SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
alleen maar positief toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:37 schreef Ama het volgende:
Ik kreeg dus gisteren of eergisteren die brief dat ik over een maand naar de chirurg kan in het ziekenhuis.
Ik denk dat mijn lichaam dacht dat gaan we lekker niet doen want het laat ineens allemaal zo snel los, ook gewoon ineens sinds 1 (of 2?) dagen.
ik las lego-stokje en dacht, he?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fijn dat Schol even het Lapo-stokje heeft overgenomen
Alles legoquote:
Lekkere loonadministratie. You have one job ..quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Salaris is weer eens laat deze maandzou wel fijn zijn zo voor het weekend.
Zal straks wel weer iets komen dat als de laatste dag van de maand op een maandag is, de maand 31 dagen heeft en er een gedeeltelijke zonsverduistering is dat de betaling later is.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:44 schreef kwiwi het volgende:
Salaris is weer eens laat deze maand zou wel fijn zijn zo voor het weekend.
altijd met dat soort dingenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat sowieso.De timing is alleen wel weer bijzonder.
Huh, wat vervelend.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Salaris is weer eens laat deze maandzou wel fijn zijn zo voor het weekend.
Kan ook de tafeltenniscompetitie weer gaan opstarten want we hoeven geen nieuwe dingen meer gaan doen op het werk dus dan kunnen mijn teams naar huis toe.
Ja, zeker omdat nog niemand echt geïnformeerd is wat er dan wel gaat gebeuren. Niet echt een manier om met mensen om te gaan, maar het is wel duidelijk wat de opdracht van nieuwe management is.quote:
Staat er wel ergens vastgelegd wanneer het salaris uiterlijk gestort moet worden?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, zeker omdat nog niemand echt geïnformeerd is wat er dan wel gaat gebeuren. Niet echt een manier om met mensen om te gaan, maar het is wel duidelijk wat de opdracht van nieuwe management is.
Voor het eind van de maand sowieso. Zal zich vast wel vanzelf oplossen, maar af en toe heb ik het idee dat het gewoon beleid is om mensen langzaam te ontmoedigen om hier te blijven werken zodat ze zelf vertrekken.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Staat er wel ergens vastgelegd wanneer het salaris uiterlijk gestort moet worden?
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor het eind van de maand sowieso. Zal zich vast wel vanzelf oplossen, maar af en toe heb ik het idee dat het gewoon beleid is om mensen langzaam te ontmoedigen om hier te blijven werken zodat ze zelf vertrekken.
Ik ga me er niet teveel van aantrekken; als ze van me af willen mogen ze goed aanbod doen en anders keten ik me gewoon vast aan mijn bureaustoel.
Ben benieuwd nu. Wel verleidelijk om er hele tijd aan te gaan zitten maar moet ik niet doen.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Stromen de hersenen naar beneden
Als dat zo was had ik ook wel een veel betere gaming laptop gekocht.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kwist niet dat je een game fanaat was
Nou ja je hebt voor een reden een gamepc of het waren plannen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Als dat zo was had ik ook wel een veel betere gaming laptop gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |