Ik denk niet dat het boosheid is.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:09 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
je blijft boos he dat jordy favoriet is![]()
meermaals op de bank gezet door zijn medespelers en telkens mogen blijven, of lag dat óók aan BB?
2x gestreden voor een vrijstellingsticket en twee keer gewonnen, ook door BB? zijn knoop was van de week natuurlijk veel makkelijker waardoor het natuurlijk zeker was dat hij mocht spelen voor de ticket?
Jordy had al finale ticket hequote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:17 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ticket voor de finaleweek, volgende week kan ALLES weer veranderen.. wie weet gaat er midden in de week wel
iemand naar huis
ik denk zelf een “alles of niets” week ivm hun persoonlijke jackpot, mogelijk kans om te verdubbelen of alles te verliezen ( net als matthi)
** Mod edit, doe dit maar niet **quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:18 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
LOL boos. 'k Heb een leven. Wie wordt er nu boos om iets wat op tv komt?
Ja, de enige overblijvende Nederlander.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:14 schreef PearlySpencer het volgende:
Dus als Jane vanavond naar huis moet, is Jordy zeker van een plaats in de finale...niet finale week, maar finale ...
klopt maar ik geloof dat ze daar de ‘finale’ zien als de laatste week (dus volgende week de hele week)quote:
hij is al paar dagen in bezit van de Finale ticket hequote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja, de enige overblijvende Nederlander.
ja daar zit hij dan bijquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:22 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
klopt maar ik geloof dat ze daar de ‘finale’ zien als de laatste week (dus volgende week de hele week)
**Mod Edit doe dit maar niet **quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:21 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
haha dat roepen mensen vaak die juist GEEN leven hebben maar oké ik neem het van je aan
als je met termen als “bende nietsnutten” en “onuitstaanbaar ettertje” gaat strooien dan komt het niet echt ‘vrolijk’ over natuurlijk
Volgens mij niet voor de eindfinale op vrijdagvond. Het is mi net zoals die halve finale ticket.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij is al paar dagen in bezit van de Finale ticket he
tuurlijk maar ik vraag me dan af waar dat kantelpunt zit precies want hij is écht niet bevooroordeeld in dit spel (naar mijn mening) en heeft simpelweg gewoon het geluk dat ‘de kijker’ in grote aantallen hem steunenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het boosheid is.
Het is niet te begrijpen...als BB fan is het teleurstellend.![]()
Maar het zal de nieuwe tijd wel zijn.
Heel eerlijkquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:24 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
tuurlijk maar ik vraag me dan af waar dat kantelpunt zit precies want hij is écht niet bevooroordeeld in dit spel (naar mijn mening) en heeft simpelweg gewoon het geluk dat ‘de kijker’ in grote aantallen hem steunen
persoonlijk steun ik hem omdat ik hem wel als écht bb-speler zie, net zoals Elsa dat ook was bijvoorbeeld
een jane daarentegen boeit het geen hol of het BB is of welk ander spelprogramma dan ook, die wilt alleen maar in de picture staan
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel eerlijk
er wordt altijd iemand bevooroordeelt in BB
dit jaar Jordy
maar ook zeker Jane
dat hij in de finale zit nu (na een spel) is volledig aan hemzelf toe te schrijven
daar heb ik dan weer een andere mening overquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:27 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]mee eens
ik denk ook dat de regie snel doorhad dat de strijd tussen die twee de “leukste” tv zou opleveren MAAR of er iemand écht is voorgetrokken daar blijf ik het mee oneens
123quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:41 schreef Rhosyn het volgende:
Zou Jane schadevergoeding van BB kunnen vragen voor de opgelopen brandwonden in BB die zou kunnen zorgen voor inkomen derving?
Ze verdient haar geld immers met mee doen aan spelprogramma;s.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |