SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Heel veelquote:
Het is wat het isquote:
Ja, onafgemaakte rommel.quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, onafgemaakte rommel.
quote:
Snotverquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het gaat rap met de bn'ers.![]()
Rip Loretta
Nuttig dit, voor als ze straks aan de operatietafel staan, naar Mars afgeschoten worden of bedrijven waar 100 miljoen mensen werken moeten leiden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kindjes mogen zich vandaag verkleden als docenten.
Wel grappig gezicht zo.
Bij werkquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Daar heb je ons voor
Noem de voor en nadelen die jij ziet.
Wat zeg jij nou allemaal weer voor zinnige dingen ?quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien komt het wel omdat wij ook ouder aan het worden zijn
Rare.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van mij gaan gewoon lekker bejaarden verzorgen of auto's repareren hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nuttig dit, voor als ze straks aan de operatietafel staan, naar Mars afgeschoten worden of bedrijven waar 100 miljoen mensen werken moeten leiden.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Whee, m'n stiftjes komen eraan.
Heb ik 320 alcoholmarkers nodig? Natuurlijk niet. Heb ik er plek voor? Ook niet.
![]()
![]()
Ze was 68.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |