Nopequote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Jolien??? Die heet gewoon vlassig haar toch??
Ben stomverbaasd, hoe is het mogelijk dat zoiets zolang goed blijft zitten...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
voor meer dan 1000 euro zei ze op de stream aan nephaar erin zitten
Was buiten met ook Axel. Ze lagen op de kussens in het zonnetje, Jolien, Axel, Matti en Jordy. Jolien zei het toen na veel gevis van de heren en toen ging Axel erg vervelend door met waar dan waar dan. Totdat Jane opsprong en (weliswaar lachend) riep Zendercheck!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:27 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze hebben BB gevraagd het niet uit te zenden. En dat ze het vertelde moet wel,ergens beeld van zijn ..is al tijdje terug Was buiten
Ze hangen zo onderhand in haar knieholtesquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je kunt veel van Jane zeggen maar volgens mij heeft zij echt geen extensions hoor...
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:36 schreef mario390 het volgende:
ik willte wel de dagen betje op iptv kijken stream maar de kut heeft altijd omgeschaltet op jugozender![]()
Ja dat was het inderdaad!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:36 schreef kater1 het volgende:
[..]
Was buiten met ook Axel. Ze lagen op de kussens in het zonnetje, Jolien, Axel, Matti en Jordy. Jolien zei het toen na veel gevis van de heren en toen ging Axel erg vervelend door met waar dan waar dan. Totdat Jane opsprong en (weliswaar lachend) riep Zendercheck!
Ja vond het ook wel erg lang maar ik dacht dat mooie haar heeft ze aan haar Indonesische/Braziliaanse afkomst te danken...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze hangen zo onderhand in haar knieholtes
nou zoiets moet toch juist uitgezonden worden bij BBquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:27 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze hebben BB gevraagd het niet uit te zenden. En dat ze het vertelde moet wel,ergens beeld van zijn ..is al tijdje terug Was buiten
ene kant is langer als de andere kantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Nee hoor, en die vind het ook helemaal niet erg om te gaan..quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:47 schreef Lrod01 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Jane haar verlies gaat nemen straks. Die verwacht makkelijk te kunnen winnen van Sharice.
Nou dat dusquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:48 schreef Rhosyn het volgende:
Heeft Jordy mascarra op zijn snor gesmeerd?
Hij loopt toch zo voor lul..![]()
Niet dat mij dat kan schelen
Volgens mij doet ze schietgebedjes..please laat mij gaan please please pleasequote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee hoor, en die vind het ook helemaal niet erg om te gaan..
Die zit nu achter de schelp haar mossel in te vlechten??quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
die heeft vlechtjes met kraaltjes in d'r snor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |