Gin met rose limonade is een normale combiquote:
Ik bedoel meer de restquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gin met rose limonade is een normale combi
Oh beetje siroop erin omdat de rose limonade 0% suiker is en niet zoet genoeg isquote:
Dit klinkt extreem vrouwelijk.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gin met een klein beetje cassis siroop en rose frisdrank en wat bevroren besjes
ik heb het wel eens toegevoegd aan witte wijn, vond het best lekkerquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh beetje siroop erin omdat de rose limonade 0% suiker is en niet zoet genoeg is
Kijkt even naar beneden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt extreem vrouwelijk.
Zo is muisquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt extreem vrouwelijk.
Is ontzettend lekker, maar met gin erbij mis ik net een klein beetje zoet van echt suikerquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb het wel eens toegevoegd aan witte wijn, vond het best lekker
Wat zag je?quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kijkt even naar beneden.
Mind=blown maar ik ben idd een vrouw
Koen krijgt een error als ergens geen rum in zit.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gin met rose limonade is een normale combi
True.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Koen krijgt een error als ergens geen rum in zit.
oh, ja! dit was exoticquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:12 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/producten/product/wi589015
Back to Africa.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:18 schreef Ygritte het volgende:
We hadden ook gewoon aap kunnen blijven.
Beetje aan je kont krabben, kak gooien. Dit dat.
Gelukkig maak je in ieder geval je zin aquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dit is het 3e topic op rij, ik open er vandaag geen een meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |