Noedelsoep met paksoi en dumplingsquote:
owjjj op de voorruit? Ik heb er eentje maar die werkt dus niet. Omdat ik CarPlay gebruik en blijkbaar als je carplay gebruikt doet de camera het niet en vice versa. Stom gedoe!!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Had wat pech gehad de laatste tijd met mijn auto's .. 3 stuk achter elkaar.. Nu heb ik een heel piepklein autotje. maar binnenkort met een 360 graden camera systeem
Hier een ovenschotel van aardappelschijfjes, courgette schijfjes, rode ui, tijm, italiaanse kruiden, zout, peper en feta.quote:
Hmm heb je dat weleens gegoogled ? Misschien settings? Bij mij kan het allebij.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
owjjj op de voorruit? Ik heb er eentje maar die werkt dus niet. Omdat ik CarPlay gebruik en blijkbaar als je carplay gebruikt doet de camera het niet en vice versa. Stom gedoe!!!!
Huh? Zoveel camera's? why why why?? Wat ga je ermee doen, een dashbord maken? Doen ze het alleen als je auto het doet?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm heb je dat weleens gegoogled ? Misschien settings? Bij mij kan het allebij.
En nee, niet op mijn voorruit, zo goed als onzichtbaar in de grill, spiegels en kentekenplaathouder..
Oh ja jij had zoveel gedoe met je auto's!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Had wat pech gehad de laatste tijd met mijn auto's .. 3 stuk achter elkaar.. Nu heb ik een heel piepklein autotje. maar binnenkort met een 360 graden camera systeem
Een soort groenteprutquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat klinkt goed.. wat zit er in de dummies?
Oehhquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hier een ovenschotel van aardappelschijfjes, courgette schijfjes, rode ui, tijm, italiaanse kruiden, zout, peper en feta.
Heel erg lekker!
Lang geleden is datquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel soms koop ik het nog wel eens
Die doos heb ik hier ook. Tijd terug alles bij mijn moeder weggehaald. Nu ook de dozen weer die ik had toen ik kind was
Nee, dan kun je met parkeren (of onderweg) om je heen kijken.. (Al is mijn auto nu zo klein dat ik ook mijn hoofd aan de andere kant uit het raam kan stekenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Huh? Zoveel camera's? why why why?? Wat ga je ermee doen, een dashbord maken? Doen ze het alleen als je auto het doet?
45 km autootje?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, dan kun je met parkeren (of onderweg) om je heen kijken.. (Al is mijn auto nu zo klein dat ik ook mijn hoofd aan de andere kant uit het raam kan steken)
Zoals ik al zei, nutteloos... maar ik vind het gaaf, mezelf een cadeautje gegeven
Of je hebt de dingen door elkaar gehaald en staat nu in iemands woonkamerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze hadden de parkeergarage niet moeten behangen?
Lang verhaal kort.. afgeschreven.. nèt na de garantie, motorprobleem dat niet te herstellen was voor de waardequote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
45 km autootje?
Wat is er met je nieuwe gebeurd
Kutquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lang verhaal kort.. afgeschreven.. nèt na de garantie, motorprobleem dat niet te herstellen was voor de waarde
quote:
Ik ging van een C4 naar een C6, da's goed bevallenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Das nog zacht uitgedrukt. Kocht dat ding omdat mijn c3 na 15 jaar stuk ging.. dacht op te schalen naar een c4 ..BOOM..... En toen had ik een vervanger.. die ging ook stuk.. en nu heb ik iets wat er naar uit ziet dat ff heel blijft.. c1
Ai dan heb je echt heel erg veel pechquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Das nog zacht uitgedrukt. Kocht dat ding omdat mijn c3 na 15 jaar stuk ging.. dacht op te schalen naar een c4 ..BOOM..... En toen had ik een vervanger.. die ging ook stuk.. en nu heb ik iets wat er naar uit ziet dat ff heel blijft.. c1
Some guys have all the luckquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ging van een C4 naar een C6, da's goed bevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Heb wel vertrouwen in deze! En bij het bedrijf waar die vandaan komt, die c4 was een iets te snelle impulsaankoop misschien destijds.. maarja, doordat die ouwe stuk ging.. moest het ook wel. Moet toch naar mijn werk. Afijn.. weer een les geleerd... Nooit te oudquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ai dan heb je echt heel erg veel pechHoop dat deze heel blijft.
Prutsenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dus nou heb ik het weekend wat te prutsen om die toei van Ali te installeren, en weet je.. daar kijk ik naar uit. Ik houd wel van pruts projecten
Vertel prutser, wat ga je doen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:33 schreef D. het volgende:
[..]
Prutsen
Ik heb ook een projectje liggen voor het weekend
Ja die is leuk!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:29 schreef pullup het volgende:
https://www.filmtotaal.nl/film/1563
Ha dat is nog wel een goede film vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |