SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Kissingbird![]()
![]()
ik ga het nog op krijgen ook
terwijl de salade niet op een gewoon bord pasteHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die stond er alquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:10 schreef Kissingbird het volgende:
Whaaaaa mijn ui erbij![]()
![]()
![]()
JustinKKKKKKKK!!!![]()
![]()
![]()
* loveislikeakiss gaat kijken in het vorige topicquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hij heeft gelijk!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
* loveislikeakiss gaat kijken in het vorige topicSmile, it's free therapy.![]()
Dat heeft @greysbones pas veel later gedaan..
Beetje traag soms
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:13 schreef Kissingbird het volgende:
Dat heeft @:greysbones pas veel later gedaan..
Beetje traag soms
Die past zich aan jou aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:13 schreef Kissingbird het volgende:
Dat heeft @:greysbones pas veel later gedaan..
Beetje traag soms
nieuw topic openen is prioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Soms moet je ook gewoon de tijd nemenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Tsss je had in het vorig topic langer dan 2 min nodig![]()
![]()
Uhu dagje ouder dan krijg je dat als man zijndequote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Soms moet je ook gewoon de tijd nemen
is nie errug hooor
Smile, it's free therapy.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Bij jou heb ik misschien nog wel langer nodig, maar dan ligt het niet aan mijquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uhu dagje ouder dan krijg je dat als man zijnde
is nie errug hooor![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bij jou heb ik misschien nog wel langer nodig, maar dan ligt het niet aan mijyou wish
![]()
nu verzinnen wat we vanavond gaan eten
iets met gehaktHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
lasagnequote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
iets met gehakt
prei schotelSmile, it's free therapy.![]()
ga eerst even kijken in mijn eenpanskookboekquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bij jou komt er wel meer niet opquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zelfs DAT zou niet eens in me opkomen![]()
![]()
lekker hakkenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
iets met gehaktUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
bolkkkkkkkkkkkkkkkkkkWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
goed gevuld met erwtensoep die ik nog had liggen van afgelopen winterUw ADH vitamine Worst
Ik dacht dat dat bij Hooters wasquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar kom je ook voor de befaamde ballen![]()
Word wel een beetje baldadigquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha deze man.
Zo scherp. Schiet alle ballen raak.![]()
had graag gewild dat Mario bij zou zijn bij De Nachtquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zou er graag een keer met mario naartoe gaanUw ADH vitamine Worst
mooi, nu even kijken of er nog tomaten in de kast zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan zou ik ook gaanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had graag gewild dat Mario bij zou zijn bij De Nacht![]()
Ok ken ik niet. Ben maar 1x in tilburg wezen stappen en dat is 15 jaar terug met weekendje weg met t voetbalelftal. Leuke stad wel denk ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mooie tent in tilburg,
geen ballentent thoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
weet niet of het een tent is die is om te stappen, meer zitten en genietenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
heb je daar vaak van de ballen genoten?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
weet niet of het een tent is die is om te stappen, meer zitten en genietenUw ADH vitamine Worst
vroegah toen we in tilburg nog een burgerking hadden was er een ballenbak op de heuvel
goede tijdenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
samequote:
heb hier al lopen promoten voor de mensen die in de achterhoek wonenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
194km - 2 uur 14 minuten rijden zonder pauzes dus even niet nuquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
same
heb hier al lopen promoten voor de mensen die in de achterhoek wonen![]()
Lattropquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:58 schreef StevenHyde het volgende:
Waar is de stok nu? Nogsteeds bijna in duutsland?![]()
Beetje combinatie van een kop koffie, het politie logo en de letters fokquote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
mensen bij het voedingscentrum zijn monstersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kalium had mijn moeder tekort van en die slikte dan 3x per dag een pil ervoor. Is dat een optie.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
volgens mij is een keer per dag de pil genoegquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:06 schreef StevenHyde het volgende:
Kalium had mijn moeder tekort van en die slikte dan 3x per dag een pil ervoor. Is dat een optie.![]()
![]()
![]()
zit te kijken wat de aanbevolen hoeveelheid is, 3500 per dag
dat is best veel
was meer nieuwsgierig
maar welke bolkidioot BEREIDT ZALM IN DE MAGNETRONHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
zit te kijken wat de aanbevolen hoeveelheid is, 3500 per dag
dat is best veel
was meer nieuwsgierig
maar welke bolkidioot BEREIDT ZALM IN DE MAGNETRON![]()
![]()
vandalen zijn het, geen cultuur, weten niet hoe je met eten moet omgaan mompel mompel boosHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ze moesten ook die banaan vermelden dat ze in de magnetron bereidenUw ADH vitamine Worst
met een ei en een beetje bloem en cacao poederquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:08 schreef hemarookworst het volgende:
ze moesten ook die banaan vermelden dat ze in de magnetron bereiden
maar leiver in een ovenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
• Dep de zalm droog en verwijder de huid. Als je bevroren zalm gebruikt, laat deze dan eerst ontdooien.
• Leg de stukken zalm in een magnetronschaal en marineer met citroensap, witte wijn, dille, zout en peper.
• Plaats in de magnetron en kook op 850 watt ongeveer 4-6 minuten tot de vis gaar is. Roer de saus tussendoor door zodat de smaken beter in de zalm kunnen trekken.
• Haal de vis vervolgens uit de magnetron en wikkel in aluminiumfolie. Voeg de sausverdikker toe aan de saus in het blik en roer door.
• Breng de saus nog 2 minuten aan de kook op 850 watt. Voeg dan de room toe en breng op smaak.
• Serveer de zalm met de saus op een bord en garneer met dille.
(Maar dit komt dan ook van een fabrikant die oa magnetrons maakt)Uw ADH vitamine Worst
Het waren 3 grote glazen gin en ja ik had idd een kater en was vanochtend nog wel een paar keer in slaap gevallen op de bankTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
In de Bananenbar deden ze daar andere dingen meequote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:10 schreef JustinK het volgende:
Ik stop mijn banaan ook liever in een warme oven![]()
![]()
Ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:14 schreef Rob het volgende:
[..]
In de Bananenbar deden ze daar andere dingen mee
[ afbeelding ]![]()
Teveel bananen op een dag is niet goed voor jequote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:14 schreef Rob het volgende:
[..]
In de Bananenbar deden ze daar andere dingen mee
[ afbeelding ]Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
hoeveel is teveelquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Teveel bananen op een dag is niet goed voor je![]()
Ik heb nog plek voor 16 planten op de balkonsTrotste mama van Ambar
verschilt per persoon wat genoeg bananen is
voor de een is het 2 per week, de ander kan er 5 op een dag aanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik eet max 2 bananen omdat die worden uitgedeeld op werkTrotste mama van Ambar
En hoeveel bananen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog plek voor 16 planten op de balkonsUw ADH vitamine Worst
5 per dagquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
verschilt per persoon wat genoeg bananen is
voor de een is het 2 per week, de ander kan er 5 op een dag aan![]()
Wat moet ik dan nog meer eten om voldaan te zijn![]()
![]()
fun factquote:
bananenplant is een struik
en ze kunnen in hun leven zichzelf verplaatsen, wat soms wel een meter is vanaf waar ze geplant werdenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Leuke feitjesquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
fun fact
en ze kunnen in hun leven zichzelf verplaatsen, wat soms wel een meter is vanaf waar ze geplant werden![]()
![]()
Nee botanische gezien zijn ze geen struik omdat geen hout. Het is gewoon een plantquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
fun fact
en ze kunnen in hun leven zichzelf verplaatsen, wat soms wel een meter is vanaf waar ze geplant werdenTrotste mama van Ambar
Wel trouwens allemaal dichtgemetselde kraamkamers in mijn insectenhotel
Trotste mama van Ambar
hmmm als hij op die plaats zou zitten noem ik het een puistje op mijn pi...lquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Andere naam voor banaan is het derde been.![]()
het is meer dat iedereen denkt dat het een boom isquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee botanische gezien zijn ze geen struik omdat geen hout. Het is gewoon een plantHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Tof. Hier echt veel hommels deze periode, maar dat is na enkele weken altijd weer rustig helaasquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel trouwens allemaal dichtgemetselde kraamkamers in mijn insectenhotelBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zijn geen hommels gok ik maar solitaire bijen. Zoek maar eens op Vosje dat zijn hele wollige bijen die nu aan het vliegen zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tof. Hier echt veel hommels deze periode, maar dat is na enkele weken altijd weer rustig helaasTrotste mama van Ambar
hoe dikker het geel zwarte ding des te vriendelijker ik m schatquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zijn geen hommels gok ik maar solitaire bijen. Zoek maar eens op Vosje dat zijn hele wollige bijen die nu aan het vliegen zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je bent zelluf een schatquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hoe dikker het geel zwarte ding des te vriendelijker ik m schat![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-03-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3810 / +96 / +74 / 10331 / 11408
2. _UserName_ / 1246 / +15 / +21 / 1317 / 1709
3. KoningWouter / 1103 / +58 / +3 / 4126 / 4689
4. Dr.Mikey / 925 / +38 / +131 / 1176 / 1511
5. KillemWieft / 905 / +3 / +23 / 697 / 1053
6. Moeraskat / 694 / +29 / +5 / 4236 / 4600
7. gebrokenglas / 615 / +127 / +23 / 2529 / 2893
8. HappyCharly / 508 / +4 / +8 / 2135 / 2406
9. kree / 505 / +1 / +0 / 2127 / 2432
10. loveislikeakiss / 498 / +45 / +13 / 1708 / 2026
11. devzero / 469 / +24 / +0 / 428 / 547
12. hemarookworst / 456 / +21 / +14 / 1738 / 2066
13. Bally-b / 454 / +1 / +0 / 71 / 137
14. sp3c / 450 / +36 / +0 / 642 / 800
15. Lovely / 436 / +13 / +4 / 2241 / 2627
16. mario390 / 425 / +40 / +9 / 255 / 402
17. ToT / 315 / +22 / +4 / 2146 / 2320
18. Pinnenmutske / 306 / +14 / +1 / 637 / 843
19. loveyoulongtime / 306 / +9 / +0 / 1419 / 1596
20. StevenHyde / 290 / +54 / +7 / 1016 / 1228SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Nee ze gaat alleen maar vieze dingen kopenquote:Trotste mama van Ambar
Owquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ze gaat alleen maar vieze dingen kopen![]()
![]()
Kloptquote:en de meeste soorten zijn solidaire bijen
Trotste mama van Ambar
Vind ze wel schattig,hier nog geen bij gezienquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopten de meeste soorten zijn solidaire bijen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hier genoeg, maar ik heb allemaal bloembollen die bloeien en insectenhotelsquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vind ze wel schattig,hier nog geen bij gezienTrotste mama van Ambar
Heb ook insectenhotel. Maar de planten die ik heb bloeien nog niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier genoeg, maar ik heb allemaal bloembollen die bloeien en insectenhotels"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Woeiiiiquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely stuurt ook wat zon naar JustinK![]()
![]()
Tip van mij voor jou: deze herfst de verwilderingsmix van sprinklr planten. Hoef je maar 1x te planten en dan heb je er geen omkijken naar en het wordt alleen maar meer elk jaarquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb ook insectenhotel. Maar de planten die ik heb bloeien nog niet.Trotste mama van Ambar
Dan heb je al deze bloemen van februari/maart tot en met mei
Trotste mama van Ambar
Maar heb geen tuin, wel een mini terras..quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tip van mij voor jou: deze herfst de verwilderingsmix van sprinklr planten. Hoef je maar 1x te planten en dan heb je er geen omkijken naar en het wordt alleen maar meer elk jaar"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bloembollen kunnen ook in pottenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar heb geen tuin, wel een mini terras..Trotste mama van Ambar
Ik ga morgenmiddag weer kijken en checken of het klopt. Vastwelquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zijn geen hommels gok ik maar solitaire bijen. Zoek maar eens op Vosje dat zijn hele wollige bijen die nu aan het vliegen zijn
Zal wel een keer kijken naar die bollenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bloembollen kunnen ook in potten
Doe dr de groetenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:44 schreef StevenHyde het volgende:
Voor het eerst ooit in de top20. Ik ga mijn moeder bellen![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:44 schreef StevenHyde het volgende:
Voor het eerst ooit in de top20. Ik ga mijn moeder bellen![]()
![]()
En het beste is biologische bollen anders vergiftig je alsnog de bijen, omdat het gif in de bloembol wordt opgeslagen en dus ook in het stuifmeel en de nectar terecht komtquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal wel een keer kijken naar die bollenTrotste mama van Ambar
Ik herken t verschil dus eigenlijk aan die mooie rood achtige kleur. Als dat zo is dan en vosje en minder kleur, dan een hommel?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tip van mij voor jou: deze herfst de verwilderingsmix van sprinklr planten. Hoef je maar 1x te planten en dan heb je er geen omkijken naar en het wordt alleen maar meer elk jaarBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hommels hebben veelal wel echt een geel streepje en echt een bolletje. Bijen hebben altijd een kop en dan een lijfje in tegenstelling tot een hommel waarbij het er echt uitziet als een bolletjequote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik herken t verschil dus eigenlijk aan die mooie rood achtige kleur. Als dat zo is dan en vosje en minder kleur, dan een hommel?Trotste mama van Ambar
Als je maar niet geprikt werd door die homo'squote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:47 schreef StevenHyde het volgende:
Ik werd vroeger trouwens een tijdje geplaagd door mijn neefjes, toen ik nog jong was dat ik tijdens een familie verjaardag bij mijn oma binnen stormde en riep: ER IS EEN HOMO NEST (ipv hommel nest, wat denk ik niet eens hommels waren maargoed).![]()
![]()
Okay check leuk, ik ga het checken morgenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hommels hebben veelal wel echt een geel streepje en echt een bolletje. Bijen hebben altijd een kop en dan een lijfje in tegenstelling tot een hommel waarbij het er echt uitziet als een bolletje
Ik was veeeels te jong om geprikt te wordenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je maar niet geprikt werd door die homo'sBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dan is het goedquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik was veeeels te jong om geprikt te worden![]()
Er ontbreekt er nog éénquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er ontbreekt er nog éénSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh fijnquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:55 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Goed![]()
lekker van t zonnetje aan het genieten.
Hoe is het met mijn Jussie
Ja ook goed, alleen geen zon hier![]()
![]()
owhhh minderquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh fijn
Ja ook goed, alleen geen zon hier![]()
Ik zit hier heerlijk in t zonnetje![]()
![]()
Zal ik er bij komen zitten?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:57 schreef Moonlight het volgende:
[..]
owhhh minder![]()
Ik zit hier heerlijk in t zonnetje![]()
![]()
Zelf het zonnetje wezenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh fijn
Ja ook goed, alleen geen zon hierUw ADH vitamine Worst
wil je even uit m'n zon gaan? dank uquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
niet echtquote:
tomaten, skyr, yogonaise, mini ranjaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat is yogonaise?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
niet echt
tomaten, skyr, yogonaise, mini ranjaeen vorm van yoghurt/mayo?
![]()
JAAAA DIE IS LEUKquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moonlight![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
moonlight - xxxtentacion![]()
Bekijk deze YouTube-videoSpotlight, uh moonlight, why you trippin get you mood right!
![]()
Frikandelletje met belgische mayo
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
JAAAAAAquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:00 schreef Moonlight het volgende:
[..]
JAAAA DIE IS LEUKSpotlight, uh moonlight, why you trippin get you mood right!
leuk nr
Oh lekkerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:02 schreef Moonlight het volgende:
Door dit weer heb ik nu al zin in Texel maar ga in juni![]()
Nog even geduld hebben![]()
![]()
Zoooooooo, klaar met vergaderingen voor deze week
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Lekker acclimatiserenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:05 schreef Fogel het volgende:
Zoooooooo, klaar met vergaderingen voor deze weekUw ADH vitamine Worst
daar is hond 1 en hond 2 het niet mee eensquote:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Owhquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar is hond 1 en hond 2 het niet mee eensHoi boontje
![]()
![]()
![]()
even wat dingetjes doenquote:
sommigen noemen dat werk
Ohja, moet ook weles zoiets doenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
even wat dingetjes doen
sommigen noemen dat werk![]()
![]()
als je naar buiten kijkt denk jequote:
owww wat een prachtig weer
en dan loop je naar buiten
valt het mooi tegenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als ik naar buiten kijkquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je naar buiten kijkt denk je
owww wat een prachtig weer
en dan loop je naar buiten
valt het mooi tegen
dan denk ik
meh, geen best weer
en dat klopt![]()
ow hier schijnt de zonquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als ik naar buiten kijk
dan denk ik
meh, geen best weer
en dat klopt![]()
maar viezz windjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hier weinig zonquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow hier schijnt de zon![]()
maar viezz windje![]()
en liet ook een vies windje, hihi![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hier weinig zon![]()
en liet ook een vies windje, hihi
moet ik eerst scheiden
dan opnieuw trouwen
veeel te veel werkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gelukkig geen stink windjequote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow hier schijnt de zon![]()
maar viezz windje
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: