Mijn vriendin ook niet hoor, die is daarin heel bepalend. Je kunt X tijd komen of nietquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]Zulke dingen heb ik geen last van zonder familie in de buurt.
Mijn buurvrouw doet het altijd zo: die zegt, iedereen mag vandaag tussen 9u en 22u langskomen. Maar je weet dan dus niet hoeveel en wanneer mensen langskomenDaar kan deze autist niet mee omgaan hoor
Doe het zelf maarquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:25 schreef mschol het volgende:
[..]
voor een vakantiebaantje was het leuk, tot ze maar van een scholier vonden dat die netzoveel productie moest draaien als de ervaren rotten in het vak(en ja, dan werd je dus samen geroepen in een ruimte dat de performance omhoogmoest enzo)
toen was ik er ook wel klaar mee
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Tokquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een collega (andere afdeling) had per ongeluk 'vliegende kip' i.p.v. vliegende keep getypt.![]()
Ja, ik ben geestelijk 3, want ik vind dat hilarisch
Word je dan weggestuurd als je later komt?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn vriendin ook niet hoor, die is daarin heel bepalend. Je kunt X tijd komen of niet
*Nipt aan koffie. Bedankt voor de koffie ciao.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
Ja mijn vader komt zondagochtend nog langs maar die is altijd zo snel weer weg.
ja precies, en de ervaren rotten in het vak die vonden het ook niet kunnen dat je zo behandeld werdquote:
alssie je tv maar niet slooptquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
Ja mijn vader komt zondagochtend nog langs maar die is altijd zo snel weer weg.
zozo, die laat het breed hangenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:28 schreef Koen66 het volgende:
Zo, thuis (daarstraks deed ik een bakkie bij de Shell)
tis een luxepoesquote:
heeft de hele week op droog brood geleefd voor dat bakkie bij de shellquote:
Ja, bizar hoe soms mensen worden behandeld in een organisatie.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:28 schreef mschol het volgende:
ja precies, en de ervaren rotten in het vak die vonden het ook niet kunnen dat je zo behandeld werd
Was het rijden ff zat toen ik in de buurt van Leiderdorp wasquote:
Geld klotst tegen de plinten in huize Koensquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:28 schreef Koen66 het volgende:
Zo, thuis (daarstraks deed ik een bakkie bij de Shell)
mja, voor jou tig andere in zo'n mega organisatiequote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bizar hoe soms mensen worden behandeld in een organisatie.
Het gevolg is dat er mensen weglopen
Hij heeft ook onlangs een huis gekocht in Dubaiquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geld klotst tegen de plinten in huize Koens
Zelfs na een cruise was het nog niet opquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geld klotst tegen de plinten in huize Koens
Totdat de tijden keren en ze geen mensen meer kunnen vindenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:30 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, voor jou tig andere in zo'n mega organisatie
Toe maarquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij heeft ook onlangs een huis gekocht in Dubai
je kan altijd je mede KSC'ers wat toeschuiven zodat zij wat leuks kunnen doen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zelfs na een cruise was het nog niet op
Uit eten bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:32 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan altijd je mede KSC'ers wat toeschuiven zodat zij wat leuks kunnen doen?
Zwart ....quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zelfs na een cruise was het nog niet op
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uit eten bijvoorbeeld.
Dat doe ik nog niet voldoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |