Wat vind je werkgever daar vanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil een nieuwe taattoooooo, and i want it nowwwwwwwww
Echt?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben het nu aan het proberen. So far, so good
quote:De man die de verdachte van de steekpartij in Amsterdam gisteren wist te overmeesteren, is een toerist.
Niet mijn huid, niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Lijkt me wel beter ja. Maar goed sommigen doen het liefst alles op eigen manier
ik snap dit nietquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:29 schreef Nattekat het volgende:
Jezus Christus, krijg even een zorgfactuur van mijn complete eigen risico van 2024 min een klein beetje
Waar betaal ik die zorgverzekering dan in godsnaam voor? Echt, ben blij dat ik het dit jaar gemaximaliseerd heb.
Tis en blijft een raar forumquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)iet_op_niet_vanzelf/
Gewoon een ritje ambulance en vragen of je de rekening mag inzien.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:29 schreef Nattekat het volgende:
Jezus Christus, krijg even een zorgfactuur van mijn complete eigen risico van 2024 min een klein beetje
Waar betaal ik die zorgverzekering dan in godsnaam voor? Echt, ben blij dat ik het dit jaar gemaximaliseerd heb.
Moet je verlof opnemen omdat zij geen werk voor je hebben?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch eerder naar huis gemogen, wel verlof voor opgenomen
Jezus.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)iet_op_niet_vanzelf/
Ja, klinkt krom maar het is wel zo. Mijn eigen leidinggevenden waren geen van allen aanwezig om mij werk te geven. Dus of wachten op hun n of briefje invullen en naar huisquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je verlof opnemen omdat zij geen werk voor je hebben?
Dat is inderdaad gewoon voor de werkgever.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je verlof opnemen omdat zij geen werk voor je hebben?
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
Ik wilde dus crispy pork gaan eten. Ik naar het restaurant. Kijk ik in de keuken en zie ik het daar open en bloot liggen. Allemaal vliegen er op![]()
Ben maar ergens anders heen gegaan
Beetje omgekeerde wereld. Kijken of je die uren terug kunt krijgen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, klinkt krom maar het is wel zo. Mijn eigen leidinggevenden waren geen van allen aanwezig om mij werk te geven. Dus of wachten op hun n of briefje invullen en naar huis
Ga ik maandag wel achter aan als ik er aan denkquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje omgekeerde wereld. Kijken of je die uren terug kunt krijgen.
Zou nu gewoon een berichtje naar leidinggevende gooien.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ga ik maandag wel achter aan als ik er aan denk
Ga je spandoeken maken ?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb aangevraagd of ik een dag vrij mag om te protesteren
Eens, beetje rare gang van zaken. Als mijn werkgever geen werk voor me heeft ga ik gewoon naar huis en dat is niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje omgekeerde wereld. Kijken of je die uren terug kunt krijgen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
Ik wilde dus crispy pork gaan eten. Ik naar het restaurant. Kijk ik in de keuken en zie ik het daar open en bloot liggen. Allemaal vliegen er op![]()
Ben maar ergens anders heen gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |