https://nos.nl/artikel/25(...)-seksuele-geaardheidquote:vandaag, 13:04
Vijf jongens in Venlo opgepakt vanwege aanval om seksuele geaardheid
De politie heeft deze week vijf jongens in de leeftijd van 13 tot 18 jaar opgepakt. Zij worden ervan verdacht dat ze in de binnenstad van Venlo een 16-jarige jongen hebben mishandeld vanwege zijn seksuele geaardheid.
Het incident vond maandagmiddag 24 februari plaats aan de Werf bij de Maas. Aanleiding was een gerucht dat over het slachtoffer werd verspreid, zegt een politiewoordvoerder bij L1 Nieuws. De jongen werd geslagen en geschopt. Hij raakte gewond, maar het is onbekend hoe ernstig. Ook kan de politie niet zeggen hoe het nu met hem gaat.
Een van de verdachten bleek een enkelband te dragen. "De verdachten zijn aangehouden en zullen zich op een later moment moeten verantwoorden bij de rechter", aldus de woordvoerder. "Alle verdachten zijn inmiddels in vrijheid gesteld. Alleen de verdachte met de enkelband zal voorgeleid worden voor de rechter-commissaris."
De politie heeft niet gezegd waarom de jongen een enkelband droeg. Ook verder wil de politie geen toelichting geven: "Omdat het slachtoffer en de verdachten allemaal minderjarig zijn, kunnen er geen verdere details worden verstrekt."
Give the guy a break man. Het buurthuis moest dicht na vernielingen en hij werd niet aangenomen bij een snuffelstage van de Lidl. Dat zijn traumatische ervaringen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ja de usual suspects, kom op man.
Zelfs met een enkelband.. wtf heeft dat ding voor nut als er blijkbaar geen alarm afgaat en hij ruim de tijd heeft met zijn (hol)maten samen te komen en iemand in elkaar te slaan?
Heeft geen rechter in Nederland ooit geoordeeld...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:46 schreef ReplaR het volgende:
"Deze jongens komen uit een cultuur waar homo's niet bestaan dus ze weten niet beter. Vrijspraak!"
Een enkelband is niet hetzelfde als volledig huisarrest. Meestal is het een gedeeltelijk huisarrest met o.a. avondklok en zo nodig een gebiedsverbod. Bij een overtreding wordt er vaak eerst gebeld maar bij duidelijke overtreding van een gebiedsverbod wordt er wel direct politie op afgestuurd.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zelfs met een enkelband.. wtf heeft dat ding voor nut als er blijkbaar geen alarm afgaat en hij ruim de tijd heeft met zijn (hol)maten samen te komen en iemand in elkaar te slaan?
Voortaan maar om de nek.quote:Een van de verdachten bleek een enkelband te dragen.
Zegt precies niemand. Waarom altijd deze rare act?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:46 schreef ReplaR het volgende:
"Deze jongens komen uit een cultuur waar homo's niet bestaan dus ze weten niet beter. Vrijspraak!"
Als de sharia straks ingevoerd wordt, krijg je hier gewoon een heldenspeld of lintje voor.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:33 schreef Buitendam het volgende:
Zegt precies niemand. Waarom altijd deze rare act?
En leg mij dan eens uit hoe dat precies in z’n werk gaat? Hoe gaat een groep van 5% van de bevolking de andere 95% onderwerpen, de grondwet afschaffen, de rechtspraak ombuigen en de sharia invoeren?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:36 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als de sharia straks ingevoerd wordt, krijg je hier gewoon een heldenspeld of lintje voor.
Dan zit je ineens in een totaal omgekeerde realiteit, omdat homo zijn nou eenmaal niet halal is (in die wereld).
Net als Joods zijn, Christen zijn of ongelovig zoals jij. Dan ga je wel anders piepen.
Als je het echt!!! wil weten moet je even de moeite nemen om dit filmpje te kijken van maar 5 minuten en dan kun je het antwoord vinden als je ook even denkt aan hoe het er in Duitsland, Engeland, Frankrijk en Zweden aan toegaat.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:48 schreef Buitendam het volgende:
En leg mij dan eens uit hoe dat precies in z’n werk gaat? Hoe gaat een groep van 5% van de bevolking de andere 95% onderwerpen, de grondwet afschaffen, de rechtspraak ombuigen en de sharia invoeren?
Wat een ongelofelijk stompzinnig dom gelul.
Je weet toch dat alleen immigranten aan potenrammen doen? (In de belevingswereld van xenofoben en racisten). Als het niet waar is, verzinnen ze er gewoon een daderprofiel bij. Never let the truth stand in the way of a good racist rant.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En leg mij dan eens uit hoe dat precies in z’n werk gaat? Hoe gaat een groep van 5% van de bevolking de andere 95% onderwerpen, de grondwet afschaffen, de rechtspraak ombuigen en de sharia invoeren?
Gebeurde dat toen door jongetjes van onder de 16 ja?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:56 schreef RedShoe het volgende:
Het potenrammen uit de jaren 80 is terug
quote:De politie heeft deze week vijf jongens in de leeftijd van 13 tot 18 jaar opgepakt.
Irrelevant voor dit topic. Past beter in de Trump reeks.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:53 schreef Tengano het volgende:
Those who refuse to learn from history will repeat the same catastrophes.
Ja vast wel.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Gebeurde dat toen door jongetjes van onder de 16 ja?
[..]
Maar goed zoals Hegel eens opmerkte: Wij leren uit de geschiedenis dat wij niet van de geschiedenis leren.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:53 schreef Tengano het volgende:
Those who refuse to learn from history will repeat the same catastrophes.
Oh ja?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Irrelevant voor dit topic. Past beter in de Trump reeks.
De quote is overigens ook onjuist.
quote:Inmiddels zijn de tijden veranderd, maar discriminatie is er volgens Djarsy nog steeds. "Op straat word ik regelmatig nageroepen. Vooral door Marokkanen van de jongere generatie. Of mag ik dat niet benoemen? Helaas accepteren veel van hen ons niet."
https://www.omroepbrabant(...)s-trapten-de-deur-in
Leuk filmpje, maar geef eens antwoord op de vraag? Dat doet het filmpje niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als je het echt!!! wil weten moet je even de moeite nemen om dit filmpje te kijken van maar 5 minuten en dan kun je het antwoord vinden als je ook even denkt aan hoe het er in Duitsland, Engeland, Frankrijk en Zweden aan toegaat.
Niet kijken is automatisch reageren met dit type antwoord:Wat een ongelofelijk stompzinnig dom gelul.
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Vrijspraak is prima.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:46 schreef ReplaR het volgende:
Als je het niet wil of kan snappen dan maakt het ook niet uit hoe ik het uitleg.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:30 schreef Buitendam het volgende:
Leuk filmpje, maar geef eens antwoord op de vraag? Dat doet het filmpje niet.
Want er wordt op doorsnee middelbare scholen niet gepest door blanke medescholieren omdat iemand homo is of lijkt te zijn? En dat giert ook nooit uit de klauwen als het slachtoffer ergens door een groepje pesters wordt gespot?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kansloze afleidingspoging om een zoveelste negatief nieuwsbericht omtrent moslimmigranten te bagatelliseren.
Je mag ‘m van mij nog 5 keer posten, maar leg gewoon eens uit hoe 5% van de bevolking de andere 95% gaat ontdoen van hun grondwet en rechterlijk systeem om de sharia in te voeren. Heel simpel.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als je het niet wil of kan snappen dan maakt het ook niet uit hoe ik het uitleg.
Het past blijkbaar niet je jouw snappertje.
Succes ermee.
Bekijk deze YouTube-video
Uhmmm nee er zijn geen berichten van groepen autochtone leerlingen met enkelbanden die homo leerlingen in elkaar slaan, helaas voor jou.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Want er wordt op doorsnee middelbare scholen niet gepest door blanke medescholieren omdat iemand homo is of lijkt te zijn? En dat giert ook nooit uit de klauwen als het slachtoffer ergens door een groepje pesters wordt gespot?
Gezien jouw postgedrag verbaast het mij niks dat je vroeger met enkelband om in groepsverband solitaire homo's in mekaar sloeg.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:07 schreef Harvest89 het volgende:
Tsja, dat deden wij vroeger ook.
Meer voorlichting zou kunnen helpen.
Nee hoor, knul. Alle autochtone pubers zijn roomblanke engeltjes (no pun intended). Ik hoop voor jou dat jouw kinderen nooit het doelwit van pesters worden zodat je te zien krijgt hoe ver dat kan gaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Uhmmm nee er zijn geen berichten van groepen autochtone leerlingen met enkelbanden die homo leerlingen in elkaar slaan, helaas voor jou.
Ik heb nooit een enkelband gehad.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gezien jouw postgedrag verbaast het mij niks dat je vroeger met enkelband om in groepsverband solitaire homo's in mekaar sloeg.
Heb je de OP wel gelezen? Er is een homo door een groep in elkaar geslagen waarvan er een blijkbaar al een enkelband heeft. Hoe jij dit een op een gelijkstelt aan Roderick en Diederick die Fleur pesten is mij een raadsel.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee hoor, knul. Alle autochtone pubers zijn roomblanke engeltjes (no pun intended). Ik hoop voor jou dat jouw kinderen nooit het doelwit van pesters worden zodat je te zien krijgt hoe ver dat kan gaan.
Ondertussen ga jij er automatisch vanuit dat het om potenrammen gaat en niet om een stel homo's die een hetero in elkaar slaan (wat op basis van het artikel zou kunnen).quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je weet toch dat alleen immigranten aan potenrammen doen? (In de belevingswereld van xenofoben en racisten). Als het niet waar is, verzinnen ze er gewoon een daderprofiel bij. Never let the truth stand in the way of a good racist rant.
Doet dat nou pijn, zo stom zijn?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ondertussen ga jij er automatisch vanuit dat het om potenrammen gaat en niet om een stel homo's die een hetero in elkaar slaan (wat op basis van het artikel zou kunnen).
Nu is de vraag waarom je daar vanuit gaat en laat dat nou om exact dezelfde reden zijn dat heel veel mensen er hier vanuit gaan dat het om een groepje allochtonen gaat. Pure statistiek.
Dus gefeliciteerd, je bent zelf net zo discriminerend bezig als waar je anderen weer op moraliserende toon van beschuldigt .
Het volk van Lot zal voor eeuwig branden in de hel.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nice tryquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:38 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Ongelofelijk, biblebeltpraktijken in het paapse.
Het is niet slechts 5%. Zo is onder scholieren de Islam al de populairste religie en is van jongeren tussen de 15 en 18, 15% Islamitisch (bron). Dat brengt ons weer terug bij de vraag waarom je de Islam en moslims altijd probeert te verdedigen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeer benieuwd naar de cijfers van homo's die hetero's in elkaar slaanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ondertussen ga jij er automatisch vanuit dat het om potenrammen gaat en niet om een stel homo's die een hetero in elkaar slaan (wat op basis van het artikel zou kunnen).
Nu is de vraag waarom je daar vanuit gaat en laat dat nou om exact dezelfde reden zijn dat heel veel mensen er hier vanuit gaan dat het om een groepje allochtonen gaat. Pure statistiek.
Dus gefeliciteerd, je bent zelf net zo discriminerend bezig als waar je anderen weer op moraliserende toon van beschuldigt .
Op het moment dat ik vraag hoe dat 5% van je bevolking het voor elkaar gaat krijgen om de andere 95% te onderwerpen aan de sharia ben ik niet de islam aan het verdedigen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is niet slechts 5%. Zo is onder scholieren de Islam al de populairste religie en is van jongeren tussen de 15 en 18, 15% Islamitisch (bron). Dat brengt ons weer terug bij de vraag waarom je de Islam en moslims altijd probeert te verdedigen?
Krijg jij betaald voor dit soort wegpoetserij?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee hoor, knul. Alle autochtone pubers zijn roomblanke engeltjes (no pun intended). Ik hoop voor jou dat jouw kinderen nooit het doelwit van pesters worden zodat je te zien krijgt hoe ver dat kan gaan.
Kleurtje.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is niet slechts 5%. Zo is onder scholieren de Islam al de populairste religie en is van jongeren tussen de 15 en 18, 15% Islamitisch (bron). Dat brengt ons weer terug bij de vraag waarom je de Islam en moslims altijd probeert te verdedigen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |