Ik heb zin in koffie, maar beter als ik dat morgenochtend pas weer drinkquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen maar over koffie, voor de rest ben ik superstabiel
Wat is pre-puberzweet nou weer?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Van dat (pre) puberzweet![]()
Ik weet niet hoe leraren dat doen
Vaseline onder de neusquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Van dat (pre) puberzweet![]()
Ik weet niet hoe leraren dat doen
Zweet van pre-pubersquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is pre-puberzweet nou weer?
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk het wel. Bij sperma werkt het immers ook zo, en een baby is half sperma.
quote:
Ja maar dat klopte serieus nooit met mijn innamequote:Op donderdag 27 maart 2025 21:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kan zelf je hoeveelheid en interval bepalen.
Was het niet vicks?quote:
Acht keer gelezen dit.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk het wel. Bij sperma werkt het immers ook zo, en een baby is half sperma.
Want zeven keer was niet voldoende?quote:
Het extreem besmettelijke goorlelleritis-virus waart hier rondquote:
Ja, dat waren ook van die smerige types.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond leraren anders ook niet al te best ruiken, met die koffie-adem van ze.. en die eeuwige ribbroeken
Nou ja, als je je neus vols propt met vaseline, zoveel dat je niet meer kan ademen door je neus, dan werkt het vast ookquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, dat bedoelde ikDat sterk ruikende spul
Ik denk eerder dat ze daarmee een barriere opbouwden zodat de puberzweet niet bij ze in de buurt kon komen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, dat waren ook van die smerige types.
En dan nog met van die smerige wollen sokken en sandalen.
Misschien deden ze het ook wel expres of roken ze zichzelf niet
Alleen een ranzig idee dat iemand anders die stift dan ook gebruikt.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Vicks neusstiften ben ik nog steeds verslaafd aan
Doe je die dan in de magnetron?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of er hing nog zo'n muffe dranklucht omheen omdat ze zich de avond daarvoor weer in slaap hadden gedronkenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond leraren anders ook niet al te best ruiken, met die koffie-adem van ze.. en die eeuwige ribbroeken
????quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen een ranzig idee dat iemand anders die stift dan ook gebruikt.
Die moet ik eigenlijk ook weer eens kopen, handy de pandy tijdens hooikoortsseizoen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter dan in de kontquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe je die dan in de magnetron?
De meeste jongetjes zweten al voordat de balletjes behoorlijk ingedaald zijnquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is pre-puberzweet nou weer?
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe je die dan in de magnetron?
Nice. Ik moet er ook eens wat bestellen. Kwam er nu ook weer wat leuke dingen tegen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer ik ze krijg, volgens mij zijn die Denen wel redelijk rap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |