Okquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik heb één post in de hele reeks geplaatst. Je weet weer eens niet waar je het over hebt.
quote:De recherche heeft de identiteit achterhaald van de verdachte Oost-Europeaan, die donderdag in Amsterdam vijf mensen met messen ernstig verwondde. Het gaat om Roman D., afkomstig uit het oosten van Oekraïne.
Volgens de politie komt de man uit de omgeving van Donetsk, een Oekraïense provincie die sinds 2023 grotendeels is bezet door het Russische leger. Over het motief van de Oekraïener om vijf mensen neer te steken is nog steeds niets bekend. De recherche zegt meer tijd nodig te hebben om de beweegredenen van de verdachte te onderzoeken.
Het kostte de recherche veel speurwerk te achterhalen om wie het ging. De verdachte was in bezit van valse identiteitspapieren en weigerde zijn echte personalia op te geven. De papieren suggereerden al wel dat hij uit Oekraïne afkomstig was.
Bron: Telegraaf
Dat.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hij had moeten vechten voor zijn land in plaats van willekeurig mensen neer te steken in Amsterdam.
Niet mijn Nederland.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:49 schreef Caland het volgende:
Toerist steekt toeristen neer en wordt overmeesterd door toerist
Stukje Amsterdam voor je @:zipportal
Hou nou maar op met speculeren. Heeft niemand wat aan.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:00 schreef aarontje112 het volgende:
Vreemd verhaal wel hoor. Een Oekraïner met verschillende identiteiten/paspoorten uit bezet Russisch gebied en verbleef in een hotel. Klinkt mij iets te veel KGB.
Volgens mij was er laatst nog een artikel over Russische strategie om dit soort aanslagen te plegen in West-Europa om angst te zaaien. Kan het niet zo snel vinden
Godzijdank de mijne ook niet. Net door het heuvelland gewandeld. Allemaal vriendelijke mensen, frisse lucht en prachtige natuur. Zo blij dat ik niet in een of ander ghetto woon/leef.quote:
Aldus iemand die anderen maant om niet te speculerenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:11 schreef Discombobulate het volgende:
Het is wel een hele matige aanslag als dit door Rusland is gedaan.
Wat mij het meest aannemelijk lijkt is Oekraïner met zware PTSS.
Naja ik gebruik expliciet de woorden "als... dan" en "aannemelijk"quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:14 schreef Tengano het volgende:
[..]
Aldus iemand die anderen maant om niet te speculeren
Hou nou maar op met speculeren. Heeft niemand iets aanquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:11 schreef Discombobulate het volgende:
Het is wel een hele matige aanslag als dit door Rusland is gedaan.
Wat mij het meest aannemelijk lijkt is Oekraïner met zware PTSS.
Ja maar dan nog. Speculeren heeft gewoon niemand wat aan.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Naja ik gebruik expliciet de woorden "als... dan" en "aannemelijk"
Misschien had ik nadruk moeten leggen op de toon van speculatie.
psyop.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:49 schreef Caland het volgende:
Toerist steekt toeristen neer en wordt overmeesterd door toerist romeo
Stukje Amsterdam voor je @:zipportal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |