Ik vind t eerlijk gezegd nogal een gladjakker die open deuren aan het intrappen is.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:35 schreef Dazalbest1 het volgende:
Ik vind die Lennart als vervanger van Patrick nou ook niet echt een succes.....
Hij zal z'n werk vast goed doen maar dat eentonige komt op TV niet zo best over
Mee eens, je zal als psychisch kwetsbaar persoon maar bij zo'n debiel terecht komen.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:42 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik vind t eerlijk gezegd nogal een gladjakker die open deuren aan het intrappen is.
Bij Lennart? Die snap ik even niet. Die koppelt mensen.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Mee eens, je zal als psychisch kwetsbaar persoon maar bij zo'n debiel terecht komen.
Ja, op papier.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij Lennart? Die snap ik even niet. Die koppelt mensen.
Dat kwam even totaal ongeloofwaardig over, ja.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Femke vond het ineens weer goed.
Waarom? Omdat ze de dagen nog moet volmaken met hem. Dus ze houdt de sfeer goed en zit de tijd uit.
quote:Op donderdag 17 april 2025 09:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht de eerste aflevering "Waar ken ik die toch van?"
O wacht............
Dat is 4 seizoenen op eeen rij met een "bekende".
Ik keek later met de ondertiteling aan omdat het geluid uit stond om de baby naar bed te krijgen, dus toen kwam ik hier ook achter jaquote:Op donderdag 17 april 2025 18:34 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar het blijkt Winssen te zijn.
Ik vermoed eerder licht autistisch. Als je ziet hoe hij moet schakelen in een nieuwe omgeving, wat hij zelf ook aangeeft. En de houterigheid en zijn mimiek soms.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb zelfs al een paar keer gedacht dat Giovanni heel licht verstandelijk beperkt isHij is in ieder geval veel te simpel voor Hinke, dat gaat hem nooit worden natuurlijk.
Bram lijkt me een nuchtere gozer die voor je door het vuur gaat. Waarom die aan zo’n havermelkfiguur wordt gekoppeld vind ik onbegrijpelijk. Ik zie geen enkel raakvlak. Ze lijken ook amper interesse in elkaar te hebben.quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap echt niet waarom zowel Bram als Giovanni een tamelijk pittige vrouw hebben gekregen. Een complete mismatch.
Hinke lijkt me een kleine kenau.Hoe koppelen ze dat aan Giovanni?
Hebben ze dan zo weinig aanmeldingen om het qua leeftijd te laten slagen?
Het leek dit seizoen beter gekoppeld, maar dat was dan puur qua uiterlijk.
Geef me dan maar een seizoen met scheve matches qua uiterlijk dan scheve matches wbt karakter.
Zouden er dan geen lieve, ietwat verlegen vrouwen in die leeftijdscategorie zijn die aan dit programma mee willen doen? Bram koppel je toch aan een lieve vrouw. Gio idem dito.quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:08 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Bram lijkt me een nuchtere gozer die voor je door het vuur gaat. Waarom die aan zo’n havermelkfiguur wordt gekoppeld vind ik onbegrijpelijk. Ik zie geen enkel raakvlak. Ze lijken ook amper interesse in elkaar te hebben.
Misschien vinden de "experts" het wel een goed idee om een meegaande man aan een dominante vrouw te koppelen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap echt niet waarom zowel Bram als Giovanni een tamelijk pittige vrouw hebben gekregen. Een complete mismatch.
Hinke lijkt me een kleine kenau.Hoe koppelen ze dat aan Giovanni?
Hebben ze dan zo weinig aanmeldingen om het qua leeftijd te laten slagen?
Het leek dit seizoen beter gekoppeld, maar dat was dan puur qua uiterlijk.
Geef me dan maar een seizoen met scheve matches qua uiterlijk dan scheve matches wbt karakter.
Alsof zij gelukkig wordt met Gio. Alsof Gio gelukkig wordt van zo’n kattenkop.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:41 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Misschien vinden de "experts" het wel een goed idee om een meegaande man aan een dominante vrouw te koppelen.
Zo'n Gio heeft natuurlijk ook wel een beetje (bege)leiding nodig
Ik weet het niet. Ik ken best wat stellen waarvan de één gruwelijk onder de plak zit en dat wel prima vindt. Sommige mensen hebben dat gewoon nodig, iemand die vertelt wat ze moeten doenquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof zij gelukkig wordt met Gio. Alsof Gio gelukkig wordt van zo’n kattenkop.
Die vader helemaal blij dat zijn zoon ook liefdesgeluk vindt.
Máár ik hoop dan maar weer dat deze mensen na de serie leuke reacties online krijgen, waar iets kan ontstaan.
Ja daar heb je wel gelijk in, die stellen ken ik ook.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:59 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik ken best wat stellen waarvan de één gruwelijk onder de plak zit en dat wel prima vindt. Sommige mensen hebben dat gewoon nodig, iemand die vertelt wat ze moeten doen
Ik niet, en jij ook niet denk ik, maar iedereen is anders, en sommigen zijn meer anders dan anderen
Ik zou eerlijk gezegd ook wel een beetje geïrriteerd worden van het gebrek aan intiatief. Dan kan het nog zo'n goede jongen zijn,maar dat gaat hem niet worden.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in, die stellen ken ik ook.
Maar deze vrouwen vinden deze mannen niks. Is ook sneu gewoon om te zien. Of misschien zijn ze opgelucht dat het dan niks wordt.
Hij heeft geen relatie, hij doet mee aan een tv-programma.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat zijn zoon misschien eindelijk een relatie heeft.
Lijkt me moeilijk als je zoon van bijna dertig forever single lijkt te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |