Ja, prachtigquote:
tattoesquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
Ja als ik bloemetjes op mezelf ga lopen tekenen is het misschien tijd om eens naar huis te gaan.
aan het weekend ?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig.. Een soort van
galgjequote:
Voor minder dan 240 kilo doen we het nietquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mi-ni-maal
Misschien nog wel 200 kg.
@:dud0r FBB wat zeg jij?
die brokken zijn voor jou?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:36 schreef Ama het volgende:
Oeh ¤10 euro korting bij ¤50 euro. Meteen 10 kg brokken gekocht en nog wat spul voor de kat.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Blijkt het watervaste fineliner te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check dat lijnwerk dan.
ahhhhh, wel goede om op te bezuinigen opzichquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet meer. Want bezuinigingen. En toen bood ik aan om het te doen. Maar zoveel zijn het er niet. Maar ze staan in van die hydrocultuurbakken, dus er gaat per plant meteen zo'n tien liter in.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]die blow outsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check dat lijnwerk dan.
Baby darling doll face honey
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:37 schreef Ama het volgende:
Helaas heb ik nu even geen LEGO geld want damn veel korting. Oh op Amazon trouwens. Net als wat ik hierboven zei.
mijn moeder vond het nodig om te zeggen 'weet je dat dit permanent is!?!?!' bij eerste tattooquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blijkt het watervaste fineliner te zijn.
jammer dat t op de huid nooit permanent isquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blijkt het watervaste fineliner te zijn.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
jammer dat t op de huid nooit permanent is
Ligt eraan hoe snel de pleuris uitbreekt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
wrom noemt iemand jou eng?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nizno ik ben vandaag eng genoemd, kom me troosten
Ja de timing is wel erg matig want ik zie allemaal dingetjes die ik vet graag wil. Knight Bus enz.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:38 schreef mschol het volgende:
[..]maar nee, mag van mijzelf 'geen' geld uitgeven
"Waaaaaaaat??quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn moeder vond het nodig om te zeggen 'weet je dat dit permanent is!?!?!' bij eerste tattoo
nog altijd spijt dat ik daar niet super dramatisch op heb gereageerd
Ze snapte niet wat ik in mn gezicht had, dat was eng. Pussykind dusquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom noemt iemand jou eng?
eerst antwoorden voor ik bij je in de buurt durf te komen
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze snapte niet wat ik in mn gezicht had, dat was eng. Pussykind dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |