Hebben ze je op de brandstapel gegooid?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je eens in de Bible Belt zeggen
Dan kan je lachen
Superlachen misschien ook nog wel
vrouwen zijn sowieso in alles beterquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je als het emotionele vrouwen waren geweest als wereldleiders hadden we hier niet in gezeten
Ja kloptquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hebben ze je op de brandstapel gegooid?
Succesquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]is wel de bedoeling dat het net zo gaat dalen als de zetels van NSC
In b4 @Nattekatquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]is wel de bedoeling dat het net zo gaat dalen als de zetels van NSC
Dan zaten we nu nog druk kwebbelende in een koude donkere grot nootjes, kraaltjes en stukjes plant te sorteren.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je als het emotionele vrouwen waren geweest als wereldleiders hadden we hier niet in gezeten
Ik las iets over krokante boerenkool ?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:30 schreef Nizno het volgende:
besloten dat ik toch op de bank ga luieren en serietje kijken...
en twee kroketjes in de Ninja
en ook die staat op de lijstquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt
Dit is mijn geest die een FOK!account heeft.
Nu pas?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs ik ben wel klaar met die partij. Dat zegt genoeg.
ja dat was al 3 uur geledenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las iets over krokante boerenkool ?
*Omtzigt verlaat het pandquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs ik ben wel klaar met die partij. Dat zegt genoeg.
Mijn geest die hier rondwaart ?quote:
Dingdongquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt
Dit is mijn geest die een FOK!account heeft.
Ik moest er ineens weer aan denkenquote:
Dat je geest gewoon doorgaat met werken en huishoudelijke klusjesquote:
alles dat vet en gefrituurd is is een hit in de usaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar geroosterde boerenkool is toch een hit in USA?
Ik was niet zo'n figuur met onrealistisch hoge verwachtingen, ik wist waar ik op stemde.quote:
Alle grotten roze schilderenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zaten we nu nog druk kwebbelende in een koude donkere grot nootjes, kraaltjes en stukjes plant te sorteren.
Met je broek op je hoofd?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:32 schreef UitStraling het volgende:
"Twee kroketjes in een ninja"
Zou kijken deze film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |