abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219314388
Heb zojuist The age of Disclosure gezien.

Fenomenaal. Buitengewoon goed in elkaar gezet.

Te zien op prime. Ik heb de film overigens gewoon gekocht; het harde werk wat hier achter zit verdiend beloond te worden.

Ik zie hier een oscar nominatie aankomen voor beste documentaire
  zaterdag 22 november 2025 @ 10:00:03 #227
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_219315754
Ook gekocht, maar het was te laat gisteravond om helemaal te kijken, ben op 45 min.

Het blijft mind-blowing dat zoveel hooggeplaatste insiders dit zeggen.

Ook goede aandacht gekregen op diverse nieuwkanalen van Fox tot CNN.

Fox: Special Report

twitter

CNN: Jake Tapper

twitter

Ik bedoel, als je het niet opmerkelijk vind dat de huidige minister van buitenlandse zaken, Marco Rubio dit soort uitspraken doet.. dan weet ik het ook niet meer.

quote:
[..] now Secretary of State Marco Rubio explains how deep these layers of secrecy can go:

“I think there’s this assumption that presidents can walk into the Oval Office on day one and say, ‘All right, take me to Roswell. Show me the alien bodies. I want to see the video of the autopsy. I want to see the whole thing. Open it up.’

I think that really is a naive understanding of how our government works.

Even presidents have often been operating on a need-to-know basis. That’s certainly true from a historic standpoint. The rationale — the justification — was that the president shouldn’t know about these things, because that way the president always has deniability. All they need is a nod in this direction or in that direction.

But that begins to ramp out of control.

Frankly, I don’t even know a president would know who to ask. You could go to the director of the CIA nowadays, the Director of National Intelligence, and ask them — and even that person may not know, because those people rotate.

But the people three layers underneath them, who have been there for 30 years — to them it’s like: ‘I’ve seen these people come and go. I have no obligation to tell him it exists.’

It just never percolates up.”
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_219316570
Hier ook een must-buy. Hopelijk lukt het om dit weekend te kijken.

Al wel wat reviews op X gezien, wellicht voor de mensen die het topic langer volgen niet perse nieuwe informatie. Maar voor de leek en het brede publiek, is dut echt een ongekende opeenstapeling van hooggeplaatste officials die het thema serieus benaderen en ongetwijfeld (voor het brede publiek) schokkende info delen.
I want to believe...
pi_219316579
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 00:35 schreef 2172619626795 het volgende:

Ik zie hier een oscar nominatie aankomen voor beste documentaire
Dat zou ongekend zijn, ik verwacht dat het topic niet woke of politiek correct genoeg is voor een Oscar-Nominatie.
Maar als dat zou gebeuren, zou het echt helpen om deze documentaire bekend te krijgen bij het grotere publiek
I want to believe...
pi_219316873
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 13:03 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Dat zou ongekend zijn, ik verwacht dat het topic niet woke of politiek correct genoeg is voor een Oscar-Nominatie.
Maar als dat zou gebeuren, zou het echt helpen om deze documentaire bekend te krijgen bij het grotere publiek
Waarom niet gewoon gratis en voor niets als je iets belangrijks te vertellen hebt aan de hele wereld? De zoveelste documentaire waar iemand die er totaal geen interesse voor heeft er ook niets voor over heeft ervoor te betalen.
Ik betaal er ook niet voor want het ik ‘weet’ het inmiddels allemaal wel door jaren lang gericht te hebben gezocht. Ik verwacht weinig nieuws voor teveel geld voor deze docu.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  zaterdag 22 november 2025 @ 14:17:57 #231
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_219316966
Luchtmacht heeft wapens ingezet tegen drones boven vliegbasis Volkel

Dit blijft toch ook telkens hetzelfde riedeltje.

quote:
De drones werden tussen 19.00 en 21.00 uur gezien door bewakingspersoneel, waarna militairen van de luchtmacht in actie kwamen. De drones zijn volgens Defensie daarna weggevlogen en niet teruggevonden.
Dat moet toch niet kunnen? Het is inmiddels toch geen verrassing meer dat er drones zijn.

quote:
Ook medewerkers van het havenbedrijf Nort Sea Port signaleerden de drones. "Het waren er meer dan we ooit gezien hebben", zei een woordvoerder tegen Omroep Zeeland.
En toch geen enkele kunnen traceren.

quote:
De politie kon niet achterhalen waar de drones vandaan kwamen of door wie ze bestuurd werden. Het is niet duidelijk of het ging om professionele drones of die van hobbyisten.
Ik weet ook niet wat het zijn, maar het 'drones' verhaal is ook maar vaag.
  zaterdag 22 november 2025 @ 14:19:51 #232
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_219316998
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 14:11 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Waarom niet gewoon gratis en voor niets als je iets belangrijks te vertellen hebt aan de hele wereld?
Tuurlijk, gewoon drie jaar werk voor noppes doen als documaker.
pi_219317279
quote:
13s.gif Op zaterdag 22 november 2025 14:19 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Tuurlijk, gewoon drie jaar werk voor noppes doen als documaker.
Maak het dan de helft goedkoper. Meer betalende kijkers die bereid zijn te betalen.
Je kunt al die heren senatoren ook gewoon voor de camera zetten in de mainstream. Of bij Joe Rogan. Dan heb je tenminste miljoenen kijkers. In plaats van al die dramatische edits en emotionele muziek en film truukjes in weer de zoveelste docu.
Dat is allemaal helemaal niet nodig om je boodschap over te brengen. Hoeveel van die docu’s heb je inmiddels al niet? Heel fokking Netflix was er vol van. Blijkbaar werkt het niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 22-11-2025 15:16:36 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  zaterdag 22 november 2025 @ 15:20:03 #234
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_219317349
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 november 2025 15:09 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Maak het dan de helft goedkoper. Meer betalende kijkers die bereid zijn te betalen.
Maak een suggestieve docu, vraag de hoofdprijs, genoeg mensen die bereid zijn te betalen.
pi_219317379
Hij is er weer hoor :D
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 22 november 2025 @ 15:25:00 #236
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_219317388
Writing in The Hollywood Reporter, Daniel Fienberg called “nothing is proven, and thus nothing can be refuted”.

According to The Guardian reviewer Adrian Horton, "As IndieWire put it, The Age of Disclosure presents 'the most convincing argument you can make without showing any actual evidence'.

Writing for the New York Times, Ben Kenigsberg concluded of the film that "anyone who sits through its nearly two hours of unprovable claims is a chump".
pi_219317496
Weet je wat het is? Na jaren ben ik al dat docu gedoe helemaal spuugzat. Misschien is het spannend voor de nieuwe generatie, maar ik ben inmiddels gemarineerd met het hele topic.
Ik zit al te wachten sinds, weet ik veel, 2010 gok ik zo? Toen zei Stephen Bassett al ieder jaar dat Disclosure morgen zou gaan plaatsvinden. Mijn geduld is gewoon een beetje opgeraakt. 🤪 Fijn! Weer een docu.
Donder op met je zoveelste docu.
― Thomas Sowell
pi_219317764
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 13:01 schreef NoFoksGiven het volgende:
Hier ook een must-buy. Hopelijk lukt het om dit weekend te kijken.

Al wel wat reviews op X gezien, wellicht voor de mensen die het topic langer volgen niet perse nieuwe informatie. Maar voor de leek en het brede publiek, is dut echt een ongekende opeenstapeling van hooggeplaatste officials die het thema serieus benaderen en ongetwijfeld (voor het brede publiek) schokkende info delen.
Van het weekend eens bekijken. Het gespek van Joe Rogan met de maker is ook interessant.
  zaterdag 22 november 2025 @ 17:39:39 #239
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_219317998
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 15:49 schreef Monomeism het volgende:
Weet je wat het is? Na jaren ben ik al dat docu gedoe helemaal spuugzat. Misschien is het spannend voor de nieuwe generatie, maar ik ben inmiddels gemarineerd met het hele topic.
Ik zit al te wachten sinds, weet ik veel, 2010 gok ik zo? Toen zei Stephen Bassett al ieder jaar dat Disclosure morgen zou gaan plaatsvinden. Mijn geduld is gewoon een beetje opgeraakt. 🤪 Fijn! Weer een docu.
Donder op met je zoveelste docu.
Dat is ook zeker herkenbaar. Dat merk je in dit topic ook, het tempo is er al een tijdje uit want we kennen de claims inmiddels wel.

Dat maakt de claims nog niet minder opmerkelijk, zeker gezien de staat van dienst van de personen van wie ze komen. Dat brengt deze docu weer in het voetlicht.

Het is vooral te hopen dat dit de politiek weer in beweging brengt.
Volgens het laatste NY Times artikel van Kean en Blumenthal is er in ieder geval wel aandacht voor:

A Film About Unidentified Phenomena Gets a Congressional Audience

Burlison geeft hier aan dat het toch niet zo makkelijk is om de 'receipts' te krijgen. Ook al weet je waar ze liggen.

quote:
One attendee, Representative Eric Burlison, Republican of Missouri, said he hoped “The Age of Disclosure” would help make the U.A.P. issue a priority for the Trump administration.
“I think we’ve had enough hearings” and it is now time for hard evidence or “receipts,” he said in an interview while waiting for his colleagues to arrive. “I’m trying to find the receipts. In private conversations, I’ve been given enough information to find them, I just don’t have access.”
pi_219318140
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 november 2025 15:09 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Je kunt al die heren senatoren ook gewoon voor de camera zetten in de mainstream. Of bij Joe Rogan. Dan heb je tenminste miljoenen kijkers. In plaats van al die dramatische edits en emotionele muziek en film truukjes in weer de zoveelste docu.
Dat is allemaal helemaal niet nodig om je boodschap over te brengen. Hoeveel van die docu’s heb je inmiddels al niet? Heel fokking Netflix was er vol van. Blijkbaar werkt het niet.
Joh zeur niet zo.

Elke halve zool onder de 60 jaar weet dat de prijzen op Prime bij een film premiere hoog zijn, en naarmate de tijd verstrijkt steeds goedkoper wordt. Prijsafroming heet dat.

Dat je op de inhoud kritisch bent is prima verder hoor, maar dat gezeur over dat een documentairemaker geld wil verdienen en Prime er een voor de hand liggende verkoop strategie op nahoudt, is echt geneuzel om niets.

[ Bericht 1% gewijzigd door 2172619626795 op 22-11-2025 18:06:41 ]
pi_219318234
Dus, wanneer kan ik er 1 de hand schudden? Hebben ze eigenlijk wel handen? Of mag je dat niet verklappen?
pi_219318425
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 17:39 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Het is vooral te hopen dat dit de politiek weer in beweging brengt.
Volgens het laatste NY Times artikel van Kean en Blumenthal is er in ieder geval wel aandacht voor:

[..]

Precies! Die kant moeten we op. Alles in de docu kun je ook gewoon in 15 minuten zonder stoere muziek en flitsende beelden ernstig en professioneel brengen in een ECHTE nieuws uitzending. Dagelijks paniek zaaien zonder de docu’s lukt dagelijks ook prima met andere ellende. Die docu’s komen inmiddels echt mijn neus uit. Doe DAT maar NA disclosure. Zeker weten dat iedereen en z’n moeder dan gaat kijken.
― Thomas Sowell
pi_219318474
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 18:01 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Joh zeur niet zo.

Elke halve zool onder de 60 jaar weet dat de prijzen op Prime bij een film premiere hoog zijn, en naarmate de tijd verstrijkt steeds goedkoper wordt. Prijsafroming heet dat.

Dat je op de inhoud kritisch bent is prima verder hoor, maar dat gezeur over dat een documentairemaker geld wil verdienen en Prime er een voor de hand liggende verkoop strategie op nahoudt, is echt geneuzel om niets.
Wat je hierboven allemaal zegt daar heb ik het helemaal niet over gehad.
― Thomas Sowell
pi_219318496
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 18:46 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Wat je hierboven allemaal zegt daar heb ik het helemaal niet over gehad.
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 14:11 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Waarom niet gewoon gratis en voor niets als je iets belangrijks te vertellen hebt aan de hele wereld? (…) Ik verwacht weinig nieuws voor teveel geld voor deze docu.
pi_219318720
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 18:49 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
[..]

Jij beweerd iets totaal anders vriend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga over mijn eigen woorden en de betekenis, en dat jij er iets anders van bakt is jouw probleem
― Thomas Sowell
pi_219318828
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 17:39 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Dat merk je in dit topic ook, het tempo is er al een tijdje uit want we kennen de claims inmiddels wel.
Ik laat het ook gewoon rusten en blijf echt sceptisch. Het is leuk voor de community, maar ik ben dat punt al wel voorbij. We hebben het allemaal al wel een keer gehoord.

Hoe dan ook, elke dag een klein beetje meer. Waar zouden we in 2030 zijn bijvoorbeeld.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219320705
Heb hem ook gekeken gister. Uiteraard niet voor betaald :')

Niets nieuws voor mensen bekend met het onderwerp maar verder wel een goede samenvatting over de ontwikkelingen van de afgelopen jaren IMO.
  zaterdag 22 november 2025 @ 22:44:59 #248
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_219320716
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 18:39 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Precies! Die kant moeten we op. Alles in de docu kun je ook gewoon in 15 minuten zonder stoere muziek en flitsende beelden ernstig en professioneel brengen in een ECHTE nieuws uitzending.
Nu dus tijd voor nieuwsmedia om bijv Rubio aan de tand te voelen. Hij doet nogal uitspraken, en hij is nu minister van buitenlandse zaken.
pi_219321000
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 19:42 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Hoe dan ook, elke dag een klein beetje meer. Waar zouden we in 2030 zijn bijvoorbeeld.
Ik hoop van harte dat het rond die tijd niet uitloopt op die “Breakaway Civilization” waar ik al jaren over hoor in allerlei variaties.
The Internet of things, of nog gekker: The Internet of bodies, is ook al niet wenselijk.
We leven wat dat betreft in een soort onontkoombare technocratische fuik vol enge A.I. koortsdromen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Monomeism op 23-11-2025 00:17:36 ]
― Thomas Sowell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')