quote:Op woensdag 23 april 2025 09:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik las trouwens dat Femke ooit iets met Guido Weijers gehad schijnt te hebben, dus qua ogen zou het haar type wel moeten zijn
Ja dit is wel qua matching een carcrash die een blinde nog aan zag komen... die jongen is gewoon nog nooit op de verharde weg geweest, die had je hiervoor nooit moeten selecteren.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wie deze combinatie heeft gemaakt. Ze komen op castingdagen. (Is Hinke daar wat liever geweest dan we nu zien?) Wie is de eerste geweest die dit daarna heeft voorgesteld? Ik zie die Anne er wel voor aan. Dat vind ik altijd de domme van het team.
quote:Op woensdag 23 april 2025 09:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dit is wel qua matching een carcrash die een blinde nog aan zag komen... die jongen is gewoon nog nooit op de verharde weg geweest, die had je hiervoor nooit moeten selecteren.
Society girl.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Een voetballer en Guido Weijers. Apart.
Die moet gewoon lekker in world of warcraft of op eeen cosplay event een meisje scoren van 22.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dit is wel qua matching een carcrash die een blinde nog aan zag komen... die jongen is gewoon nog nooit op de verharde weg geweest, die had je hiervoor nooit moeten selecteren.
Of ze selecteren wat de leukste TV oplevert?quote:Op woensdag 23 april 2025 09:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wie deze combinatie heeft gemaakt. Ze komen op castingdagen. (Is Hinke daar wat liever geweest dan we nu zien?) Wie is de eerste geweest die dit daarna heeft voorgesteld? Ik zie die Anne er wel voor aan. Dat vind ik altijd de domme van het team.
Ja dat hebben we met Femke en Olof.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of ze selecteren wat de leukste TV oplevert?
Dit dus, zo'n Plausibel-grietquote:Op woensdag 23 april 2025 09:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die moet gewoon lekker in world of warcraft of op eeen cosplay event een meisje scoren van 22.
En dan samen lekker gamen en tafeltennissen en handjes vasthouden.
Ja ik vind het voor die jongen echt oprecht sneu... zij redt zich uiteindelijk wel maar deze jongen hadden ze hier echt niet aan moeten blootstellen...quote:Op woensdag 23 april 2025 09:34 schreef Perrin het volgende:
Nee Gio heeft straks een goede psychotherapeut nodig om dit een plekje te geven.
schildpad in winterslaapquote:Op woensdag 23 april 2025 09:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ontken ik ja.
Ze wil diepgang. Ze ziet nul.
Er komt niks van hem uit. Hij slaat alleen maar dicht.
En yt niveau van de vragen of dingen die hij zou willen doen op de huwelijksreis:
"Wat voor huis wil je?" en de activiteit "Uh... tafeltennis of zo?"
Dat het voor Gio een heel avontuur is snap ik, dat ziet iedereen. En het lijkt me een hele lieve jongen, die geen vlieg kwaad doet. maar dit is toch niks voor haar? Die liggen qua communicatie level echt mijlen ver uit elkaar.
En als je Gio de schildpad noemt, dat zie ik. Maar zeker niet het doortastende
Nou dat. Dit soort programma's voelen nooit echt oprecht richting de deelnemers, want t draait nog steeds om TV maken. Boer zoekt vrouw, married at first sight, first dates etc etc.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of ze selecteren wat de leukste TV oplevert?
Ik weet niet of ze echt onaangenaam is, maar het lijkt wel of ze zo onzeker is dat ze maar terugvalt op wat ze kent: haar werk..quote:Op woensdag 23 april 2025 10:22 schreef Chanel5 het volgende:
Die Hinke vind ik een onaangenaam persoon, ze ondervraagt en blijft drammen en doorvragen.
Bij BZV was ik nog zo naïef om te denken dat dat wel nog integer gemaakt werd.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat. Dit soort programma's voelen nooit echt oprecht richting de deelnemers, want t draait nog steeds om TV maken. Boer zoekt vrouw, married at first sight, first dates etc etc.
Het is in ieder geval aan de boeren wie ze willen.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij BZV was ik nog zo naïef om te denken dat dat wel nog integer gemaakt werd.
Svea geilt al vanaf het huwelijk.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:17 schreef DKUp het volgende:
De kop is er al af….
Wat heerlijk makkelijk deze twee….
@:Pisces29
Hinke en Gio vind ik echt geen normale “we kijken ook naar kijkcijfers” meer.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:16 schreef S_E het volgende:
[..]
Het is in ieder geval aan de boeren wie ze willen.
Hinke en Gio zijn gewoon gekoppeld vanwege het drama. Een blind paard kan zien dat dat niet gaat werken.
Sommige mensen doen niet zo moeilijk over seks. Ze waren waarschijnlijk ook met elkaar naar bed gegaan als ze elkaar in de kroeg tegengekomen waren.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Svea geilt al vanaf het huwelijk.Makkelijk stel wel.
Van mij mogen ze.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:39 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Sommige mensen doen niet zo moeilijk over seks. Ze waren waarschijnlijk ook met elkaar naar bed gegaan als ze elkaar in de kroeg tegengekomen waren.
Inderdaad. Wel een verademing tussen alle drama en ongemakkelijkheidquote:Op woensdag 23 april 2025 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze.Ik vind het wel leuk om twee mensen te zien waar geen drama of onzekerheid is. Hopelijk blijft het zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |