Ik ga een kast ombouwen tot kattenbakkenkastquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vertel prutser, wat ga je doen?
kattenbakkenkast?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga een kast ombouwen tot kattenbakkenkast
Das een mooi woordquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga een kast ombouwen tot kattenbakkenkast
je gaat katten bakken in een kastquote:
Kunnen ze dan ook kakken daar, in de kattenbakkenkakkast?quote:
In de kattenbak, graagquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kunnen ze dan ook kakken daar, in de kattenbakkenkakkast?
verhip!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat noemen we een Microwave in Holland
Aha, dus ze mogen er wèl kakken, dan is het een kattenbakkenkakkastquote:
ah zo. Dus als de katten naar de plee moeten, hoe komen ze in de kast? Komen ze ook uit de kast? vragen vragenquote:
Met een kattenkastluikjequote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah zo. Dus als de katten naar de plee moeten, hoe komen ze in de kast? Komen ze ook uit de kast? vragen vragen
ahaquote:
De functie van de bak blijft hetzelfde, dus kak toevoegen aan de naam is niet nodig.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aha, dus ze mogen er wèl kakken, dan is het een kattenbakkenkakkast
Daar pruts ik dus een oplossing voorquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah zo. Dus als de katten naar de plee moeten, hoe komen ze in de kast? Komen ze ook uit de kast? vragen vragen
De behoefte om de behoefte te volgen is niet aanwezigquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geactiveerd door een 360 camera van Ali
Ik dacht meer als toegangscontrole.. Zodat alle andere creepy creepers in jouw huis er niet in kunnenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:49 schreef D. het volgende:
[..]
De behoefte om de behoefte te volgen is niet aanwezig
Niet nodig, wij gaan gewoon naar het toiletquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik dacht meer als toegangscontrole.. Zodat alle andere creepy creepers in jouw huis er niet in kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |