SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lach met een schone bips![]()
Ik lig alvast in bed
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
die zijn meer geraffineerdquote:
hebben meer klasse
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik was voor eens sneller dan het licht.... Zelfs de snelheid van Jussie afgedicht.quote:Lach met een schone bips![]()
Deze vrouw weetquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zijn meer geraffineerd
hebben meer klasse![]()
![]()
jus was druk met tissue's na het fappenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik was voor eens sneller dan het licht.... Zelfs de snelheid van Jussie afgedicht.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sowieso! Ik geef niet om klasse of afkomst. Mijn titels zijn rauw!quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zijn meer geraffineerd
hebben meer klasseLach met een schone bips![]()
Zelden zo lekker gefapt thoquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
jus was druk met tissue's na het fappen![]()
van een fappende Jus?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
DM ff linkjeNee laat ook maar.
komt er aan
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hey die was alleen voor jouquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
van een fappende Jus?
komt er aan![]()
![]()
Ik verwacht eigenlijk nog steeds een excuusThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
NEIN NEIN NEIN!!!quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
van een fappende Jus?
komt er aanLach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: