SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
Wil helemaal geen zomertijd, uur korter slapenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ik weer. Nog steeds niet donker![]()
EN dit weekendZomertijd
ow je wilde dat ik je hand vastpakte ipv je een glas roosvicee gafquote:
Geef dat glas roosvicee maar hier danquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow je wilde dat ik je hand vastpakte ipv je een glas roosvicee gaf
+ glas roosviceequote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als ik jou zie typen zie ik die Duitser voor me:quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ik weer. Nog steeds niet donker![]()
EN dit weekendZomertijd
Ja nee, rietjes zijn van karton.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:48 schreef Crack_ het volgende:
Roosvicee is wel lekkerlang niet op zeg. Zou dat nog steeds in glazen flessen zitten?
Pak maar m'n handquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Is het ook.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blijkt het watervaste fineliner te zijn.
Ja ik ben vrij kort van stof meestal ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ik jou zie typen zie ik die Duitser voor me:
Wochenende, scheisse arbeit, sauffen!
Rijstepap, beetje bruine suiker boter en kaneel erop en gaan met de banaanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:49 schreef mschol het volgende:
rijst kookt..
straks heb ik misschien nasi goreng te vreten
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Rijstepap, beetje bruine suiker boter en kaneel erop en gaan met de banaan
Mand!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ben vrij kort van stof meestal ja.
Dan doe je er toch tomaat sla augurk biefstuk/hamburger bovenop?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:01 schreef mschol het volgende:
[..]klinkt niet als een voedzame avondmaaltijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |