abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217202824
Omdat ik alle negativiteit op Nederlandse websites en ook hier op Fok en in het politiek subforum in het bijzonder, meer dan zat ben, plaats hieronder uitsluitend positieve berichten over Musk en zijn ongelofelijke prestaties. De rijkste man op aarde die momenteel massaal gehaat en bespot wordt, om het uitvoeren van iets nobels, die 24/7 bezig is voor het goede doel, met een passie waar je U tegen zegt, en puur en alleen daarom moet worden aangevallen en zelfs vernietigd, letterlijk en figuurlijk, terwijl die zoveel geld heeft dat die op het grootste jacht ooit met 10000 modellen had kunnen zitten tot zn honderdste verjaardag.
Hieronder wat van zijn waanzinnige prestaties, maar aub vul dit aan!

Ik open dit topic met als directe aanleiding: zijn zoveelste interview, dit keer bij Fox, waarin hij open en transparant verteld wat hij doet met Doge, samen met oa de co founder van Airbnb, en nog een aantal andere geniale en ongelofelijk getalenteerde geesten. Wie kan hier nou op haten? Is het jaloezie? Totale onwetendheid? Of gewoon onbegrip? Of misschien de jarenlange conditionering van het volk door de linkse media zoals we inmiddels in Nederland en België zo goed van de DPG media (eigenaar van het AD, Trouw, Nu.nl, de Volkskrant, het NRC, RTL Nederland, Q Music, etc) kennen?

Het zojuist gegeven Fox interview met een groep andere waanzinnig succesvolle heren met uitleg over Doge:

Bekijk deze YouTube-video

twitter

twitter

Een van Musk zn mooiste mijlpalen van de afgelopen jaren:

Prachtig interview van Musk bij Cpac en het beroemde moment in het begin met de kettingzaag:

Musk die besluit Trump te endorsen na het historische moment van de aanslag op Trump die zojuist millimeters van de dood was en vervolgens in plaats van in paniek weg te rennen op staat en schreeuwt: “Fight, Fight, Fight”.

twitter

Musk die de Optimus robot presenteert, WOW:

Musk presenteert de Cybertruck:

Musk in zn kantoortje van 2 vierkante meter in het WH, de rijkste man ter wereld:
twitter

Liefdevolle tweet van een liefdevolle man:
twitter

En tot slot gewoon een foto om duidelijk te maken dat dit een topic voor positiviteit en liefde voor de persoon Musk gaat:
twitter

Vul dit aan! En laat de haters lekker in al die ontelbaar andere topics en websites hun haat spugen.
pi_217202842
De overheid betaalde een miljard voor een enquete die ook 10k had kunnen kosten:
twitter
pi_217202941
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_217202966
Liefde wat is dan liefde?
#Anoniem graag
pi_217202970
Fijn dat er voor dit hartverwarmende geluid ook een plekje is op het forum. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_217202975
Dat laatste plaatje, stil en luisteren :') iets wat Elon nooit geleerd heeft.
pi_217202979
Musk heeft al tientallen willekeurige Amerikanen miljonair gemaakt sinds vorig jaar, en daar komen er binnenkort nog eens twee bij tijdens een persoonlijk praatje met de rijkste man op aarde.
Welke miljardair doet de dingen die Musk doet? En Musk is de rijkste van allemaal, en ondertussen staat die als een groenteman tussen het simpele volk zn waar te verkopen. Omdat hij HART heeft voor de zaak. Ik kwijl op zijn passie. Gecombineerd met een geniaal talent en extreem hoog IQ, is dat een bizar effectieve combo.
twitter
pi_217202988
Musk. :')
Afschuwelijk figuur.
pi_217203004
Aan de nu alweer haat reacties in dit topic: wat begrijpen jullie niet aan de titel van het topic? Jullie hebben de hele Nederlandse media al in handen met de zure, pietlullige, kleinzerige en veroordelende reacties overal. Ik ga persoonlijk zeer slecht op die typische NuJij reacties. Aan de haters: jullie hebben echt geen idee dat jullie jezelf alleen maar veroordelen met jullie haat en die vooringenomenheid.
Laten we dit topic lekker voor de liefde voor Musk houden, en zijn resultaten en prestaties vieren en zoveel mogelijk achievements posten in dit topic. De haters hebben het halve internet al.

Hier nog een ijzersterk punt van Musk in het interview met Baier:
twitter
  vrijdag 28 maart 2025 @ 06:47:16 #10
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_217203013
Troll blijft trollen 🥱
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_217203015
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 06:43 schreef Eagles89 het volgende:
Aan de nu alweer haat reacties in dit topic: wat begrijpen jullie niet aan de titel van het topic?
En wat begrijp jij niet aan een discussie forum waarbij je dit totaal niets met nieuws logica te maken topic toch in nieuws plaatst. :D

Wil je ook graag net zoals elon graag regels dat mensen vervolgd worden als ze niet meelopen in het doorzichtige semi fascistische narratief? :+
pi_217203018
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 06:47 schreef XDo het volgende:
Troll blijft trollen 🥱
Een troll die uit zo ongeveer ieder topic is verdwenen omdat die jullie helemaal zat is. Een troll die een eigen topic opent om geen gezeik meer te hebben van die zure haters. En vervolgens komen de haters naar de trol zijn topic waar zelf op klikken en vervolgens op gaan reageren? Waar vond je zelf dat je het niet helemaal lekker vond gaan?
  vrijdag 28 maart 2025 @ 06:50:29 #13
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217203019
Horen geiltopics niet in B&H?
pi_217203021
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 06:47 schreef Basp1 het volgende:

[..]
En wat begrijp jij niet aan een discussie forum waarbij je dit totaal niets met nieuws logica te maken topic toch in nieuws plaatst. :D

Wil je ook graag net zoals elon graag regels dat mensen vervolgd worden als ze niet meelopen in het doorzichtige semi fascistische narratief? :+
Verdwijn dan toch lekker man. Musk komt iedere dag in het nieuws dus het kan prima in het nieuws topic, en anders verplaatsen ze het toch lekker naar gossip of weet ik hoe dat heet elders.
pi_217203026
Elon Musk die keiharde facts dropt: als een wilekeurig bedrijf gerund zou worden als de overheid, zou het allang bankroet zijn, en zouden ze de verantwoordelijkheiden allang de laan uit hebben gestuurd.
twitter
pi_217203030
Naziketajunks moet je ver van elke vorm van macht houden.
  vrijdag 28 maart 2025 @ 07:00:43 #17
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217203034
quote:
13s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 06:58 schreef xpompompomx het volgende:
Naziketajunks moet je ver van elke vorm van macht houden.
Het zou toch fijn zijn als elementen uit de voetbal- of de rocksterren wereld die in de politiek zijn geslopen, daar weer naar teruggaan.
  vrijdag 28 maart 2025 @ 07:00:51 #18
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_217203035
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 04:08 schreef Eagles89 het volgende:
maar aub vul dit aan!

Vul dit aan!
Musk is niet zomaar een “controversieel figuur” — hij is op dit moment één van de gevaarlijkste mensen op aarde. Een miljardair met een messiascomplex, een onstuitbare aandrang tot zelfverheerlijking, en een minachting voor alles wat riekt naar democratie, empathie of menselijke maat. Deze man is het vleesgeworden kapitalistisch monster, een technocratische tiran in wording, en hij wordt aanbeden alsof hij de tweede Jezus is — terwijl hij zich gedraagt als een kwaadaardige Bond-schurk op coke.

Hij koopt een platform (Twitter/X) zogenaamd “voor de vrijheid van meningsuiting”, om er vervolgens een fascistische speeltuin van te maken waar hij journalisten bant, haatzaaiers vrij spel geeft en zichzelf neerzet als de ultieme morele autoriteit. Ondertussen verspreidt hij openlijk racistische dogwhistles, antisemitische complottheorieën en haalt hij zijn ideeën rechtstreeks van de meest ranzige uithoeken van 4chan en Gab.

De man flirt met fascisme alsof het een hobby is. Hij deed de fucking Hitlergroet tijdens de inauguratie van Trump, en zijn volgelingen spinnen het alsof dat “ironisch” was. Ironisch? Serieus? Er is geen ironie meer als je structureel flirt met autoritaire symboliek. Dat is geen knipoog meer, dat is een signaal aan je mede-psychopaten: wij zijn bezig met een machtsgreep en we menen het.

En nu? Nu steunt hij Trump openlijk. Een zieke narcist die de VS op het randje van burgeroorlog heeft gezet, en Musk? Die pompt er geld in, deelt zijn propaganda, en hoopt straks als een soort techno-tsaar boven de wet te zweven. Musk wil geen betere wereld. Hij wil een wereld waar hij de regels schrijft. Waar hij bepaalt wie er mag spreken, wie er leeft, wie er sterft op Mars, en vooral: wie hem moet aanbidden.

En dan die fanboys — als sekteleden die hem aanbidden alsof hij licht geeft als je op hem bidt. Elk greintje kritiek wordt afgedaan als “jaloezie” of “linkse media”. Wat een infantiel wereldbeeld. Alsof de man met 200 miljard op de bank en meer macht dan sommige overheden het slachtoffer is van "de woke pers". Grow up. Musk is geen held. Hij is een ultrarijke narcist die flirt met autoritarisme, dictatuur en massale dehumanisering. En hij komt ermee weg omdat we hem ooit zagen als de man die Tesla uitvond (wat hij niet eens deed).

Wat hij nu aan het doen is — politiek beïnvloeden, democratie ondermijnen, haat normaliseren, fascisme salonfähig maken — is levensgevaarlijk. Deze man is niet "excentriek". Hij is eng, gevaarlijk, en moet op elke mogelijke manier worden tegengesproken, bekritiseerd en ontmaskerd.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_217203040
pi_217203043
Tja.
Er is nou eenmaal niet veel liefde voor Musk bij de meeste mensen. Kwestie van gezond verstand.
Maar ieder zijn meug hoor, succes met je topic. :*
pi_217203046
Ik wil de heer Musk complimenteren met zijn talent om randdebielen als TS zijn stront te laten eten en ze vervolgens te zien doen alsof het nog lekker is ook
pi_217203048
quote:
16s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 07:00 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Musk is niet zomaar een “controversieel figuur” — hij is op dit moment één van de gevaarlijkste mensen op aarde. Een miljardair met een messiascomplex, een onstuitbare aandrang tot zelfverheerlijking, en een minachting voor alles wat riekt naar democratie, empathie of menselijke maat. Deze man is het vleesgeworden kapitalistisch monster, een technocratische tiran in wording, en hij wordt aanbeden alsof hij de tweede Jezus is — terwijl hij zich gedraagt als een kwaadaardige Bond-schurk op coke.

Hij koopt een platform (Twitter/X) zogenaamd “voor de vrijheid van meningsuiting”, om er vervolgens een fascistische speeltuin van te maken waar hij journalisten bant, haatzaaiers vrij spel geeft en zichzelf neerzet als de ultieme morele autoriteit. Ondertussen verspreidt hij openlijk racistische dogwhistles, antisemitische complottheorieën en haalt hij zijn ideeën rechtstreeks van de meest ranzige uithoeken van 4chan en Gab.

De man flirt met fascisme alsof het een hobby is. Hij deed de fucking Hitlergroet tijdens de inauguratie van Trump, en zijn volgelingen spinnen het alsof dat “ironisch” was. Ironisch? Serieus? Er is geen ironie meer als je structureel flirt met autoritaire symboliek. Dat is geen knipoog meer, dat is een signaal aan je mede-psychopaten: wij zijn bezig met een machtsgreep en we menen het.

En nu? Nu steunt hij Trump openlijk. Een zieke narcist die de VS op het randje van burgeroorlog heeft gezet, en Musk? Die pompt er geld in, deelt zijn propaganda, en hoopt straks als een soort techno-tsaar boven de wet te zweven. Musk wil geen betere wereld. Hij wil een wereld waar hij de regels schrijft. Waar hij bepaalt wie er mag spreken, wie er leeft, wie er sterft op Mars, en vooral: wie hem moet aanbidden.

En dan die fanboys — als sekteleden die hem aanbidden alsof hij licht geeft als je op hem bidt. Elk greintje kritiek wordt afgedaan als “jaloezie” of “linkse media”. Wat een infantiel wereldbeeld. Alsof de man met 200 miljard op de bank en meer macht dan sommige overheden het slachtoffer is van "de woke pers". Grow up. Musk is geen held. Hij is een ultrarijke narcist die flirt met autoritarisme, dictatuur en massale dehumanisering. En hij komt ermee weg omdat we hem ooit zagen als de man die Tesla uitvond (wat hij niet eens deed).

Wat hij nu aan het doen is — politiek beïnvloeden, democratie ondermijnen, haat normaliseren, fascisme salonfähig maken — is levensgevaarlijk. Deze man is niet "excentriek". Hij is eng, gevaarlijk, en moet op elke mogelijke manier worden tegengesproken, bekritiseerd en ontmaskerd.
_O_ Helemaal dit.
pi_217203049
Goh, wellicht dat er een reden is dat niemand dol is op Musk?

Ja, met zijn bedrijven heel veel bereikt....
Echter de laatste jaren lijkt hij meer op een TBS patient.
  vrijdag 28 maart 2025 @ 07:08:03 #24
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_217203052

Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_217203060
quote:
16s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 07:00 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Wat ben jij ongelofelijk simpel zeg. In je “betoog” staan zoveel keiharde makkelijk onderuit te halen onwaarheden dat het geeneens zin heeft omdat je compleet gehersenspoeld bent. Een typisch product van het jarenlang lezen en kijken van de traditionele DPG media. Dat is wat ik lees. Allemaal napraat blabla precies wat je de afgelopen jaren in de NL media kon lezen, 1 op 1 overgeschreven. Doe toch zelf onderzoek joh! Kijk en lees eens volledige interviews/videos etc terug. En kom hier dan nog een keertje zo’n betoog schrijven.

Musk is een held, die X, voorheen Twitter, inderdaad gered heeft uit de extreem linkse censuur handen van woke. En ja er staat veel onzin, maar juist op een vrij platform mag onzin geschreven worden. En Musk is alles dan een antisemiet, hij is in daden de grootste vriend van de Joodse medemens, en ik kijk liever naar de daden van iemand dan hoe hij in de traditionele media wordt gepotretteerd. De oude traditionele media hebben de massa voorgelogen, en jij bent de bekende useful idiot voor ze, papegaait precies na wat ze je jarenlang hebben ingeprent.
  Redactie Sport vrijdag 28 maart 2025 @ 07:12:43 #26
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217203070
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 07:00 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het zou toch fijn zijn als elementen uit de voetbal- of de rocksterren wereld die in de politiek zijn geslopen, daar weer naar teruggaan.
Di Canio was anders ook een idioot.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_217203084
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 06:50 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Verdwijn dan toch lekker man. Musk komt iedere dag in het nieuws dus het kan prima in het nieuws topic, en anders verplaatsen ze het toch lekker naar gossip of weet ik hoe dat heet elders.
Verdwijn dan toch, wanneer komen ze me dan halen precies volgens het fascistische gedachtegoed van elon en het circus in de VS. :D
  Moderator vrijdag 28 maart 2025 @ 07:19:28 #28
441859 crew  Lenny77
pi_217203087
Ik vond m leuk. Die man is geniaal, werkt als een beest en heeft leuke dingen gedaan met zijn ruimtespul.
Ik heb nu gewoon zoiets van: jongen waar ben je in godsnaam mee bezig.. hoe kan iemand zo slim toch zo een stomme dingen doen :{
Ik hoop oprecht dat hij zijn verstand weer terug krijgt binnenkort.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 28 maart 2025 @ 07:21:06 #29
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_217203092
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 07:10 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Wat ben jij ongelofelijk simpel zeg. In je “betoog” staan zoveel keiharde makkelijk onderuit te halen onwaarheden dat het geeneens zin heeft omdat je compleet gehersenspoeld bent. Een typisch product van het jarenlang lezen en kijken van de traditionele DPG media. Dat is wat ik lees. Allemaal napraat blabla precies wat je de afgelopen jaren in de NL media kon lezen, 1 op 1 overgeschreven. Doe toch zelf onderzoek joh! Kijk en lees eens volledige interviews/videos etc terug. En kom hier dan nog een keertje zo’n betoog schrijven.

Musk is een held, die X, voorheen Twitter, inderdaad gered heeft uit de extreem linkse censuur handen van woke. En ja er staat veel onzin, maar juist op een vrij platform mag onzin geschreven worden. En Musk is alles dan een antisemiet, hij is in daden de grootste vriend van de Joodse medemens, en ik kijk liever naar de daden van iemand dan hoe hij in de traditionele media wordt gepotretteerd. De oude traditionele media hebben de massa voorgelogen, en jij bent de bekende useful idiot voor ze, papegaait precies na wat ze je jarenlang hebben ingeprent.
Wat een voorspelbaar riedeltje. Iedereen die kritiek heeft is ineens “gehersenspoeld” en “een useful idiot”? Kom op. Ik volg Musk al sinds 2010, vooral SpaceX. Ik weet verdomd goed waar ik over praat. Musk is de laatste paar jaar veranderd. Het is geen “linkse media” die hem onderuit haalt. Het is z’n eigen gedrag: antisemitische complottheorieën delen, journalisten bannen, X veranderen in een open riool voor haat, nazi partijen steunen. Dat jij dat wegwuift als “vrijheid” zegt alles over jouw standaarden. Je aanbidt een miljardair met een messiascomplex alsof hij de waarheid in pacht heeft. Musk is geen held. Hij is een gevaarlijke narcist, en het wordt tijd dat mensen dat onder ogen gaan zien.
  vrijdag 28 maart 2025 @ 07:21:52 #30
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_217203093
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 07:19 schreef Lenny77 het volgende:
Ik vond m leuk. Die man is geniaal, werkt als een beest en heeft leuke dingen gedaan met zijn ruimtespul.
Ik heb nu gewoon zoiets van: jongen waar ben je in godsnaam mee bezig.. hoe kan iemand zo slim toch zo een stomme dingen doen :{
Misschien moet ie stoppen met drugs. Dat scheelt al denk ik.
  vrijdag 28 maart 2025 @ 07:32:57 #31
22565 asco
Los in deze tent
pi_217203110
Trump/Musk/VS zijn voor veel Nederlanders vooral een mooie afleiding voor het eigen falen van Europa. De media voorop. Het gros heeft verder geen idee en men praat elkaar maar wat na bang om niet sociaal-correct te zijn, ofzo. :')

Verder is Fok/X/media een zo goed als zinloos gebeuren geworden want iedereen zit in een zijn eigen bubble.
Ja, ik ook.

Ik kan de VS in elk geval over 4 weken weer in den lijve gaan beleven. Genot. _O_
pi_217203230
quote:
's werelds dikste subsidiebaby is nu dus ook al geniaal?
pi_217203241
Liefde voor een nazi, wat zegt dat nou over TS :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_217203272
Ik vind het best beangstigend hoe vandaag de dag mensen zich laten programmeren door de media:

Media: Haat Trump
Volk: Orange man Bad!

Media Haat Musk
Volk: Kut autistiche nazi!

Media: Haat boeren
Volk: Kut miljonairs met hun stinkbeesten voor het buitenland

Media: Haat Europa
Volk: Stelletje profiteurs!

Media: Haat Zelensky
Volk, Tering cokesnuivert!
pi_217203280
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 08:07 schreef ReplaR het volgende:
Ik vind het best beangstigend hoe vandaag de dag mensen zich laten programmeren door de media:

Media: Haat Trump
Volk: Orange man Bad!

Media Haat Musk
Volk: Kut autistiche nazi!

Media: Haat boeren
Volk: Kut miljonairs met hun stinkbeesten voor het buitenland

Media: Haat Europa
Volk: Stelletje profiteurs!

Media: Haat Zelensky
Volk, Tering cokesnuivert!
Gisteren nog in de T. (als ik mij niet vergis) hier een artikel over.
  vrijdag 28 maart 2025 @ 08:10:47 #36
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_217203284
Terrible Elon Sells Lies Again
Where law ends, tyrrany begins.
  vrijdag 28 maart 2025 @ 08:29:18 #37
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_217203491
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 04:08 schreef Eagles89 het volgende:
Omdat ik alle negativiteit op Nederlandse websites en ook hier op Fok en in het politiek subforum in het bijzonder, meer dan zat ben, plaats hieronder uitsluitend positieve berichten over Musk en zijn ongelofelijke prestaties. De rijkste man op aarde die momenteel massaal gehaat en bespot wordt, om het uitvoeren van iets nobels, die 24/7 bezig is voor het goede doel, met een passie waar je U tegen zegt, en puur en alleen daarom moet worden aangevallen en zelfs vernietigd, letterlijk en figuurlijk, terwijl die zoveel geld heeft dat die op het grootste jacht ooit met 10000 modellen had kunnen zitten tot zn honderdste verjaardag.
Hieronder wat van zijn waanzinnige prestaties, maar aub vul dit aan!

Ik open dit topic met als directe aanleiding: zijn zoveelste interview, dit keer bij Fox, waarin hij open en transparant verteld wat hij doet met Doge, samen met oa de co founder van Airbnb, en nog een aantal andere geniale en ongelofelijk getalenteerde geesten. Wie kan hier nou op haten? Is het jaloezie? Totale onwetendheid? Of gewoon onbegrip? Of misschien de jarenlange conditionering van het volk door de linkse media zoals we inmiddels in Nederland en België zo goed van de DPG media (eigenaar van het AD, Trouw, Nu.nl, de Volkskrant, het NRC, RTL Nederland, Q Music, etc) kennen?

Het zojuist gegeven Fox interview met een groep andere waanzinnig succesvolle heren met uitleg over Doge:

[ x ]
[ x ]

Een van Musk zn mooiste mijlpalen van de afgelopen jaren:

Prachtig interview van Musk bij Cpac en het beroemde moment in het begin met de kettingzaag:

Musk die besluit Trump te endorsen na het historische moment van de aanslag op Trump die zojuist millimeters van de dood was en vervolgens in plaats van in paniek weg te rennen op staat en schreeuwt: “Fight, Fight, Fight”.

[ x ]

Musk die de Optimus robot presenteert, WOW:

Musk presenteert de Cybertruck:

Musk in zn kantoortje van 2 vierkante meter in het WH, de rijkste man ter wereld:
[ x ]

Liefdevolle tweet van een liefdevolle man:
[ x ]

En tot slot gewoon een foto om duidelijk te maken dat dit een topic voor positiviteit en liefde voor de persoon Musk gaat:
[ x ]

Vul dit aan! En laat de haters lekker in al die ontelbaar andere topics en websites hun haat spugen.
Zoek hulp.
Huilen dan.
pi_217203516
Ik ben het ook wel een beetje zat aan het worden dat goede mensen steeds vroegtijdig sterven terwijl de kakkerlakken, het ongedierte van deze wereld mogen blijven doorleven :r
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_217203584
Waarom staat dit topic in Nieuws? Kan dit niet beter in Juichbaak?
  vrijdag 28 maart 2025 @ 08:38:57 #40
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_217203638
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 08:35 schreef Morri2 het volgende:
Waarom staat dit topic in Nieuws? Kan dit niet beter in Juichbaak?
Eerder in Psychose
Huilen dan.
  Moderator vrijdag 28 maart 2025 @ 08:53:56 #41
138438 crew  Pizzakoppo
pi_217203792
Uiteraard is dit geen nieuws maar eerder een vreemde reflex om een totaal gestoord persoon te whitewashen. Mijn bijdrage in dit topic bestaat dan ook uit het aanbieden van de volgende link waarin chronologisch alle leugens en valse beloftes van Musk staan. :)

https://elonmusk.today/
pi_217203793
Ik hou niet zo van mensen die nazi armbewegingen maken en de hele dag liegen. Iedere keer als doge zegt ergens miljarden te hebben gevonden blijkt het een leugen te zijn.
  Moderator vrijdag 28 maart 2025 @ 08:56:42 #43
138438 crew  Pizzakoppo
pi_217203810
quote:
Hij werkt niet als een beest maar twittert de hele dag dat hij werkt als een beest. Hij is niet geniaal maar claimt geniaal te zijn. Hij doet geen stomme dingen maar laat nu zijn ware aard zien.
pi_217203838
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 08:56 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Hij werkt niet als een beest maar twittert de hele dag dat hij werkt als een beest. Hij is niet geniaal maar claimt geniaal te zijn. Hij doet geen stomme dingen maar laat nu zijn ware aard zien.
Wat ik ook heel knap vindt is dat hij 24/7 werkt, maar zich toch voordoet als een van 's werelds beste gamers.

Ook het kopen en installeren van een dikke game setup in je overheid werkkamer lijkt mij niet heel efficiënt gebruik van tijd en middelen.
pi_217203846
Dit topic :') !

De vrijmibo is weer vroeg begonnen zie ik 14.gif
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 28 maart 2025 @ 09:17:36 #46
319979 Fok-it
All is well
pi_217204026
Deze TS _O-

Obsessieve idioot. Echt hulp nodig inderdaad
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 28 maart 2025 @ 09:23:28 #47
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217204088
Er zijn ook heel succesvolle mensen in India hoor, waarom geil je daar niet op?

quote:
16s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 07:21 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Misschien moet ie stoppen met drugs. Dat scheelt al denk ik.
Ik denk eerder dat hij juist zo succesvol is dankzij de drugs.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_217204181

Hij zorgt voor donders mooie lichtshows! _O_
pi_217204273
Musk moeten ze samen met Trump aan de hoogste boom hangen
  vrijdag 28 maart 2025 @ 12:22:14 #50
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_217206205
Je bent een waardeloze agent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: