Ik neem aan dat dit over Femke gaatquote:
Ik wilde niet zeggen dat het maar een simpele kapper is. Maar nu doe ik het toch.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:52 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Ik vind die Dennis ook wel een erg irritant mannetje, eerlijk gezegd. Knap als je het daarmee kunt volhouden
quote:
Paar seizoenen terug waren er toch die 2 jongere jongens?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben bang dat de twee mannen eindigen in een vriendschap.
Jammer. Zou een succesvol mannelijk stel wel leuk vinden.
Sonny en Dylan.quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Paar seizoenen terug waren er toch die 2 jongere jongens?
Die waren schattig.
Jaquote:
Ik trek het af en toe ook slecht. Doe gewoon normaal iedereen kan morgen ziek worden, arm, dakloos of in de bajes.quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dennis is een verwend klein kind.
Nee, niet echt.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:50 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik trek het af en toe ook slecht. Doe gewoon normaal iedereen kan morgen ziek worden, arm, dakloos of in de bajes.
Is geen spoiler. Ik heb het erover dat diverse deelnemers alleen maar pronken met hun succes.quote:
Met alles eigenlijk wel eens. Behalve dat ik Peter niet zo leuk voor Mariska vind.quote:Op dinsdag 29 april 2025 08:57 schreef TheVulture het volgende:
Mariska en Peter zie ik als enigen bij elkaar blijven.En heel misschien Joey en Svea, maar vooral hij lijkt me teveel een flierefluiter.
Eva is te bitchy en zurig voor Bram, Marcella is te suf en zurig voor Bjorn.
Olof is veel teveel met zichzelf bezig als brulaap op de rots, en Stefan is te nuchter en serieus voor decadente Dennis.
Edit: oh ja Hinke en Gio vergeten, maar hoe ontwapenend ik hem ook vind. Die is totaal niet toe aan een relatie, laat staan met zo'n coach als vrouw
Ik kan het woord "shizzle" niet meer horen bij Peterquote:Op dinsdag 29 april 2025 09:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met alles eigenlijk wel eens. Behalve dat ik Peter niet zo leuk voor Mariska vind.De grapjes vorige week donderdag. Ze reageert ook niet tot hij het corrigeert.
En ik vind hem niet erg hetero overkomen. Beetje autistisch zelfs in z’n gedrag. Zijn stugheid en uitdrukking in het gezicht vaak. Ik gun haar wat leukers. (En dat gewauwel over het eten. Man.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |