Hij had nou niet echt z’n best gedaan op z’n outfit. Die vader dan. Wat een treurnis, een zigeuner en een kast homo als ouders.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Giovanni. “Heb je al geprobeerd om opnieuw op te starten.”![]()
En die arme vader die helemaal volschietomdat zijn zoon bijna 30 is en vermoedelijk zelden een vriendin heeft gehad.
De variatie is reuze.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:44 schreef Document1 het volgende:
[..]
Hij had nou niet echt z’n best gedaan op z’n outfit. Die vader dan. Wat een treurnis, een zigeuner en een kast homo als ouders.
Ja precies.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De variatie is reuze.
De botox vrienden van Femke. De volksbuurt vrienden van Bram. De soepjurk zussen van Eva.
Waren die botox dames niet de vrienden van Olofquote:Op woensdag 16 april 2025 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De variatie is reuze.
De botox vrienden van Femke. De volksbuurt vrienden van Bram. De soepjurk zussen van Eva.
Allebei was het een aanbod van mensen rechtstreeks uit de kliniek.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Waren die botox dames niet de vrienden van Olof
Ik dacht de eerste aflevering "Waar ken ik die toch van?"quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Dennis gaat er over 2 dagen mee stoppen als er nog geen sex is geweest.
???quote:Op donderdag 17 april 2025 09:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht de eerste aflevering "Waar ken ik die toch van?"
O wacht............
Dat is 4 seizoenen op eeen rij met een "bekende".
Verschrikkelijk, die vader, wat een jankbal. Omdat je zoon meedoet aan een tv-programma... Vast doodgoede mensen, maar wat een simpel volk.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Giovanni. “Heb je al geprobeerd om opnieuw op te starten.”![]()
En die arme vader die helemaal volschietomdat zijn zoon bijna 30 is en vermoedelijk zelden een vriendin heeft gehad.
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar het blijkt Winssen te zijn.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoorde ik nou goed dat Bram in Winsum woont en in Beuningen bij de brandweer zit? Dat is toch 250km bij elkaar vandaan?
Ik denk dat Bram een doodgoeie jongen is, maar ben idd bang dat ie een beetje te simpel is voor Hinkequote:Op donderdag 17 april 2025 11:20 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, die vader, wat een jankbal. Omdat je zoon meedoet aan een tv-programma... Vast doodgoede mensen, maar wat een simpel volk.
Ik vind Eva te dominant voor lieve Bram.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:36 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ik denk dat Bram een doodgoeie jongen is, maar ben idd bang dat ie een beetje te simpel is voor Hinke
Omdat zijn zoon misschien eindelijk een relatie heeft.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:20 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, die vader, wat een jankbal. Omdat je zoon meedoet aan een tv-programma... Vast doodgoede mensen, maar wat een simpel volk.
Oh, Gio bedoelde ik natuurlijkquote:Op donderdag 17 april 2025 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Eva te dominant voor lieve Bram.
Ik vind Hinke te dominant voor rustige Gio.
Ik snap de combinaties ook weer helemaal niet.
Oh dat zou betekenen dat de afstand tussen Eva en Bram geen punt is.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoorde ik nou goed dat Bram in Winsum woont en in Beuningen bij de brandweer zit? Dat is toch 250km bij elkaar vandaan?
Ik zei het al in het Videolandtopic, maar op de vraag wat Hinke zoekt, somden die vriendinnen op de bruiloft al van alles op wat Gio niet is.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:36 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ik denk dat Bram een doodgoeie jongen is, maar ben idd bang dat ie een beetje te simpel is voor Hinke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |