https://www.geenstijl.nl/(...)i-plaatjes#/commentsquote:Nieuwe trend op X! Ineens overspoelden gisteren honderden zogenaamde 'Ghibli's' de tijdlijn van: ons allemaal. Dankzij een update van OpenAI op ChatGPT kan opeens iedereen en zijn digibete moeder plaatjes maken in in de stijl van de Japanse animatiestudio Ghibli. Vooral "meme-rechts" in Amerika is er helemaal verzot op, maar Ghibli is natuurlijk voor ONS ALLEMAAL! Eindelijk iets positiefs op X, nietwaar? Dus als u eens wilt meegaan met een trend: neem een foto van uw favoriete kind, uw huisdier, uzelf of WAT DAN OOK en laat AI zijn geweldige werk doen. Wij hebben om u deze ochtend te verblijden alvast de meest opzienbarende plaatjes onder elkaar gezet. Geniet ervan of schudt uw hoofd in afkeuring.
Waarom er gelijk weer links/rechts gezeik van maken...quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:44 schreef LXIV het volgende:
Vooral "meme-rechts" in Amerika is er helemaal verzot op,
14-jarige zolderkamerautisten die de hele dag plaatjes posten op Twitter. Types zoals Elon Musk (die mentaal 14 is)quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:37 schreef Fok-it het volgende:
Wat moet ik me bij meme-rechts en meme-links voorstellen?
Zoals tellen op een forum bijvoorbeeldquote:
Zo, daar heb je hem! Haha pak maar in Elon!quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:40 schreef mstx het volgende:
[..]
14-jarige zolderkamerautisten die de hele dag plaatjes posten op Twitter. Types zoals Elon Musk (die mentaal 14 is)
Ook heel bijzonder inderdaad.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals tellen op een forum bijvoorbeeld
quote:
Flip heeft het internet uitgespeeld vandaagquote:Op donderdag 3 april 2025 08:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het valt me op dat ChatGPT in alle gevallen een soortgelijke basis in zijn achterhoofd heeft. De verkoper van het beeldje is altijd oud bijvoorbeeld. Welke prompt heb je ingegeven en was die overal hetzelfde?quote:Op donderdag 3 april 2025 08:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De OP van het originele topic, maar hij maakt steeds de nieuwe versie op basis van de voorgande. De eerste was helemaal origineel, daarna heb ik steeds geprompt nu in ... stijl.quote:Op donderdag 3 april 2025 12:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het valt me op dat ChatGPT in alle gevallen een soortgelijke basis in zijn achterhoofd heeft. De verkoper van het beeldje is altijd oud bijvoorbeeld. Welke prompt heb je ingegeven en was die overal hetzelfde?
Dus ik denk dat vanwege het woord ‘mannetje’ ChatGPT bedacht heeft dat hij een pet draagt. Ik heb geprobeerd de op in te voeren en man ipv mannetje in te voeren, maar het werkt nu opeens niet met mij.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De OP van het originele topic, maar hij maakt steeds de nieuwe versie op basis van de voorgande. De eerste was helemaal origineel, daarna heb ik steeds geprompt nu in ... stijl.
Ik mis de disney versie en de peppe pig versiequote:Op donderdag 3 april 2025 08:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die weigert die ivm contentrichtlijnenquote:Op donderdag 3 april 2025 14:09 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ik mis de disney versie en de peppe pig versie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |