die is erg goedquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:29 schreef pullup het volgende:
https://www.filmtotaal.nl/film/1563
Ha dat is nog wel een goede film vanavond
Lego?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En net nieuw speelgoed binnengekregen van Ali
Heb wat kippepoten en - dijen, vast nog wel een blikje groente erbij.quote:
Dat doen we hier op zaterdagquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vrijdag, improviseer met hapjes, dag
Ik heb nog een doos vol op zolder..quote:
Heb ik het nodig? Nee. Heb ik het verdiend, ja!quote:
what ya doin'quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb ik het nodig? Nee. Heb ik het verdiend, ja!![]()
Mezelf verwend met dit:
[ afbeelding ]
Oehhhhhhhhhhhhhhh,quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb ik het nodig? Nee. Heb ik het verdiend, ja!![]()
Mezelf verwend met dit:
[ afbeelding ]
Heel soms koop ik het nog wel eensquote:
Had wat pech gehad de laatste tijd met mijn auto's .. 3 stuk achter elkaar.. Nu heb ik een heel piepklein autotje. maar binnenkort met een 360 graden camera systeemquote:
Nee, om mee naar het behang te kijkenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oehhhhhhhhhhhhhhh,
Je hebt een paklijst![]()
Mooi man, ga je het als behang gebruiken?
Maar als je daarmee naar het behangt gaat kijken terwijl het aan je auto hangt weet ik wat er verkeerd gegaan is hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, om mee naar het behang te kijken
Die film is mooiquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:29 schreef pullup het volgende:
https://www.filmtotaal.nl/film/1563
Ha dat is nog wel een goede film vanavond
Ze hadden de parkeergarage niet moeten behangen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar als je daarmee naar het behangt gaat kijken terwijl het aan je auto hangt weet ik wat er verkeerd gegaan is hoor![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |