Hm, ik heb het idee dat introvertie niet het enige probleem is bij Gio en Hinke.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:27 schreef W00fer het volgende:
[..]
Stille wateren hebben diepe gronden. Ik heb genoeg introverte dames gedate om te weten dat er van alles in het koppie speelt maar ze het gewoon voor zich houden.
Niet iedereen vervuild de wereld continu met zinloos gezever.
Ik dacht als extravert altijd wat irritant dat het zo stil is maar ik heb geleerd dat je waffel openen de wereld niet perse sneller laat gaan
Contractueel zal dat niet mogen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:08 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Lijkt me voor de tv ook best leuk om eens te zien, als er een keer iemand nee zegt.
Er was toch ook een keer een stel die elkaar al kenden? Of zelfs al gedate hadden?quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:33 schreef W00fer het volgende:
[..]
Contractueel zal dat niet mogen.
Hele tv circus erheen. Locatie gehuurd en dan na 5 min gaan
Ik denk trouwens dat het in al die seizoenen ook wel eens is gebeurd dat de bruid en bruidegom elkaar per ongeluk al zagen. Of dat er iemand iets zag en doorlulde. Het is geen fort knox die locaties natuurlijk.
Ik geloof ook niet in enorme verschillen. Maar idd 2 doodstille mensen lijkt me lastig. Maar als ze verliefd zijn past het misschien perfect. Ze begrijpen elkaar.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:30 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik betwijfel of Hinke wel uit de verf komt als je wel een kletskous of machoman a la Olof voor haar neus had gezet. Als het zo simpel was...
Overigens spreekt Eveline zichzelf wel tegen. Zij zegt opposites attract werkt niet maar 2 koppige mensen of 2 stillen versterkt elkaar ook niet perse. Kan ook flink botsen zoals we in eerdere seizoenen zagen.
Dat zeg ik. Sollicitatiegesprekquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:37 schreef Shii het volgende:
Hinke is wel erg van het uithoren zeg. pffffff....
Ik zit me af te vragen: zou er eentje van deze twee heel anders geweest zijn bij de castingdagen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:38 schreef Perrin het volgende:
Pijnlijk die interactie tussen Hinke en Giovanni.
Vreselijk idd.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:39 schreef Ronald het volgende:
Godver die Hinke![]()
Speciaal ff dit topic opgezocht of er nog meer mensen verwonderd aan het kijken waren, tering wat een HR interview is dat zeg
Ja same. Dat dit kan.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:39 schreef Ronald het volgende:
Godver die Hinke![]()
Speciaal ff dit topic opgezocht of er nog meer mensen verwonderd aan het kijken waren, tering wat een HR interview is dat zeg
Denk dat ze beiden het slechtste in elkaar naar boven brengen? Gio kruipt zijn mentale schuilkelder in en Hinke transformeert in die b*tch van HR.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen: zou er eentje van deze twee heel anders geweest zijn bij de castingdagen?
Of zouden die experts echt denken: Die Hinke krijgt hem wel aan het praten? Felle lamp erop, duimschroeven....quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen: zou er eentje van deze twee heel anders geweest zijn bij de castingdagen?
Nou, heel eerlijk gezegd..hij geeft absoluut wel een stuk diepgang, maar ze is zo bezig met haar sollicitatiegesprek, dat ze daar volledig aan voorbij gaat.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Denk dat ze beiden het slechtste in elkaar naar boven brengen? Gio kruipt zijn mentale schuilkelder in en Hinke transformeert in die b*tch van HR.
Dit.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Denk dat ze beiden het slechtste in elkaar naar boven brengen? Gio kruipt zijn mentale schuilkelder in en Hinke transformeert in die b*tch van HR.
De gemiddelde gebekte man zou na 3 vragen snerend vragen of ze eens kan stoppen met dit verhoor.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:42 schreef Shii het volgende:
Ik moet denken aan het nummer: 'Wat ben je stil waar denk je aan".
Alles moeten verklaren, wat je denkt, doet, voelt...
Gio denkt straks vast: "Laat mij maar alleen!"quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:42 schreef Shii het volgende:
Ik moet denken aan het nummer: 'Wat ben je stil waar denk je aan".
Alles moeten verklaren, wat je denkt, doet, voelt...
Hopelijk zit er nu ergens een leuke, rustige vrouw te kijken die een DM stuurt als dit programma af is.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:44 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Gio denkt straks vast: "Laat mij maar alleen!"
Ik had daar echt wel serieus iets van gezegd tijdens een date. Het is geen kruisverhoor, jezus.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De gemiddelde gebekte man zou na 3 vragen snerend vragen of ze eens kan stoppen met dit verhoor.
Ja dat kost de volgende, hopelijk wél invoelende en geduldige partner, flink wat moeite om het een beetje recht te breien.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:44 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Gio denkt straks vast: "Laat mij maar alleen!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |