips![]()
R.I.P DTS.![]()
gelukkigquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, waar zij zit klein trillinkje gehad. Niks bijzonders.![]()
![]()
Gelukkigquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, waar zij zit klein trillinkje gehad. Niks bijzonders.Trust nobody![]()
Ja de situatie zeker in Myanmar is echt erg. Dat wordt nog wat de komende tijdquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik had geen idee, had lekker uitgeslapen tot 11u en naar werk gegaan. Toen ik op werk kwam las ik op telefoon berichtje van mijn stiefdochter. "I'm ok dad, no need to worry". Dus toen nieuws maar ff aangeslingerd. En toen las ik het pas. Maar maak me wel zorgen over de verwoesting in Myanmar. Dat zal wat wezen als dat in kaart gebracht is.
Thailand wat ik van al mijn bekenden hoor valt wel redelijk mee, ook al is dat daar ook kut. Maar Myanmar en de situatie waar ze in zaten al. Ik hou mijn hart vast![]()
![]()
Ik heb fm 24 mobile nog wel een tijdje gespeeld vorig jaar die vond ik nog wel leuk was een beetje een retro versie.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nice cm2 is ook mijn eerste. Game is wel best wat veranderd tov 17. Denk wel ff wennen maar dan vindt je het vast ook wel weer tofThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het was al kut daar, maar dit kan de bevolking daar er echt niet bij hebben.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja de situatie zeker in Myanmar is echt erg. Dat wordt nog wat de komende tijdLach met een schone bips![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het was al kut daar, maar dit kan de bevolking daar er echt niet bij hebben.![]()
![]()
![]()
Potjandoriequote:Well, life can be a riot
![]()
R.I.P DTS.![]()
sterkte voor je geliefden Lyltquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik had geen idee, had lekker uitgeslapen tot 11u en naar werk gegaan. Toen ik op werk kwam las ik op telefoon berichtje van mijn stiefdochter. "I'm ok dad, no need to worry". Dus toen nieuws maar ff aangeslingerd. En toen las ik het pas. Maar maak me wel zorgen over de verwoesting in Myanmar. Dat zal wat wezen als dat in kaart gebracht is.
Thailand wat ik van al mijn bekenden hoor valt wel redelijk mee, ook al is dat daar ook kut. Maar Myanmar en de situatie waar ze in zaten al. Ik hou mijn hart vastThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar stiefdochter woont dus in Bangkok, ze zei wel dat het bizar was. Heb 2 maatjes die 150 km west en oost zuidelijker wonen van Bangkok en niks gemerkt.quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar is alles goed mee hoorGelukkig.
Moe
R.I.P DTS.![]()
Stiefdochter zei wel, heel raar overal alarmen af te horen te gaan en op straat te moeten wachten na de beving en ze geen informatie van de overheid kregen de eerste 2/3 uur.quote:Lach met een schone bips![]()
jeetje eng!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Stiefdochter zei wel, heel raar overal alarmen af te horen te gaan en op straat te moeten wachten na de beving en ze geen informatie van de overheid kregen de eerste 2/3 uur.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is al beetje laat.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb gewerktquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
niet?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze zijn net als wij ook geen aardbevingen gewend daar
myanmar ligt toch op 2 tectonische platen
dus alles wat daar maar iets in de buurt zit zal dat dan toch ook meemaken?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat heb ik ook gespeeld en echt helemaal niks in vergelijking tot de echte game. Was heel snel uitgekekenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb fm 24 mobile nog wel een tijdje gespeeld vorig jaar die vond ik nog wel leuk was een beetje een retro versie.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja dat klopt, maar in Bangkok zijn ze dat niet gewend. Normaal als in Myanmar een beving is, die zijn al jaren niet zo sterk geweest als deze dan voelen ze alleen in Noord Thailand het een beetje trillen. Bizarre is dus dat ineens lijkt alsof er een directe scheur richting Bangkok bij gekomen is. Laatste keer dat ik weet zal ergens rond 2010 geweest zijn en toen was er ook alleen lichte beving in Noord Thailand. Daarom is deze wel raar.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet?
myanmar ligt toch op 2 tectonische platen
dus alles wat daar maar iets in de buurt zit zal dat dan toch ook meemaken?Lach met een schone bips![]()
Via ps plus kan ik de console versie spelen maar denk dat het niet lekker speelt met een controller.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gespeeld en echt helemaal niks in vergelijking tot de echte game. Was heel snel uitgekekenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Winnie the Pooh sokkenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:37 schreef HappyCharly het volgende:
Denk dat ik iets op Amazon moet kopenDat maakt ieder mens blij.
jou ookquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Winnie the Pooh sokkenDat maakt ieder mens blij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whhh huhquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Winnie the Pooh sokkenDat maakt ieder mens blij.
Hahaha
RandomTrust nobody![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:41 schreef maily het volgende:
[..]
jou ookHihi niet op je spoiler geklikt lekker puh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben niet achterlijk
Kuuuuut, heb nog niet eens de Vrijmibabes op de FP gekeken vandaag........quote:Lach met een schone bips![]()
2016 dacht ik??quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar in Bangkok zijn ze dat niet gewend. Normaal als in Myanmar een beving is, die zijn al jaren niet zo sterk geweest als deze dan voelen ze alleen in Noord Thailand het een beetje trillen. Bizarre is dus dat ineens lijkt alsof er een directe scheur richting Bangkok bij gekomen is. Laatste keer dat ik weet zal ergens rond 2010 geweest zijn en toen was er ook alleen lichte beving in Noord Thailand. Daarom is deze wel raar.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Snel dan... Tot over 2 minquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kuuuuut, heb nog niet eens de Vrijmibabes op de FP gekeken vandaag........![]()
Zou gewoon op de pc spelen. Tussen fm23 en 24 zit bijv weinig verschil.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Via ps plus kan ik de console versie spelen maar denk dat het niet lekker speelt met een controller.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Kan, weet ik niet. Maar niet zo krachtig in Bangkok. Want toen niks over gehoord van bekenden. Nu dus wel. Maar feit blijft wel dat ik echt mijn hart vast hou voor de mensen in Myanmar. Thailand kan wel voor zichzelf zorgen in grote mate. Myanmar niet, dat is sinds de coup alleen maar meer kommer en kwel geworden. Ben blij dat de "junta" hulp heeft ingeroepen van andere landen.quote:Lach met een schone bips![]()
En ook zal zit mijn mond vol met chips
Ik blijf kletsen als die platte handen op je blote bipsUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
Ik blijf kletsen als die platte handen op je blote bips![]()
![]()
die zijn zo lekkerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik boycot de Aldi nog immer! Dus zal nooit proeven.
en why???Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Waaromquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik boycot de Aldi nog immer! Dus zal nooit proeven.Uw ADH vitamine Worst
sinds wanneer hoor jij bij de jeugd van tegenwoordig?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
Ik blijf kletsen als die platte handen op je blote bipsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is de Ex weet jequote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
sinds wanneer hoor jij bij de jeugd van tegenwoordig?![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
sinds wanneer hoor jij bij de jeugd van tegenwoordig?
Uw ADH vitamine Worst
Morgen om 5u weer de wekker
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kaal of kammen weetjewelquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:58 schreef JustinK het volgende:
Spraakwater lest de dorst dus drinkje drankje slikje slokjeTrust nobody![]()
Nah niet erg. Maar geen zin om te slapenquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
klits klets klanderequote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
Ik blijf kletsen als die platte handen op je blote bips
van de ene bil op de andere![]()
Dan gewoon nog lekker even blijvenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nah niet erg. Maar geen zin om te slapen![]()
![]()
Flauwekul. Niet zo doen tegen mijn Greysquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:02 schreef maily het volgende:
[..]
Dan ben je ongeveer net zo vroeg wakker als @:StevenHyde
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Flauwekul. Niet zo doen tegen mijn Greys![]()
Dat zal ze lerenquote:
Romantischquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
jouw greys? ONZE greysquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Flauwekul. Niet zo doen tegen mijn Greys![]()
![]()
Nou, daar ging het even niet over maar voor jou maak ik een uitzonderingquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oké doei Kellogg’sWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Boekje luisteren
Extince een jaar of 20 terug in arnhem gezien. Typhoon als voorprogramma. Tijden veranderen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:13 schreef StevenHyde het volgende:
Extince een jaar of 20 terug in arnhem gezien. Typhoon als voorprogramma. Tijden veranderen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Weltrusten justin wij gaan op je inlopen wanneer je in dromenland bentBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:15 schreef StevenHyde het volgende:
Weltrusten justin wij gaan op je inlopen wanneer je in dromenland bent![]()
sounds like a planquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:15 schreef StevenHyde het volgende:
Weltrusten justin wij gaan op je inlopen wanneer je in dromenland bent![]()
![]()
Overtoep ik met brainpower samen met freek de jonge in edequote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:15 schreef greysbones het volgende:
Osdorp posse
hier in een soort buitensoos
In de pauze stiekem weggegaanBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
2 unlimitedquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Overtoep ik met brainpower samen met freek de jonge in ede
In de pauze stiekem weggegaan
andre hazes
golden earring
marco borsato
etc
elk jaar meifeesten
dass war einmalThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jij wint!!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
2 unlimited
andre hazes
golden earring
marco borsato
etc
elk jaar meifeesten
dass war einmalBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
die waren slechtquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:19 schreef StevenHyde het volgende:
2 unlimited ben ik wel jaloers op je hoor![]()
Verste dat ik ben geraakt is dj wipneus en pim die 2 unlimited liedje speelden in de feesttentBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
we hadden hier wel mazzel met de meifeestenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:20 schreef StevenHyde het volgende:
Verste dat ik ben geraakt is dj wipneus en pim die 2 unlimited liedje speelden in de feesttent
elk jaar 4 dagen allerlei artiesten
party animals
de dijk
dj paul
echt je kunt het zo gek niet bedenkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wel echt midden jaren 90 kneiters. Geweldig zeg. Mis die tijdquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hadden hier wel mazzel met de meifeesten
elk jaar 4 dagen allerlei artiesten
party animals
de dijk
dj paul
echt je kunt het zo gek niet bedenkenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
me 2quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wel echt midden jaren 90 kneiters. Geweldig zeg. Mis die tijd
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik mis de Hemkade MoH van vroegah beetje wel. 90'squote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wel echt midden jaren 90 kneiters. Geweldig zeg. Mis die tijdLach met een schone bips![]()
Muziek opnemen vd top40 met cassettebandjes op de radio. Heerlijke tijdBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
@Kissingbird @ kut ik weet de naam niet meerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:38 schreef StevenHyde het volgende:
Muziek opnemen vd top40 met cassettebandjes op de radio. Heerlijke tijdLach met een schone bips![]()
Duck ook niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Kibi een bandrecorder hadLach met een schone bips![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
@:kissingbird @ kut ik weet de naam niet meer![]()
![]()
![]()
![]()
@KoningWouter
Smile, it's free therapy.![]()
Moest t googlen 😉quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik mis de Hemkade MoH van vroegah beetje wel. 90'sBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wat is een bandrecorder?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Kibi een bandrecorder had
gewoon het leven leiden dat je nu ook hebtquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Merci beaucoup mon ami. Wat zou ik zonder jou moeten in het leven?
With a little help from friendsquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon het leven leiden dat je nu ook hebt
We gaan dit weekend uurtje slaap missen, ook niet zo heerlijkquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:44 schreef StevenHyde het volgende:
Ik mis ekstra weekend op vrijdagavond ook. Heerlijke radioUur weekend weg.
zoooo fucked up!!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
We gaan dit weekend uurtje slaap missen, ook niet zo heerlijkUur weekend weg.
Oeh ja dat is morgen alweerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow is dat serieus dit weekend 😅quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: